Aku terjaga dari tidur kerana horny. Aku masukkan tangan ke dalam seluar dan bermain dengan pussy aku. "Ermmm nak dick" kata aku mula mencari dildo yang aku beli beberapa lepas.
"Jumpa pun" kata aku baring semula di katil. Telefon diambil dan mula search website xhamster. Pencarian yang selalu aku buka ialah "futa 3d". Aku tak tahu kenapa aku selalu tengok yang jenis macam ni tapi dia punya hentakan tu padu. I just thought that I would get it like that ( Saya hanya berfikir bahawa saya akan mendapatnya seperti itu. )
Aku gesel dildo 13 inchi di bibir pussy ku. "Ermmm" aku meludahkan air liur di kawasan pussy ku dan juga dildo. Tanpa membuang masa, aku terus masukkan ke dalam pussy ku dan "ahhh" desahan ku mula keluar dari mulutku.
Dalam 5 minit macam tu, aku berhenti tengok dan aku pergi ke tandas untuk melancap. Aku tundukkan badan sedikit ke bawah dan luaskan kaki aku. Dildo masih berada di dalam pussy aku dan aku tidak cabut. Aku pegang kepala paip dan terus menujah pussy aku dengan laju sambil berdiri.
"Ahhh ahhh" desah aku sambil menujah laju pada lubang pussy aku. "Ermmmm ahhh ahhh" makin laju tujahan aku.
Tap!
"Kau selalu macam ni"
Pak!
Daging punggung aku ditampar kuat. Aku menoleh belakang. Iman adik lelaki ketiga aku. Dia terus pegang dildo aku dan menujah laju dalam pussy aku. "ahhh ahhh" aku mendesah merengek. "Sedap kah ? Kalau sedap kau kena fuck guna batang aku. Bukan dildo" Iman mengeluarkan batang nya dari seluar.
"Ahhh ahhh"
Batang dia terkena mulut aku. Dia menggeselkan batang nya pada muka aku dan meminta aku menghisap batang nya. Aku terus masukkan batang dia ke dalam mulut aku. Sambil itu dia menujah laju pada lubang pussy aku.
"Uhh uhh" mendesah aku dibuatnya sambil menghisap batang dia. Dia menekan kepala aku supaya batang untuk masuk lebih dalam tekak aku. Air mata aku mula keluar.
Plop plop plap!!
Tujahan lebih kasar. "Ahhh ahhh"
"Ya, nak laju lagi ? Okey" dia menujah lagi laju dari sebelum ini. Aku tidak mampu menghalangnya kerana dia menahan aku dari arah depan. "Nak pancut" ujar aku.
"Pancut ja. Dah alang-alang tu, aku pancut dalam mulut kau sekali" kata Iman masih menujah menggunakan dildo. Tidak lama kemudian, aku pancut. Banyak air keluar. Habis basah tangan dia dibuatnya.
Skrrt skrrt !!
Dia memancutkan air mani ke dalam mulut aku. Aku terpaksa menelan nya. "Ahhh sedap sial pancut dalam mulut kau"
Selepas itu, aku dan dia duduk di atas katil. Tangan aku mencari pod di dalam beg. Pod vapetape dikeluarkan dan terus menghisap. "Perisa apa tu ? Bila kau beli ?" tanya Iman pandang vapetape di tangan aku.
"Chewing gum. Perisa yang lembut punya" aku menghembus asap depan muka Iman. "Ni bukan aku beli. Ada orang belikan untuk aku" jawab aku lagi pada pertanyaan dia.
"Dildo tu pula ? Mana kau beli ?" Iman bertanya lagi. "Kat Lazada. 20 ringgit termasuk postage" jawab aku lagi. Masih hisap vapetape untuk hilangkan bau dan rasa air mani tadi.
Iman tarik singlet aku keatas dan mula menghisap tetek aku. "Ahhh" desah aku. "Aku tidur dulu. Nanti aku nak hisap tetek kau pula" Iman berjalan keluar dari bilik aku.
YOU ARE READING
SoG | Sister or Girlfriend ?✅🔞
Short Storysalah satu pilihan bakal memberikan keuntungan *Hanya sekadar imaginasi sahaja