SoG 5

6.7K 13 1
                                    

"Panas nya" kata aku masuk ke dalam bilik. Baju dan seluar dibuka. Sebelum rebah di katil, aku membasuh kaki, tangan dan leher. Selesai itu, aku baring di katil. Angin dari kipas mula menguasai kesejukkan yang ada pada kawasan yang ada air.

"Ermmm"

Dalam 5 minit aku menutup mata, aku terdengar pintu bilik ku dibuka dari luar. Terasa ada benda bulat sedang dihalakan pada bibirku. Digesel nya bibirku supaya membuka mulut. Aku hanya buka mulut sedikit sahaja.

Plop!

Dimasukkan nya batang ke dalam mulut ku. Terbuka mata ku melihat siapakah gerangan orang tersebut. "Hai kakak ku. Sexy lah" dia gerakkan pinggul nya.

Tak sempat aku nak mengelak, ditujahnya batang nya ke dalam mulut ku sampai ke tekak buatkan aku tersedak. Aku tengok dia dan tampar pinggang dia supaya berhenti.

Dalam 5 minit, dia keluarkan batang nya dari mulut ku. Bagi peluang dekat aku untuk bernafas semula. "Ummm"

Tanpa sebarang pemberitahuan, ditarik nya kepala ku ke batang nya semula. "Akh" air liur meleleh melimpah keluar dari mulut. Dikeluarkan semula dalam 2 minit selepas itu, dimasukkan sekali. Diulang-alik perbuatan itu sampai pancut di muka aku.

Crott crott

"Kau period, kan ? Jadi aku hanya kacau mulut kau ja" kata Iman gosok batang nya untuk keluar air mani di atas muka aku. Skincare free tanpa bayaran. "Dah pergi basuh muka" arah Iman. Aku berjalan ke tandas untuk cuci muka aku.

Selesai aku cuci muka, aku keluar dari tandas dan terlihat batang dia masih keras. "Nak aku hisap lagi ? Atau nak fuck lubang bontot aku ?" tanya aku nak sentuh tapi ditampar oleh Iman.

"Tak apa, aku ada kerja sikit nak dibuat. Cau" Iman keluar dari bilik aku. "Rugi chokk" aku tutup pintu dan baring semula di katil. Nak tidur di bawah kipas dalam keadaan basah. Baru sejuk.

SoG | Sister or Girlfriend ?✅🔞Where stories live. Discover now