chapter 2: the concert

76 2 0
                                    

18:45

Prišli sme už na miesto. Nachádzame sa v budove Tesla Arena a sme takmer v prvej rade od pódia. Začína tu prichádzať veľmi veľa ľudí - alebo skôr dievčat.
"Nemám rozmazaný make-up?" Pýtam sa Cami.
"Nie nemáš, a ja ?"
"Nie, máš ho dobre. Ten trblietavý top na tebe žiary, vyzeráš úžasne"
"Tebe zase tie nohavice veľmi dobre zvýrazňujú postavu a hlave zadok" Odpovie mi Cami a ja sa len pousmejem.

19:30

Budova sa zapĺňa a čas sa kráti. Neustále počuť iba hlasy a vreskot nedočkavých dievčat. Začíname všetky dokopy spievať Monsoon. Je dosť možné že nás chalani počujú.

20:00

Tokio Hotel vystúpili na pódium a predstavili nám Humanoid City. Pokračovali pesničkami z nového albumu Humanoid a potom sa pýtali náhodných fanúšičiek akú pieseň majú zahrať ďalej. Zazneli pesničky aj z albumu Zimmer 483 či Scream a Schrei. Ja a Cami spievame z celého hrdla a nevieme sa prestať vynadívať na Toma a Billa.
Počas pesničky Automatic sa na mňa zadíval Tom. Usmial sa s jeho nádherným úsmevom a hrýzol do jeho pery s piercingom. Srdce mi išlo vyskočiť z hrude keď som ho videla. Neviem sa dočkať keď ich uvidíme po koncerte.

Koncert zakončili pesničkou Pain of love. Tom a Gustav mali spoločné duo. Tom vystúpil bližšie a hral na jeho elektrickej gitare. Milujem ten zvuk. Keď dohral, opäť sa na mňa pozrel a pousmial sa.

One of them (slovak version)Where stories live. Discover now