Nachádzame sa pred ich dverami a klopeme. Bill s úsmevom otvorí a privíta nás dnu. Ja som išla samozrejme za Tomom, kým Cami už bola v Billovych rukách. Pýtajú sa na naše mená, keďže nebol ani čas sa zoznámiť.
"Ja som Olivia a toto je moja kamarátka Camila."
"Máte nádherné mená" povie Bill. Tom sa pousmeje a doplní ho "a vaše tváre a telá ešte krajšie". Bill sa zasmeje a Tom vyzerá byť hrdý na to čo povedal. My s Cami sa usmievame a červename, no keď sa pozrieme sa seba, začneme sa smiať s nimi."Georg a Gustav niesú s vami?" Opýtam sa keďže som ich dvoch nikde nevidela.
"Nie niesú. Ale maju izbu hneď oproti. Každá táto izba má dve spálne. Takže ja som v tejto s Billom, a oni dvaja zase hneď oproti." Odpovedá Tom.Bill a Cami sa začínajú viacej zoznamovať a odídu do Billovej izby.
Tom navrhne že pôjdeme do jeho izby.
Tomova izba je o trošičku menšia ako Billova. Má tam jednu veľkú posteľ, menší televízor a šatník.Tom zavrie dvere a pritlači ma ku stene. "Môžem?"
Začervenám sa a odpoviem "áno môžeš". Tom sa usmeje, zapozerá hlboko do mojich očí, hryzne do piercingu a vrhne sa do mojich pier. Ja sa nechávam uniesť a začnem spolupracovať. Cítim jeho piercing ako sa hladko dotýka mojich pier, telo ktoré má jemne hreje a pritláča k stene, ruky ktoré hladia moje telo a dávajú mi motýle v bruchu. Tom nachvíľu prestane a presúva sa so mnou na jeho obrovskú posteľ. Položí ma a začína hladiť ďalšími bozkami. Prechádza od pier po môj krk, cez môj hrudník po moje brucho a vtom si dá dole tričko. Pohladím jeho vypracované telo a začínam po ňom prechádzať mojimi perami a jemne vzdycham aby cítil môj dych na jeho tele...
Chvíľu sa ešte objímame našimi takmer nahými telami a ležíme vedľa seba. Tom navrhne či si neobjednáme jedlo. Súhlasím. Po toľkej "práci" s ním som poriadne vyhladla. Dáme na seba oblečenie a ideme skontrolovať Billa a Cami, no keď sme pred ich dverami, počujeme že si ešte užívajú. Tak ich teda ešte nejdeme vyrušovať a nachvíľu si ešte ľahneme do Tomovej postele.Po 30 minútach...
Bill vojde do Tomovej izby a pýta sa "Potrebovali ste niečo ? Vieme že ste nás počuli keď ste stáli pri dverách."
"Áno, nechceli sme vás vyrušovať. Chcete objednať jedlo?"
"Jasné, objednaj" odpovie Cami. No potom sa prihovorím aj ja "ale keď sa najeme tak by sme sa mali vrátiť už na náš hotel, je už neskoro večer a vy si takysto potrebujete oddýchnuť po koncerte" pousmejem sa.
Tom ale navrhne žeby sme na noc mohli ostať s nimi, pretože ráno nemajú nič na práci a nechcú nás nechať samé. Tak teda s Cami ostávame na noc u Kaulitzov na hoteli.
YOU ARE READING
One of them (slovak version)
FanfictionPíše sa rok 2010 a Olivia s Camilou sa chystajú na koncert Tokio Hotel v Prahe. Nevedia však, ako tento deň ovplyvní ich životy. Nevedia ani, že oni dve budú mať práve to šťastie, ocitnúť sa v hotelovej izbe s Kaulitzmi. Aké je to byť jednou z tých...