chapter 3: after

78 2 0
                                    

Po koncerte sme čakali v rade na stretnutie chalanov v backstagy. Dievčatá si robili s nimi fotky, plakali, objímali ich a dávali podpisovať plagáty.

Keď sme boli na rade my dve s Cami, Tomovy zažiarili oči. Obydve sme sa hodili do ich náručia. Najskôr samozrejme Georg a Gustav, a potom aj Bill a Tom. Keď som bola v Tomovom náručí, cítila som jeho dotyk ruky na mojom páse a postupne šiel dole po môj zadok - ako inak. Keď sme ich všetkých objali, boli sme pomaly na odchode, no do toho ma chytil Tom za ruku a pošepkal mi "dáš mi svoje číslo?" pousmial sa a povedal mi, na akom hoteli sa nachádzajú a že sú v ňom ešte ďalšie dva dni. Tel. číslo som mu samozrejme dala a znova silno objala.

Keď sme vyšli z budovy, Camila sa ma spýtala čo sa stalo medzi mnou a Tomom. Ja som jej to všetko vyrozprávala a nechcela mi uveriť. No keď sme sa vrátili už na izbu v našom hoteli, zavolalo mi neznáme číslo. Samozrejme, že mi volal Tom.
"Dalo by sa ti ešte dneska prísť?"
"Samozrejme že áno, nemáme hotely ďaleko od seba" odpovedala som s radosťou.
"Vezmi aj tu tvoju kamarátku čo bola s tebou. Povedz jej, žeby ju Bill tiež veľmi rád videl"
Keď zložil telefón, Camile som všetko oznámila. Tá sa váľala po zemi od radosti. Camile sa páči viacej Bill a mne zase naopak Tom. Je neuveriteľné že oni dvaja chcú zrovna nás dve na izbe.

One of them (slovak version)Where stories live. Discover now