chapter 5: A LOTS of love

65 2 0
                                    

Noc s Tomom bola veľmi crazy. Hneď ako sme ľahli do postele ma začal bozkávať. Ľahla som si na neho a pokračovala. Od úst som prechádzala nižšie na jeho krk, kde som mu urobila aj malý cucflek. Prešla som nižšie na jeho hruď a späť hore. Dal mi dole tričko a začal bozkávať moje prsia. Potichu vzdychám a v tom ma položí a ide hore on. Postupne mi dáva dole nohavičky a dáva mi tam dole jemné bozky. Opäť sa ma spýta: "Môžem?" Odpovedám "jasné že môžeš". Dáva si dole aj on nohavice a používa najskôr prsty na moje vzrušenie. Po pár minútach, ide do mňa. Užívam si túto chvíľku. Predsa len, je to Tom Kaulitz.

Keď sme skončili, hodili sme ešte rýchlu sprchu a požičial mi jeho obrovské tričko. Ľahli sme nazad do postele a zaspala som v jeho objatí ako mi spieval jeden love song. Má nádherný hlas ako Bill. Cítim sa pri ňom naozaj bezpečne. Kiežby tento moment mohol trvať naveky...

Ráno...
Zobúdzam sa a Tom vedľa mňa už neleží. Postavím sa z postele a akurát vojde Tom do izby.
"Poď sa najesť, raňajky sú na stole" usmeje sa.
S radosťou a prázdnym žalúdkom idem do kuchynky a vidím Camilu s Billom.
"Dobré ráno" pozdraví sa Bill s Camilou.
"Dobré ránko hrdličky" pousmejem sa.
"Neviem kto si skôr zaslúži prezývku hrdličky. Vy ste boli hlučný v noci, nie my" povie Bill a začneme sa všetci smiať.

Po raňajkách idem do Tomovej izby uložiť postel. Vtom akurát príde Tom do izby a posadí ma na posteľ. Sadne si vedľa mňa s gitarou v ruke. Začína na nej hrať a spievať mi. Pridám sa ku nemu keďže spievanie mi celkom ide. Naše hlasy naozaj idú do kopy. Usmievame sa navzájom na seba a udržiavame očný kontakt. Camila s Billom nás pravdepodobne počuli spievať. Vošli do Tomovej izby a začali spievať s nami. Stáli za sebou a Bill Camilu zozadu objímal okolo pásu. Ja sedím vedľa Toma a držím ho jednou rukou za krkom na ramene a opieram sa o neho hlavou.
Po spievaní sme si všetci zatlieskali. Bol to neskutočne nádherný a nezabudnuteľný zážitok.

12:30

S Cami si berieme naše veci z izieb a vraciame sa na náš hotel. Tom a Bill nás odprevadili až k hotelu.
Keď s Cami zavrieme dvere našej izby, začneme obydve podskakovat od radosti zo včerajšieho dňa a noci. Sadneme si na moju posteľ a začneme si rozprávať čo všetko sa udialo. Camila povedala, že sme v noci boli naozaj hlučný, ale že to neriešili pretože sa na seba vrhli aj oni dvaja. Smejeme sa na tom ako kravy - obydve v našich chalanov tričkách.

One of them (slovak version)Where stories live. Discover now