1.fejezet

868 22 6
                                    


*2023.december 26.*

Karácsony 2.napja van.Ez a nap is épp olyan nap mint a többi!Anyu dolgozik így nem tud velem lenni még karácsonykor se én pedig egyedül fekszem az ágyon mézeskalácsot illetve bejglit zabálok és karácsonyi filmeket nézek.Nem valami mozgalmas ünnepi program de hát ez van!
Beesteledett,megjelentek az égen az első csillagok.Az ég gyönyörű hó borít mindent!Ennél szebb látvány nincs akárki akármit mondjon!
Anyukám fáradtan ért haza a munkából.Ledobta magáról a téli ruhákat és be köszön nekem a nappaliba.
Anyukám:Szia kicsikém megjöttem!
Zsófia:Szia anya!Milyen volt a munka?
Anyukám:Hosszú és nagyon fárasztó!Ez a hatalmas karácsonyi tömeg a kórházban!Észvesztő!
Zsófia:Ilyen sokan voltak?
Anyukám:Hát tudod vannak akikkel nem törődnek ilyenkor és sok nálunk a beteg is így mindenkit be hívnak és benn tartanak amíg csak tudnak.
Zsófia:Oo értem..nos rendeltem kínait!Éhes vagy anya?*felé fordulok*
Anyukám:Nem vagyok éhes de azért köszönöm!
*elmosolyodik*
Anyukám:Figyelj szívem nem bánod ha elmegyek aludni?Nagyon elfáradtam a mai nap során és úgy érzem muszáj leszek végre ledőlni!
Zsófia:Nem anya menj csak nyugodtan!
Anyukám:Rendben!*megpuszilja a homlokom*
Akkor jó éjszakát!
Zsófia:Jó éjt anya!*halványan elmosolyodok*

Amióta apa meghalt nem igazán tudok édes anyámmal lenni.Folyton dolgozik vagy csak egyszerűen nem ér rá velem lenni.
Emiatt a kapcsolatunk is romlott mivel rengeteg dolgot nem tud rólam az elmúlt pár évről.
Bár igazából már én is alig ismerem őt.
Még egy óra hosszáig tartott a film,végig néztem ha már elkezdtem nézni bár nem sok kedvem volt hozzá majd kikapcsoltam a tv-t és felmentem a szobámba aludni.Viszonylag hamar elaludtam.

*MÁSNAP REGGEL*
Felkeltem 5:35 kor bár alapból 6:40 kor kelek de most valamiért a szervezetem nem bírt tovább aludni ami fura mivel kereken 11 órakor feküdtem le aludni.
Na mindegy!
Kimentem a fürdőbe,levettem a pizsamámat és zuhanyozni kezdtem.Olyan jól esett most a víz!
Zuhanyzás után vissza mentem a szobámba és kerestem magamnak valami kényelmes de meleg ruhát mivel hatalmas hó van és kb -5 fok!
A mai szettem egy fehér baggy jeans lesz egy sötétkék pulóverrel.Erre pedig egy fekete mellényt vettem rá.Na igen azért fő hogy jól nézzek ki!
Az elmúlt 2 évben jobban elkezdtem figyelni a külsőmre mivel ha valaha is be akarok pasizni akkor ehhez a külső abszolút kell!
Miután felöltöztem lementem magamnak reggelit csinálni mivel anya szokás szerint korán reggel dolgozni ment!
Egyszerű zabkását csináltam magamnak mellé pedig gyümölcs salit,isteni volt!
Reggeli után ledőltem picit a tv elé filmezni majd a film közepén hallom hogy csörög a telefonom,a legjobb barátnőm volt az Szandi.
Nem akartam félbe szakítani a filmet de mivel érdekelt hogy mit akar lestoppoltam a filmet és felvettem a telefont.

*Telefon beszélgetés*
Zsófi:Hali Szandi!Mond mi az?
Szandi:Szio!Van terved mára?
Zsófi:Nagyon nincs!Miért?
Szandi:Hát tudod szeretnék elmenni vásárolni magamnak pár cuccot így el kéne jönnöd velem mivel semmi kedvem magamba menni!Igaz jössz?
Zsófi:Nagyon muszáj?Tudod hogy utálom az embereket!*megforgatom a szemeim*
Szandi:Jaj ne csináld már csajszi!Gyere el velem hidd el nagyon jó lesz!
-Mivel egész nap csak tvzni terveztem na meg kell egy kis kikapcsolódás így persze igent mondok neki,na meg nem szeretnék egyedül lenni egész nap!-
Zsófi:Rendben van!Elmegyek!
Szandi:Ezaz!2-re ott vagyok nálatok!
Zsófi:Rendben!Akkor addig puszi!
Szandi:Puszi!
*le tette*

Megnéztem hány óra van és még csak fél 10 volt.Szóval van még idő befejezni a filmet meg ebédet főzni és megebédelni.
Befejeztem a filmet,kikapcsoltam a tvt és felmentem a szobámba olvasgatni egy picit mivel szünet után vizsgáim lesznek mivel végzős vagyok.
2 órán keresztül tanultam majd az időre pillantottam és láttam hogy már negyed egy van.
Ideje leszek főzni valamit és ebédelni mivel Szandi hamarosan itt van.El pakoltam a füzeteimet és lementem a konyhába főzni valami ehetőt!XD
Egy kis krumpli pürét csináltam mellé pedig rántott sajtot!Egyszerű de nagyszerű!
1 óra alatt végeztem vele,szedtem magamnak egy kis tányérral a maradékot pedig lefedve a tűzhelyen hagytam anyának vagy magamnak későbbre.
Leültem az asztalhoz,elővettem a telefonomat és görgetni kezdtem az instát.Már vagy 10 perce görgetem amikor szembe jön velem valami új shake/turmixos hirdetés.Mivel elég kiváncsi természet vagyok bele léptem a hirdetésbe és olvasni kezdtem.

Randiztam egy StreamerelWhere stories live. Discover now