*Másnap reggel*
Lassan Szilveszter!Szerintem itt lenne az ideje készülődni rá!December 28-a van így veszek egy kis piát meg tűzijátékot na meg party kellékeket hogy azt már ne keljen!Idén én fogom rendezni a Szilveszteri bulit mivel ez az én osztályomnál egy kisebb hagyomány hogy ünnepekkor buli van!Nos most én kerültem a sorra!
Igaz sosem voltam egy nagy party állat de azért konyítok picit hogyan kell jó bulit tervezni!
Tény hogy kb 70 ember itt lesz és mint kiderűl EGYÁLTALÁN NEM rajongok értük ezt az egy estét muszáj leszek kibírjak!
Ez egy jelmezes buli lesz mivel eddig ilyen még nem volt Szilveszterkor!Így lehet befogok nézni egy jelmez boltba is illetve sütiket,pizzákat rendelek aznap estére!Na meg üdítőket is vennem kell meg össze írom a zene play listet is meg keresek valami DJ-t is hogy még menőbb legyen!
Szóval lesz ma bőven dolgom úgy hogy ideje valamit reggelizni és felöltözni!Kikeltem végre valahára az ágyból és elmentem zuhanyozni.Kb fél órán át áztattam magam majd kiszálltam magam köré csavartam egy törölközőt és fogat mostam.Miután ezzel megvoltam választottam magamnak valami ruhát ami egy kék farmer és fekete Nike pulcsi volt.Szerintem egész egyszerű és csinos is!Miután felöltöztem lejöttem a konyhába és össze dobtam egy kis avokadós pirítóst magamnak és Szandinak is.Mellé egy kis teát főztem.
Miután végeztem a reggeli készítéssel felmentem a vendég szobához szólni Szandinak hogy kész a reggeli.Szerencsére már fenn volt így egyből jött is vissza le a konyhába enni.
Hamar megreggeliztünk,reggeli után elpakolásztam addig Szandi felment zuhanyozni és felöltözni.
Mire össze pakoltam mindent ő már végzett is!Egész gyors volt most!
A szettje egy fekete farmer és világoskék pulcsi volt.Tökre csinos amúgy mindenben!Szandi:Na én megvagyok!
Zsófi:Én is!Indulhatunk?*felkapom a kabátom majd a csízmámat és elteszem a cuccaim egy kisebb táskába*
Szandi:Persze!*ő is megteszi mind ezt*
Miután felöltöztünk indultunk is.Kisétáltunk a buszmegállóba és rövid várakozás után jött is a busz.
A buszon hál istennek volt bőven hely így leültünk egy kettes helyre és az úton csak a telefonjainkat babráltuk.5 megálló után leszálltunk és meg is érkeztünk a plázához.*BIG TIME SKIP*
3 órába telt de sikerült mindent megvennünk.Jó néhány boltot bejártunk de ha buli van akkor adjuk is meg a módját nem?
Jelmezboltba nem mentünk be megbeszéltük hogy holnap átmegyek hozzá és együtt elmegyünk!
Minden vett cuccot elpakoltunk majd leülünk össze írni a zenéket.
2 órába telt de össze írtunk 200 db zenét!Igaz milyen sok?Mivel nem tudom ki milyen zenét szeret így minden stílusból írtunk össze!
Már nagyon várom ezt a bulit mivel ahoz képest hogy nem vagyok egy nagy party állat ez a buli egész klassz lesz!*MÁSNAP REGGEL*
Tegnap miután össze írtuk a zenéket semmi érdekeset nem csináltunk csak vacsorát csináltunk meg filmeztünk,anyukám 11 után haza ért vele váltottunk egy két szót majd Szandi haza ment.
Mint mondtam semmi érdekes nem történt!
Kereken 6 órakor keltem fel,lementem reggelizni majd reggeli után felöltöztem.A mai szettem egy fehér farmer és rózsaszín crop top volt egy hello kittys pulcsival.Tök aranyos!
Miután felöltöztem leültem tanulni picit mivel nemsokára újra suli és tanulnom kell mivel hamarosan jönnek a vizsgák!
1,5 órát tanultam amikor pityegni kezdett a telefonom.Vajon ki lehet az?
Megnyitottam az üzenetet és nagyon megvoltam lepődve mivel egy ismeretlen számról jött!Üzenet:
Ismeretlen szám:Hello!
Ismeretlen szám:Jobban vagy?😜-Ki lehet ez?Csak nem az a Dávid?Áhh nem biztos nem!Hisz nem adtam meg a számom neki!-
Én:Hello!
Én:Ki vagy te?🤨-Jó ideig vártam de nem kaptam választ-
Mivel nem kaptam választ el tettem a telefonomat elpakoltam a könyveim,füzeteimet és lementem a nappaliba nézni valamit a tvben.
Netflixezni kezdtem,a kedvenc sorozatomnak a 2.évad 5-6-7-8 részét végig néztem majd hallom a csengőt.Ki lehet az?Hisz nem várok senkit!
Felálltam és kinyitottam az ajtót.Szandi volt csak hál istennek!De várjunk csak,mit keress itt?
YOU ARE READING
Randiztam egy Streamerel
RomanceSziasztok!A nevem Vadász Zsófia! 18 éves vagyok Budapesten lakom az édes anyámmal.Apukám még kisebb koromban halt meg tűzbalesetben. Sosem gondoltam volna hogy egy nap szerelembe esek és hogy hatalmasat fog dobni ez az életemen de mindennek eljön az...