Új év első napja van!
A bulim szerintem nagyon jól sikerült mivel hajnal 4 ig tartott majd mindenki vagy kidőlt vagy haza ment.
Én fogalmam sincs mikor de valamikor én is a buli vége körül dőltem ki.
Hatalmas fejfájással ébredtem a hűtő előtt mellettem Szandi és valami srác feküdt.
Nehezen feltápászkodtam a földről és a gyógyszeres szekrényhez vettem az irányt mivel rohadtul fájt a fejem.Épp valami tiszta pohár után kutattam amikor valaki megszólalt a hátam mögül.
Dávid:Gyógyszert veszel be?Ha igen adnál nekem is egyet?Szét megy a fejem!*mondja a fejét fogva*
Zsófia:De persze adok egy perc!
*neki is vettem ki egy argopirint,találtam nehezen 2 tiszta poharat,töltöttem bele vizet és oda nyújtottam neki*
Dávid:Köszönöm!Életmentő vagy!
Én csak bólintottam majd bevettem a gyógyszert és egy hatalmas kortyot ittam rá.
Le tettem a poharam majd körbe sétáltam a házat és ha találtam valakit felkeltettem és haza küldtem mivel itt az ideje elkezdenem pakolni mivel hamarosan jön haza anya és ha megtudja hogy buliztam na meg ha még kupi is lesz akkor ki fog akadni amit nagyon nem szeretnék!Miután mindenkit haza küldtem kivéve Szandit és Dávidot kerestem kukászsákokat és szedni kezdtem a szemetet.Elég nehezen ment de gondoltam megoldom.
Már vagy 10 perce pakolásztam amikor megjelent Szandi és Dávid takarító szerekkel illetve eszközökkel.
Szandi:Ne segítsünk?
Zsófia:De azt megköszönném!*össze kötöm a tele zsákom és oldalra teszem*
A többiek is takarítani kezdtek és így hárman egy másfél óra alatt végeztünk.
Patyolat rend lett pont mint buli előtt!Zsófia:Köszönöm skacok!
Dávid:Nincs mit Zsófi!
Szandi:Nincs mit csajszikám de nekem most mennem kell megbeszéltük Áronnal hogy ma együtt leszünk!Később hívlak még!
Zsófia:Oké oké!Sziaa csajszi!*megölelem*
Szandi:Szio!*vissza ölel*
Szandi távozott mi pedig kettesben maradtunk Dáviddal.Fogalmam sincs hogy ő emlékszik e a tegnap estére de én tisztán emlékszem mindenre!
Nem csináltunk semmit csak csendben álltunk egymással szembe.Esküszöm már szinte kínos volt ez a csend így gondoltam megtöröm a csendet.
Zsófia:Öhm te nem vagy éhes?Én sosem ittam még mármint annyit nem hogy részeg legyek de most eléggé éhes vagyok!Te nem?
Dávid:Hát tudnék enni!*megvakarja a tarkóját*
Zsófia:Rendben akkor elmehetünk valahova ha gondolod csak kicsit rendbe szedem magam!
Dávid:Rendben akkor addig én itt megvárlak!
Zsófia:Okés!*gyorsan felrohantam a szobámba és szinte kitépve a szekrényajtómat keresni kezdtem valami értelmes ruhát na meg persze a sminkemet is lemosom utána.
Találtam egy fekete melegítő szettet gondoltam ez jó lesz beszaladtam a fürdőbe és gyorsan átöltöztem majd a sminkemet is lemostam.
A hajamat copfba fogtam és gyorsan fogat is mostam.Most hogy végre elfogadhatóan nézek ki lementem Dávidhoz aki valóban ugyan ott állt.Zsófia:Te nem akarod kicsit rendbe szedni magad?
Dávid:Hát igazából de,használhatom a mosdót?
Zsófia:Persze nyugodtan!Fenn az emeleten van jobbra a folyosó végén!
Dávid:Rendben köszönöm!<Dávid szemszöge>
Feljöttem a mosdóba.Még jó hogy hoztam magammal váltó ruhát ha bármi történne a jelmezemmel akkor legyen nálam ruha.
Gyorsan átöltöztem majd arcot mostam.Olyan jól esett a hideg víz!
Miután már nem úgy néztem ki mint aki meghalni készül épp le siettem vissza Zsófihoz aki épp a telefonját bambulta.
Annyira megcsókolnám újra ahogyan este is tettem de fogalmam sincs mennyire emlékszik a tegnap estéből így muszáj leszek vissza fognom magam!Dávid:Megvagyok!
Zsófia:Remek!Akkor indulhatunk?
Dávid:Persze!
Zsófi gyorsan felvette a kabátját én is az enyémet kiléptünk az ajtón ő gyorsan bezárta és indultunk is.
Egész úton nem nagyon szóltunk egymáshoz csak sétáltunk egymás mellett.Megmondom az őszintén eléggé zavart hogy nem hallhatom a csoda szép hangját ezért gondoltam megtöröm a csendet.
Dávid:És hova megyünk egyébként?
Zsófia:Én kávézóra gondoltam!Neked jó?
Dávid:Igen,tökéletes!
Zsófi csak mosolyogva bólintott majd sétáltunk tovább.Kb 5-10 percen belül egy kisebb kávézóhoz értünk,bementünk és leültünk egy asztalhoz.
KAMU SEDANG MEMBACA
Randiztam egy Streamerel
RomansaSziasztok!A nevem Vadász Zsófia! 18 éves vagyok Budapesten lakom az édes anyámmal.Apukám még kisebb koromban halt meg tűzbalesetben. Sosem gondoltam volna hogy egy nap szerelembe esek és hogy hatalmasat fog dobni ez az életemen de mindennek eljön az...