6.fejezet

176 8 7
                                    

                                        Randi #2

Megérkeztünk az étteremhez.Nem voltak valami sokan aminek örültem mivel nem szeretem a nagy tömeget.Dávid kiszállt a kocsiból,körbe jött és kinyitotta nekem az ajtót.Igazi úriember!
Kiszálltam a kocsiból és átkaroltam Dávid karját.
Dávid elmosolyodott lezárta a kocsit és elindultunk az étterem felé.

Dávid elmosolyodott lezárta a kocsit és elindultunk az étterem felé

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(valahogy így kell elképzelni)

Ez a hely valami fantasztikus volt!Kellemes zene szólt és a kivilágítás is gyönyörű volt!
Le ültünk az asztalunkhoz ahonnan kicsit még tovább gyönyörködtem majd Dávidra néztem aki nem a kilátást vagy épp a helyet csodálta meg hanem engem!Esküszöm néha teljesen zavarba tud hozni!

Zsófia:Mi az?Ennyire jól nézek ki?*kérdem kuncogva*
Dávid:Hát elég nehéz nem téged bámulni az az igazság!Egyszerűen gyönyörű vagy!*mosolyog*
Zsófia:Oo köszönöm!*érzem hogy elpirultam*
Dávid:Csak az igazság szépségem!*kacsint egyet*
Olyan aranyos volt hogy őszintén nem kellett sok hogy neki essek de szerencsére jó az önuralmam!

Az este varázslatosan telt eddig!
Nagyon rég éreztem magamat ilyen jól,mint kiderült Dáviddal van egy csomó közös témánk!
Olyan intelligens fiú és olyan választékosan beszél!Annyira örülök ,hogy a sok baromkodás mellett amit a streambeikben csinálnak ezek mellett ő egy nagyon okos,kedves,figyelmes és nagyon aranyos fiú!

<Dávid szemszöge>

Ez az egész vacsora csodálatosan és nagyon kellemesen telt!Bár lehet csak Zsófi társasága ennyire fantasztikus!
Nem hittem volna hogy ilyen jól fog sikerülni ez az este,de végül remekül sikerült!
De még közel sincs vége mivel el viszem hajókázni is a Dunára a csillagos ég illetve holdfény alatt és felfogom kérni táncolni!
És ha lesz elég bátorságom meg is fogom csókolni de ezúttal józanul!

Gyorsan kifizettem a vacsoránkat majd indultunk is vissza a kocsimhoz.
Elindultunk a kikötő felé amit Zsófi egyből furcsált ezért rögtön rá is kérdezett.

Zsófia:Most hova megyünk?Miért jövünk ide?
Dávid:Meglepetés!
Zsófia:Na kérlek mond el!*nézz rám kiskutya szemekkel*
Nagyon de nagyon aranyos volt de muszáj voltam neki nemet mondani!
Dávid:Azonnal ott vagyunk és megtudod!
Zsófia:De kis gonosz vagy!*felnevet*
Mosolyogva megforgattam a szemeimet majd kerestem egy parkoló helyet és leparkoltam.
Dávid:Itt vagyunk!*mosolygok*
Zsófia:Na végre!*mosolyogva felsóhajt*
Gyorsan kiszálltam a kocsiból,körbe mentem és kinyitottam neki az ajtót.
Egy mosollyal megköszönte majd a karomat átkarolta és indultunk is a hajónk felé.
Zsófi előszőr a hajóra nézett aztán rám,aztán megint a hajóra és megint rám és felsikolyt-ot
Zsófia:Hajókázni fogunk?
Dávid:Eltaláltad!
Zsófi boldogan kezdett el ugrándozni majd észbe kapott és megköszörülte a torkát.
Olyan aranyos volt hogy felnevettem majd ő is nevetett saját magán.Annyira szép mikor nevet!

Felértünk a hajóra,a látvány valami eszméletlenül gyönyörű volt!A hajón mindenhol gyertya és rózsaszirom hevert illetve az asztalon sütemények voltak.Pont ahogyan kértem!
Zsófi végig csodálta ezt az egészet majd mosolyogva rám nézett és így szólt:
Zsófia:Ezt mind miattam csináltad?
Dávid:Egyet tippelhetsz!
Zsófia:Azt tippelem hogy igen!
Dávid:Ding-ding!
Zsófia:Ez olyan aranyos és romantikus!
Dávid:Reméltem hogy tetszeni fog!Desszertet?
Zsófia:Uuu kérek!*felcsillan a szeme és az asztalhoz siet*
Én is oda ültem mellé majd sütizni kezdtünk.

Pont ahogyan kértem!Zsófi végig csodálta ezt az egészet majd mosolyogva rám nézett és így szólt:Zsófia:Ezt mind miattam csináltad?Dávid:Egyet tippelhetsz!Zsófia:Azt tippelem hogy igen!Dávid:Ding-ding!Zsófia:Ez olyan aranyos és romantikus!Dávid:Rem...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Evés közben jókat nevettünk és össze vissza kentük egymás arcát a süteményekkel!
Az én orrom már tele volt tejszínhabbal,Zsófi arca pedig csoki krémmel!
Elég viccesen néztünk ki!

<Zsófia szemszöge>

Teljesen tele ettem magamat!Esküszöm megfogok pukkanni ha még egy falatot eszem!
A hasamat fogva dőltem a szék táblájának miközben a csillagos eget néztem.
Olyan gyönyörű volt ma este az égbolt!Nem hiába hozott Dávid ilyen helyre!Már az étteremben is nagyon le voltam nyűgöződve de így egy hajón minden olyan más!

Hirtelen megszólalt 2 oldalról egy hangszóróból Ed Sheeran Perfect című száma.
Rá néztem Dávidra aki ekkor már előttem állt és felém nyújtotta a kezét.
Dávid:Szabad egy táncra?
Zsófia:Csak egyre?*mosolygok*
Dávid:Amennyit a lábunk bír!*felsegít a székről és magához húzz*
Átkarolta a csípőmet én pedig a nyakát majd ringatózni kezdünk miközben egymás szemeibe néztünk.Olyan tökéletes és romantikus volt!
Dávid megpörgetett majd újra magához húzott ezúttal háttal álltam neki majd újra és megint szemben voltam vele!
Majd hozzá bújtam ő pedig a nyakhajlatomra hajtotta a fejét és úgy táncoltunk tovább.
Úgy éreztem magam mintha egy tündérmesében lennénk!Olyan érzésem volt mintha ezt mind álmodnám!Eljött a szám vége,Dáviddal elváltunk egymástól majd meghajoltatott és mélyen a szemembe nézett miközben a fülem mögé tett egy hajtincset.A tekintetet megállapodott az ajkaimon majd közelebb hajolt hozzám és megcsókolt.

A csókja nagyon gyengéd de mégis szenvedélyes volt.Soha senkitől nem kaptam még ilyen csókot!
Lassan elváltak az ajkaink majd újra felegyenesedtem és mosolyogva az égre néztem.

Zsófia:Ez az este varázslatos!
Dávid:Te vagy varázslatos!*közelebb lép és újra megcsókol*Nagyon kedvellek Vadász Zsófia!
Zsófia:Én is kedvellek Kelemen Dávid!
Dávid:Még egy tánc?
Zsófia:Mehet!*mosolygok*

Órákon át táncoltunk vagy éppen csak csókolóztunk a holdfény alatt,még titanicoztunk is!Olyan aranyos volt mikor felajánlotta!
Miután fázni kezdtem rám terítette a zakóját majd ettünk még egy kis sütit és mivel hajnali 2-3 körül elkezdett zuhogni az eső így gyorsan a kocsihoz siettünk és elindultunk haza felé.

*03:57*

Majdnem 4 órakor estem be a lakásomba.Elég fáradt voltam már így le öltöztem,le mostam a sminkemet majd vettem egy gyors forró zuhanyt és átöltöztem pizsamába.
Nagyon jól éreztem este magamat!Remélem több ilyen estém is lesz,persze Dáviddal!
Miután átöltöztem befeküdtem az ágyamba,betakaróztam és viszonylag elég hamar el is aludtam.

<Dávid szemszöge>
*04:12*

Negyed 5 kor értem haza.Eszméletlenül éreztem magam ma este!Eléggé el is fáradtam de ezt az estét nem adnám oda semmiért sem!
Gyorsan leöltöztem és letusoltam illetve felvettem a pizsamámat majd bedőltem az ágyamba telefonozni kicsit.Eszméletlenül sok üzenetet kaptam,főleg Mátétól de olyan fáradt voltam hogy csak ennyit tudtam válaszolni neki:

,,Hallod tesikém fáradt vagyok,holnap mindent elmesélek,jó éjt!"

Majd kikapcsoltam a telefonomat és rövid időn belűl aludtam is mint a tej.

<<<folyt köv>>>

Randiztam egy StreamerelWhere stories live. Discover now