3.fejezet

423 14 6
                                    


Elérkezett az év utolsó napja..megmondom őszintén remélem hogy ennél az évnél valamivel jobb lesz a következő mivel ez sajnos nem az én évem volt!
Ma lesz a bulim és nagyon izgatott vagyok!
Nem az azért hogy milyen lesz meg hogy kinek hogy fog tetszeni bár kicsit még az is izgat de,legfőbbképpen attól izgulok hogy Dávid itt lesz!
Na igen számomra is elég egyértelművé vált az elmúlt pár napban hogy igenis tetszik nekem Kelemen Dávid és rohadtul érdekel hogy mit gondol!
Le akarom nyűgözni őt!
Ma egész nap díszíteni fogom a házat és megveszem a nasikat,elhozom a megrendelt pizzákat és sütiket na meg üdítőt és alkoholt veszek!
Megvehettem volna mindent előre de nem akartam hogy minden rám rohadjon a bulira így jobb aznap megvenni mindent (szerintem)

* MINI TIME SKIP*

Reggeli után felölöztem és elmentem megvenni a nasikat és az üdítőket illetve alkohol italokat.
Miután mindent megvettem bepakoltam a csomagtartóba és mentem is tovább a cukrászdába .(friss jogsis vagyok így nem nagyon szoktam vezetni inkább buszozok de most ez esetben muszáj voltam kocsiba ülni és vezetni)
A cukrászdában már előre össze készítették nekem a pulthoz a megrendelt sütiket amiket ugye én már előre kifizettem csak elkellett hoznom őket.
A pultos pasi olyan aranyos volt hogy segített nekem kicipelni őket a kocsi csomagtartójába.
Megköszöntem a segítséget majd pattantam vissza a kocsiba mivel sietnem kellett az utolsó állomásra mára a Pizzázóba.
Kisebb nagyobb forgalomba keveredtem de szerencsére időben oda értem.Felvettem a 32 doboz pizzát nagynehezen becipeltem a kocsi hátsó üléséhez(mivel a csomagtartó tele volt)és indultam is haza.10 perc alatt haza értem és fél óra alatt mindent be cipeltem a házba majd kezdődhetett is a díszítés és az asztalok tele pakolása.

3 órába telt kb de végre mindennel kész vagyok!
Az órára néztem és meglepetten látom hogy már fél 2 van így ideje lenne ebédelni valamit!
Össze dobtam magamnak egy dönert,felmentem q szobámba majd leültem a laptopomhoz sorozatot nézni.Olyan hamar eltelt az idő hogy mikor feleszméltem a sorozatom nézéséből sokkoltan láttam hogy már 17:13 van így ideje lenne elkezdeni készülődni hisz 8-ra jönnek a vendégek és Szandi is fél 6-ra ide jön mivel megbeszéltük hogy közösen készülődünk.Gyorsan elpakolásztam majd hallom is a csengőt.Lerohantam a szobámból és nyitottam is az ajtót.Szandi szokás szerint a nyakamba borult.

Szandi:Szioo csajszi!Akkor kezdhetjük a készülődést?Át hoztam minden smink cuccomat meg a ruhám is!*beljebb lép és megindul felfelé a szobámba*
Zsófi:Mivel lassan lassan jönnek a vendégek igen ideje lesz készülődni!
Szandi:Oké akkor előbb vegyük fel a ruhákat majd jöhet a smink és végül a haj!
Zsófi:Oké oké!
Mind2-en felvettünk a jelmezeinket és kezdődhetett is a sminkelés.Én is a magamét kezdtem el csinálni,Szandi is a magáét.Annyi hogy az én hajamat majd ő vasalja ki mert ő tudja szépen én pedig be göndörítem neki!
Kb 1 órába telt de mind2-nk sminkje elkészült.
Nagyon jól festettünk!Most jön a haj majd végül a kiegészítők!

Kb fél óra alatt végeztünk.Már csak a kiegészítők hiányoznak és készen is vagyunk.
Én vettem egy piros héliumos lufit magamnak Szandi pedig feltette a nyuszi fület és a játék pisztolyt illetve bilincset az övére tette.
Miután késznek nyilvánítottuk magunkat lementünk a nappaliba és onnan vártuk a vendégeket.

*TIME SKIP*

Megérkeztek a vendégek.Elindultak a fények és a zene!Alig fél órája kezdődött a buli de már hatalmas a hangulat!Nagyon klassz jelmezek vannak!A párok páros jelmezben jöttek pl Joker&Harley Queen,Spiderman&Spidergirl,Alvin&Brittany szóval értitek!Nagyon édesek voltak!
Már 9 óra volt,az összes vendég megérkezett egyedül Dávidot nem láttam sehol sem!Kicsit elvoltam keseredve de inkább előbb csalódtam mint majd utóbb...
Besétáltam a konyhába tölteni magamnak valami italt amikor valaki megkocogtatta a vállam.
Megfordultam és azt hittem elájulok!
Dávid volt az Edward Karen-nek öltözve!
ANNYIRA JÓL NÉZZET KI VÁMPÍRKÉNT!

Randiztam egy StreamerelWhere stories live. Discover now