Luka je snažno zagrlio Amandu.„Bila si odlična, ali nemoj se nikada više tako dovoditi u opasnost."
„Mislila sam ozbiljno", nasmijala mu se šarmantno.
Opalio ju je lagano po stražnjici. „Ne možeš platiti najzgodnijeg ljubavnika, kada ga već imaš."
„Jako si siguran..." Ušutio ju je strastvenim poljupcem.
„Što si ono htjela reći?"
„Luka!", naglo se otrijeznila. „Moramo ići po moju mamu."
„Ne brini se. Ona je već na putu."
Pogledala ga je toplim pogledom. „Volim te."
„I ja tebe", stisnuo ju je jače.
„Ti, i naše dijete ste mi najvažniji. Trebala si dozvoliti da ga ubijem!", zarežao je.
„Zar si zaboravio da je imao pištolj uperen u tvoju glavu?
„Ubio bih ga prije nego što bi stisnuo okidač."
„Ne budi toliko arogantan. Nisi Superman."
„Što ćemo sad?", upitala ga je uplašeno.
„Sad krećemo u rat", rekao je kroz zube.
Gabriel je sjedio za radnim stolom i zamišljeno gledao kroz staklenu stijenku. Luka je ušao u njegov ured.
„Šteta što ga nisi ubio, spriječio bi puno neugodnosti", hladno je rekao.
„Slažem se s tobom", odgovorio je Luka. Sjeo je nasuprot njemu.
Gabriel se okrenuo, pogledavši ga direktno u oči, vidno zabavljen.
„S druge strane...", brk mu se nasmijao, „Amanda je postupila dosta domišljato u tom trenutku. Vjerojatno ti je spasila život."
„Moguće", hladno je odgovorio Luka.
„Plaćeni jebač?"
„Tako je rekla, i najzgodniji", nasmiješio se Luka. „Kaže da joj nismo ni ja ni Erik potrebni."
„Ha, ha, ha...Da mi je bilo vidjeti Erikov izraz lica", nasmijao se Gabriel.
„Može se slobodno reći da je ostao iznenađen."
„A ti?"
„Oh, ništa me više ne iznenađuje kada je Amanda u pitanju."
„Pretpostavljam da imaš nekog asa u rukavu?"
„Ne još, ali imat ću ga. Treba mi još malo vremena."
„Kakav je plan?"
„Imamo 24 sata da isporučimo Amandu, a onda će Erik napasti. Svi su u punoj pripravnosti, i civili i specijalne postrojbe. Oliver je dodijeljen Amandi kao osobni čuvar."
„A ti?"
„Moram otići po svog asa."
„Znaš da odlaziš u najnezgodnije vrijeme? Ostavljaš samu svoju trudnu družicu."
„Svjestan sam rizika i činim to nevoljko, ali vjerujem tebi. Ne postoji drugi način. Potrebno mi je maksimalno 48 sati."
Gabriel je kimnuo.
„Stari Sazonov je možda bio jednom nogom u grobu, ali znam da je i na svojoj samrti bio prepreden. Eriku nije stalo do Amande, to je očito, ali stalo mu je do pozicije moći. Vjerujem da je stari ostavio oporuku u kojoj je Erikova sudbina vezana za Amandinu. U konačnici, tješim se da ju ne želi ozlijediti, ako i dođe do najgoreg. Ako želim da moj plan uspije i okončam ovo prije nego što se pretvori u krvoproliće, moram otići."
YOU ARE READING
Vrste-Luka
Werewolf❤️U drugoj knjizi serije "Vrste", uranjamo u duboku povezanost između Luke i Amande, smještenu u svijet koji se promijenio otkako su Vrste otkrile svoje postojanje svijetu. Grad Dolina vukova postao je sigurno utočište za oba svijeta - ljude i Vrste...