Time skip joulukuuhun...
Y/n povPian on jouluaatto jota oon odottanut pitkään. Oon tottunut mun uuteen elämään jo ihan hyvin. Musta on jopa tullu läheinen jätkien kanssa.
Tänään ajattelin mennä ostamaan jätkille joululahjoja. Vaatteiksi päätin laittaa mustat farkut ja valkoisen hupparin. Meikkasin nopeasti ja pakkasin tavarat.
Lähdin kävelemään kohti ratinaa (en oo kertonu mut sovitaan että nää asuu Tampereel)
Parin tunnin kuluttua olin löytänyt kaikille sopivan lahjan. Kävin vielä nopeasti ostamassa lahjapaperia ja lähdin kohti kotia.
Kun pääsin kotiin heitin takin naulakkoon ja kengät jonnekin mihin ne nyt sattuikaan lentämään. Vein huoneeseeni ostoskassit
(onko se ostoskassi?) ja menin olohuoneeseen jossa koko apinalauma hengasi.
"Missäs neiti on ollu?" Kysyi Niko
Kohautin olkapäitäni mystisesti ja istuuduin sohvalle.
Aikaa kului emmekä tehneet mitään muuta kuin katsoimme vain televisiota."Pitäskö pitää pitkästä aikaa ig livee?"
ehdotti Joel
Kaikki myöntyivät joten päätimme pitää liveä."Y/n haluutko sä tulla?" kysyi Tommi
"Ehkä mä oon tänää vaan sivus" vastasin(Öö sovitaan et nää ny pitää livee suomeks ei oikein taito riitä vääntämään enkkua)
"Moro!" Sanoi Niko kun live alkoi
"Joo Y/n on täällä mut se ei nyt haluu tulla tähän" vastasi Olli kysymykseen
"Keikat julkaistaan 28.12 klo:12" Kertoi TommiPidimme liveä varmaan lähemmäs kaksi tuntia kunnes kaikkia alkoi väsyttää joten päätimme lopettaa.
"Ainii Y/n lähetään huomenna mökille"
kertoi Niko
"JA NYT VASTA KERROTTE!?" Kysyin lähes huutaen
"Hups" nauroi JoonasTämähän oli täydellinen sodan merkki joten päätin lähtä jahtaamaan Joonasta ympäri taloa.
"Apuaaaaaa!!!" Huusi Joonas kun lähestyin häntä
"Noni riittäisköhän jo?" Kysyi Tommi
"Ei ennen ku kostan" Huusi Joonas
Joonas lähti juoksemaan kohti minua päin joten nyt oli aika paeta. Jatkoimme jahtausleikkiä kunnes molemman kaaduimme sohvalle nauraen.
"Joonas vitun nössö luovutaks sää" nauroi Joel
"Turpa kii!"Huusi Joonas
"Noni rauhottukaa jo" sanoi Tommi kyllästyneenä.Jätkät alkoivat tehdä lähtöä.
"Muistakaa kaikki huomenna studiolla tasan kymmeneltä ei nimittäin jakseta oottaa" sanoi Tommi.Kun jätkät lähtivät menin huoneeseeni paketoimaan lahjoja ja pakkaamaan.
Time skip aamuun
Heräsin kun Niko huusi nimeäni. Nousin ylös ja menin katsomaan mitä asiaa hänellä on.
"No heräsithän säki" sanoi Niko kun huomasi minut
"Oliko mitä?" Kysyin vielä unenpöpperössä.
"Sitä vaan että lähetään tunnin päästä" selitti hän samalla hörppien kahviaan
"No mä meen sitte meikkaamaan" sanoin ja lähdin kohti huonettani
"Etkö sä syö mitään?" Kysyi Niko
"Ei oo nälkä" vastasinOlin eilen valinnut jo vaatteet jotka oli mustat kollarit ja musta huppari, tiedän värikästä.
Tein vielä pikaisesti meikin ja pakkasin loput tavarat.
"Y/n muista uimakamat ku lämmitetään varmaan taas palju!" Huusi Niko keittiöstä.
"Juu!" Huusin takaisin"Y/n mennään!" Huusi Niko eteisestä
"Joojoooo" sanoin samalla laahustaen huoneestani
Heitin takin niskaan ja laitoin kengät jalkaan. Otin vielä kassiin pipon ja hanskat.
Hetken kuluttua olimmekin jo studiolla.————————————————————————
Tää nyt oli tämmönen lyhyt ja nopee mut en osaa kirjottaa pitkästi😭
29.12.2023
❤️:Julia
YOU ARE READING
Sisarukset// Y/n x Blind Channel \\
FanfictionY/n Moilanen on 13-vuotias tyttö Tampereelta. Y/n asuu äitinsä Pian kanssa, mutta mitä tapahtuu kun Y/n ja Pia joutuvat auto-onnettomuuteen. Mitä Pialle tapahtuu? Selviääkö Pia? Selviääkö Y/n? Minne Y/n muuttaa? Miten elämä muuttuu? JÄTKIEN LUONTEE...