Y/n pov:
Heräsin aamulla tuntemattomasta sängystä. Hieraisin silmiäni ja katselin hieman ympärilleni kunnes muistin edellispäivän.
Kaivoin pikaisesti puhelimeni yöpöydältä ja huomasin lukuisia viestejä bändin jätkiltä.Niko🐁:Y/n missä oot???
Niko🐁:Y/n tuu jooko kotiin
Olli🧘🏽:Y/n vastaa jooko ees Nikolle se on ihan murtunuEn kyennyt lukemaan muita viestejä sillä purskahdin itkuun.
"Miks oon van tämmönen taakka kaikille" mietin. Juuri sillä hetkellä puhelimeni kilahti, se oli viesti Nikolta.Niko🐁:Huomenta. Pystyisitkö tulla tänään kotiin, voitais tehä jotain yhdessä illemmalla jos jaksat tai haluut?
En vastannut viestiin sillä en vielä tiennyt mitä tänään tapahtuisi. Lähettäisivätkö pojat mut johonkin sisäoppilaitokseen jossa ei oo mitään oikeuksia, joutuisinkin osastolle,luopuisiko Niko mun huoltajuudesta vai jatkuisko kaikki niinku ennenkin?
Hetken kuluttua kuului pieni koputus ovesta."Tuu vaan" sanoin
Aleksi avasit oven ja istahti sängylle.
"Mikä olo?" Kysyi Aleksi lempeästi
"No ihan Ok kait" vastasin hiljaa
"No tuutko syömään aamupalaa?" Kysyi Aleksi"Voi paska paska paska paska vitun vitun vittu" ajattelin
"Ei oo nälkä" sanoin vaisusti
"Tiiän että sulla on, et oo syöny varmaan hetkeen" vastasi Aleksi ja nousi sängyltä,Lähdin laahustamaan kohti keittiötä Aleksin perässä.
"Mitä sä haluut" kysyi Aleksi samalla kun kaiveli kaappeja
"Emt" vastasin hiljaaAleksi avasi jääkaapin ja nappasi sieltä kaksi jugurttia. Hän ojensi toisen minulle mutta nappasi sen nopeaa pois. Hän alkoi kaivella laatikoita kunnes löysi kynän. Olin melko varma että Aleksi suttasi kaikki mahdolliset numerot. Kun hän oli valmis hän laittoi kynän takaisin paikoilleen ja ojensi jugurtin uudestaan. Aleksi ojensi myös pikkulusikan. Avasin jugurtin vastahakoisesti ja törkkäsin lusikan sinne. Aleksi vahti tarkasti jokaista liikettäni kunnes hänen puhelimensa soi.
"Moro" sanoi Aleksi kun vastasi puhelimeen
"Moi, viitiks kysyy Y/n:lta tuleeko se tänään kotiin. Kun se ei vastaa viesteihin" sanoi Niko puhelimessa
"Joo venaa kysyn" vastasi Aleksi"Y/n haluutko mennä tänään jo kotiin" kysyi Aleksi minulta
"Vaikka" sanoin ja jatkoin lusikkani räpläämistä."Joo se tulee, jos vaikka tuon sen joskus kahelta?" Sanoi Aleksi puhelimeen
"Käy" vastasi Niko ja lopetti puhelun.Istuin pöydässä ainakin puolituntia ilman että edes koskin jugurttiin.
"Hei Y/n yritä ees syödä vähän" sanoi Aleksi kannustavasti.
Kaapaisin lusikalla pienen nökäreen jugurttia kunnes ajatukseni alkoivat laukata, en ansainnut tätä. Olin vain ruma ja lihava tyttö joka ei kuulu maan päälle sekä on vain taakka kaikille. Kaikki mitä halusin tehdä oli juosta vessaan ja työntää sormet kurkkuun, se oli kaikki mitä ansaitsin.Time skip 2h
Olin saanut syötyä, vaihdettua vaatteet ja meikattua.
"Y/n pitäs lähtä" sanoi Aleksi ovelta.
"Juu" vastasin ja otin reppuni sekä puhelimeni
Laitoin kenkäni jalkaan ja kävelimme portaat alas. Heitin tavarani Aleksin kian takapenkille ja istuin itse eteen.Pian Aleksi kurvasikin autonsa tutun kerrostalon pihaan. Nappasin tavarani ja lähdin Aleksin kanssa kohti kotiani.
Saavuimme ovelle ja Aleksi painoi ovikelloa. Niko saapui heti avaamaan oven.
"Hei kiitti Ale" hän sanoi ja sulki oven kun Aleksi lähti.————————————————————————
Juuh eipä oo taas hetkeen tullu😂 No mut siis koulut alko ja alotin yläasteen
(hui ikäreveal) ENKÄ MUUTEN JAKSA YHTÄÄN KOMMENTTIA MUN IÄSTÄ JOS HÄIRITTEE NI ITKE mut siis joo kaikki vapaa-aika on menny kouluun ja harrastuksiin ni en oo jaksanu kirjottaa.
Mut laittakaa vaikka ideoita😵💫
AINII TÄNÄÄN SATO LUNTA7.10.2023
❤️:Julia
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sisarukset// Y/n x Blind Channel \\
FanficY/n Moilanen on 13-vuotias tyttö Tampereelta. Y/n asuu äitinsä Pian kanssa, mutta mitä tapahtuu kun Y/n ja Pia joutuvat auto-onnettomuuteen. Mitä Pialle tapahtuu? Selviääkö Pia? Selviääkö Y/n? Minne Y/n muuttaa? Miten elämä muuttuu? JÄTKIEN LUONTEE...