Y/n pov:
Heräsin hetki sitten kello on vasta 8.30. Tänään lähtisimme äitini Pian kanssa Helsinkiin. Vaatteiksi valitsin vaaleat leveälahkeiset farkut, mustan crop topin sekä farkkujen värisen hupparin. Suoristin pitkät blondit hiukseni sillä ne olivat hiukan luonnostaan kiharat (semmoset laineet)
Laitoin vielä ripsaria ja huulikiiltoa.Kävelin alakertaan jossa äitini söikin jo aamiaista. Päätin itsekkin tehdä leivän.
Asuin äitini kanssa kahdestaan sillä vanhempani olivat eronnut ja isoveljeni oli kuollut
Time skip 11.00
Lähdettiin ajamaan Helsinkiin. Juteltiin kaikesta mahdollisesta. Yhtäkkiä kaikki sumenee, kuulen satunnaisia ääniä.
Yhtäkkiä herään, näen kirjasta valoa. En jaksa kuitenkaan avata silmiäni. "Y/n jos kuulet mua purista mun kättä" puristan kättä. "Nyt avaa silmät" saan silmät avattua ja näen ehkä 27 vuotiaan naisen ja hiukan nuoremman hoitajan.
(Täs nyt varmaan selitetään jotai ja otetaan jotain testei, en oo ollu nimittäin sairaalas minkään onnettomuuden takii ni en tiiä)
Time skip 3h
Olo oli jo hiukan parempi. Hetken kuluttua sama lääkäri huoneeseeni. Päätin kysyä
"Mitä äidille on tapahtunut""Äitisi oli vaativassa leikkauksessa eikä valitettavasti selvinnyt, olen pahoillani"
Vastasi lääkäriMaailmani murtui juuri tuhanteen osaan.
"Onko sulla esim isää ,isosiskoa tai isoveljeä jolle voisit muuttaa"
Kysyi lääkäri"No mun isä on alkoholisti ja mun isoveli on kait kuollu"
Kerroin"Selvä, muuten onko okei jos tähän huoneeseen tulee toinen potilas?"
Kysyi lääkäri"Joo tottakai"
Vastasin kyynelien seastaLääkäri poistui huoneesta ja hetken kuluttua huoneeseen tuli noin 27-vuotias vaaleahiuksinen mies
☝🏻 se sairaala huone
Mies oli nimeltään Joonas ja hän oli 27. Juteltiin siinä sillä ei ollut muuta tekemistä.
————————————————————————
Joo alotin taas uuden tarinan mut ihsm
Julkaistu:3.7.22
❤️:Julia
أنت تقرأ
Sisarukset// Y/n x Blind Channel \\
أدب الهواةY/n Moilanen on 13-vuotias tyttö Tampereelta. Y/n asuu äitinsä Pian kanssa, mutta mitä tapahtuu kun Y/n ja Pia joutuvat auto-onnettomuuteen. Mitä Pialle tapahtuu? Selviääkö Pia? Selviääkö Y/n? Minne Y/n muuttaa? Miten elämä muuttuu? JÄTKIEN LUONTEE...