"Oot upee"

186 4 0
                                    


⚠️

Mökillä:
Y/n pov:
Saavuimme mökille. Tommi ja Olli alkoivat ilmeisesti tekemään ruokaa.
Menin minun ja Aleksin huoneeseen. Selasin puhelintani kunnes ahdistus alkoi valtaamaan kehoani. Yritin kaivaa nopeasti reppuani käteeni tarttui terä. Vedin muutaman viillon kylkiin ja reisiin.

Time skip 1h

"Syömään" huutaa Olli keittiöstä.
Kävelen hitaasti keittiöön. Niko tyrkkää lautasen käteeni ja menee edeltä ottamaan ruokaa. Menen Nikon perässä. Tommi ja Olli oli loihtinut lohipastaa. Otin lautaselle vähän ruokaa ja kävelin pöytään. Otin lasin ja hain vettä. Pöydässä Aleksi loihti huolestuneen katseen minuun ja ruoka annokseni.
"Pitäskö lämmittää palju?" Kysyi Joel innoissaan.
"Joo miksei" vastasi Tommi

"Voi vitun vitun vittujen vittu" ajattelin
Muut olivat ehtineet jo syödä joten he lähtivät lämmittämään paljua. Kun vihdoin sain syötyä laitoin astiat tiskikoneeseen ja juoksin vessaan.

Siinä sitä sitten istuttiin. Olin juuri työntänyt sormet kurkkuuni. "Ei, ei taas tätä" mietin itsekseni. Vedin vessan ja kävelin huoneeseemme

Time skip 5h

"Palju on valmis!" Huusi Joel. Lähes hetikuului koputus oveeni. "Juu" vastasin selatessani puhelintani. "Tuu mennään" sanoi Niko ovelta. "Juuh" vastasin hitaasti sillä viimeinen asia mitä olisin halunnut tehdä oli uiminen tai paljuun meno.
Aloin kaivamaan kassistani uimapukuani. Kaivoin ja kaivoin mutta ainoa minkä löysin oli bikinit. "Kai se on sitte pakko laittaa nää.
Puin nopeasti bikinit kunnes katsahdin huoneen kokovartalo peiliin.
Katsoin vatsaani ja reisiäni. Painelin käsilläni vatsaa "Vitun läski" "sinuna en söis tänään" pyöri vain mielessäni.
Samalla sekunnilla Aleksi astuu huoneeseen ja katsahtaa minuun huolestuneesti. Otin pyyhkeen nopeaa päälleni ja kääriydyn siihen.
"Hei Y/n oot upee" sanoi Aleksi ja otti puhelimensa sängyltä.
"Tuu mennään" sanoi Aleksi ja avasi huoneen oven.
Lähdin kävelemään hitaasti kohti terassia. Aleksi käveli vieressäni. Yhtäkkiä aloin vain täristä. "Hei hei kaikki on Ok" sanoi Aleksi ja halasi minua. Jatkoimme kävelyä ja otin Aleksin kädestä kiinni.
Kävelimme paljun luokse missä muut lliluivat jo. Laitoin pyyhkeeni terassilla olevan tuolin selkänojalle. Kun kipusin portaita pitkin paljuun Olli loi huolestuneen katseen minuun ja Aleksiin. Aleksi nyökkäsi kysymysmerkiltä näyttävälle Ollille pienesti.

————————————————————————

Öö joo kuten ootte ehkä huomannu ni tää on aika rankkaa tekstiä mut puran vaan oman ahdistuksen tähän😅

Julkaistu 3.10.22
❤️:Julia

Sisarukset// Y/n x Blind Channel \\Donde viven las historias. Descúbrelo ahora