Mesut Özil - Ozan Tufan

423 27 80
                                    

Ozan, oturma odasıyla bağlantılı olan mutfakta Whatsapp grubundakilere ve diğer hesaplarına atmak için video çekmeye başlamıştı.

-Merhaba arkadaşşaklar, ee bugün sizlerle beraber AKP aromalı CHP pastası yapacağız. İlk önce pastamızın hamurunu yapalım.

Unun üzerine yumurta kırıp karıştırmaya başladı.

-Güzelce karıştırdıktan sonra AKP aromamızı döküyoruz. Bir bok kokusu sezdim, olmayacak gibi. Çünkü ilk defa pasta yapıyorum.

Gülerek söylediği bu cümleyle beraber hamuru karıştıyordu bir yandan. Ama tam arkasında onu izleyen Mesut'tan haberi yoktu. Eli yorulduğunda spatulayı bırakıp tezgaha yaslandı ve kameraya baktı.

-Ay yoruldum y- ANANI SİKEYİM MESUT PAT DİYE ÇIKILIR MI YA?

Mesut arkada gülerken Ozan tezgahtan telefonu alıp videoyu duraksattı. Telefonu tezgahın üstüne tekrar bırakıp arkasına yaslanırken Mesut'un gülmesini ciddi ciddi izliyordu.

-Gülme.

-Tamam tamam.

Mesut gülmeyi bırakıp yerinde dikleşti. Daha sonra konuşmaya başladı.

-Ee nasılsın?

-İyiyim, sen?

-Eh bende.

-Neden geldin, nasıl geldin?

-Yedek anahtarını vermiştin ya mal.

-Haa doğru ya. Eee neden geldin?

-Sıkıldım evde.

-Neden lan? Amınakoyayım senin ev deniz manzaralı zaten, oturur kahve içerdin.

-Gerizekalı benim evim deniz manzaralı değil.

-Biliyorum onu salak, karşı binanızda Deniz Bey oturduğu için öyle dedim. Sıkıldın da burada ne yapacaksın mal?

-Bilmem, senin çizimli kitaplar vardı ya onları okurum.

-YOK OLMAZ HAYATTA OLMAZ!

-BAĞIRMA PUŞT! Neden?

-Onları sen sevmezsin ya. Eşcinsellik, gaylik, ibnelik, sikiş, sokuş falan var yani, o yüzden.

-Mal bende gayim ya.

-Ananın amı, ben tamamen unutmuşum.

-Yazıklar olsun ibne Ozan.

-Amınakoyayım ben en son ne zaman markete gittiğimi hatırlamıyorum.

-Tamam tamam, bu seferlik affettim hadi. 

-O zaman ben kitapları getireyim.

Ozan hareketlediğinde Mesut onu durdurmuştu.

-Dur getirme.

-Neden?

Mesut hızlıca Ozan'ı tezgahla arasına almıştı.

-Mesut ne yapıyors-

O sözünü biteremeden Mesut Ozan'ın dudaklarını öpmeye başlamıştı. Daha sonra ise ayrılıp konuşmaya başladı.

-Ozan, senden çok uzun zamandır hoşlanıyorum. Seni öpebilmem için izin veriyor musun?

Ozan ise pisçe sırıtıp;

-Tabiki de.

Dedi. Mesut Ozan'ı tekrar öpmeye başladığında Ozan'dan sert bir karşılık alabilmişti.

.

.

.

.

.

Very very hot oldu buralar

Summertime Sadness ↞↠ OneshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin