Hayır Yalan Söylüyorsunuz

13 1 0
                                    

Mehmet çok nazik, çok tatlı, mükemmel bir arkadaştı. Harika bir şekilde geçinmeye başlamıştık. Dostluğumuz gün geçtikçe ilerliyordu. Bazen saatlerce whatsapp ta mesajlaşıyor, arada canımız sıkılınca birbirimize resim atıyorduk. Ben 2-3 dakika bile çevrimdışı olsam 120-130 tane mesaj atıyrdu telefonum kassın diye hayvan sjsjsjsj. Okulda ise halimden gayet mutluydum, her şey yolundaydı. Ceren ile iyice yakınlaşmaya başlamıştık ve ona olan ilgim artmıştı.- Miray biraz konuşabilir miyiz? - Elif sormana gerek yok, sorun var değil mi sen hiç böyle nazik konuşmazsın yarrak beyinli aşqıw.- Artık bana eskisi kadar zaman ayırmıyorsun. Ceren le çok yakınsın ve açıkcası çok sinirliyim sana. Bıktım tamam mı? İstemiyorum seni yanımda. Sıramdan git hadi o çok sevdiğin Ceren 'in yanına.- Saçmalıyorsun Elif. Siktirtme ebeni. Sen beni kovamazsın. Anca ben giderim. Ne halin varsa gör yarram bak sence umrumda mı? - Siktir git be. Umrunda değil zaten amk git Ceren in yanına kurul sen canın seni bekler.   Bir sorun olduğunu gören Mehmet neyse ki yanıma geldi, elini omzuma koyup biraz beni sakinleştirdi. - Şşşş sakin ol Miray. Tamam ben senin yerine geçerim, Elif ile otururuz. Sen git Ceren in yanına geç hadi sinirlenme de üzme de kendini. O an nedense kıskandım Elif i.   Gitme Mehmet biz yan yana oturalım demek istedim ama sadece başımı sallamakla yetindim. Ve Ceren in yanına geçtim. Ceren ile ise aramız gün geçtikçe iyi oluyordu. Elif götüne de asla bakıyordum bile.- Miray hiç bana sevgilinden tam anlamıyla bahsetmedin, neden? - Ya Ceren aramız pek iyi sayılmaz. Aynı ilçede oturuyoruz ama hiç görüşmüyoruz. Tamam iyi biri olabilir, bir ara birbirimizi çok sevmiş olabiliriz ama artık hepsi değişti. Eskisi gibi değiliz. Adı Murat Hancı. Hayatımda gördüğüm en olgun erkeklerden biri ama - Dur bir dakika. Murat benim 7.sınıftan çok yakın arkadaşım dı. Artık- görüşmüyoruz ama iyi tanırım onu. Yok amına ya. Lan şansa bak. Bff imle sevgilim arkadaş çıktı. - Oooo kızlar ne oluyor burada dedikodu mu var yoksa ?- Miray ın sevgilisi arkadaşım çıktı da onu konuşuyorduk Mehmet. Şansa bak değil mi?   Mehmet sadece başını sallamakla yetindi ve sanki bir şeye sinirlenmiş gibi olan yüz ifadesiyle çekip gitti. Tam o sırada arkadan Simge ve Bulut lafa karıştı. - Miray akraba doğruyu söyler. O seni seviyor.- Saçmalama Bulut ya ne sevmesi? Erkek kardeşim gibi o benim.- Yanlış anlama canım ama Bulut haklı. Ciddi anlamda seni seviyor. Senin adını sürekli anıyor ya. Biliyorsun normalde bu konulara hiç karışmam sonra bok da çıkabilir ama eminim ben de . - Hayır yalan söylüyorsunuz. Böyle bir şey olmaz olamaz. Hem benim sevgilim olduğunu bile bile bana bakmaya çalışmaz o. Öyle biri değil yani. - Miray biz kendi gözlemlerimizi söylüyoruz. Senden hoşlanıyor. Masum bir sevgi bence bu. Ama daha iki hafta oldu. Daha sonradan neler olur bilemem. Asıl soru sen onu seviyor musun?   Cevap vermedim. Ciddi anlamda kafam karışmıştı. Onu seviyor muydum ki ben? Yoksa sadece arkadaş olarak mı kıskanıyordum?

İki EgoistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin