Chapter 32

708 58 5
                                    

Recap:School day function - 💋kiss💋... -emotional arjun convincing shalini - shock to rakshan
**********************
Hey guys!!!
      Happy Reading.. Happy Friday💖... One super news from me... Did you wanna know what is it...??.. Here I'm saying.. I have planned to released my new story on JAN 1,2024... & I have already finished the title cover, story title, prologue along with half of first chapter☺... Did you wanna want me to reveal the title cover and story title before jan 1st??? Comment panunga.. I'll give it😜💖... and moreover my new story will close to my heart. It's somewhat special to me.. My new try... and yes.. It's village based love story...(👈comment panuna anaithu nal (good) hearts kum nandrigal🙏) ...Neenga keta mariyae☺😍.. Hope you guys like it..

By,
Jaanu💖
***********************

(Cont... ) ....

Rak:Edheyy 😯...

Rak:Tangachi vendam da... Atulayum inaiku anga poga venam ma... he pleaded..

Sh:Illa anna... He has to accept it... Avunga edhoo oru uruvatula namala patu irukanga nu avan unaranum.. Atuku anga poi tan aganum.. May be naan edukara decision tappa koda pogalam.. Apdi pona enna pananum nu enaku teriyum na.. Don't worry.. Neenga kelambunga na nanga poikurom..

Rak:Are you sure ma..?? Anga poi tan aganuma..??

Sh:I'm 100% sure anna... Anga poratu tan correct uh.. Evlo naal tan anta veta potiyae vaika poringa..

Rak:sari da.. Un virupam.. Aprm avan vetoda key side la iruka oru flower pot keela irukum.. Appa anga oru key epovumae vachiruparu.. So ata use panikonga....

Sh:sari anna..

Rakshan left from there while shalini moved towards arjun and hovered on the bike. The drive went unusually silent while shalini broke the silence.

Sh:Arjun..

Ar:mm..

Sh:En vetuku pogata.. Un vetuku po.....

Arjun thinned his eyebrows in confusion.

Ar:Shalini apartment la en friends irupanga di....

Sh:En vetlayum tan larents irupanga... Ipo atu matter illa.. Nee un vetuku po...

He halted the bike and both get down from it.

Ar:Enga poga sollura... he raised his eyebrows

Sh:unaku teriyum naan enga solluren nu..

Ar:Shalini... he yelled...

She flinched by his tone but stood unaffected while glared him deathly. His anger reached its peak and kicked his bike in frustation.

Ar:Ennadi unaku venum ipo..

Sh:Un vetuku kotitu po...

Ar:Vendam di.. Ennala mudiyatu... An.. Anga naan varala.. he stammered

Sh:Etuna naal ipdiyae iruka pora Arjun... Konjam yosichu paru... Atu un appa amma vazhnta veedu.. Neeyum avungalum santhosama vazhanum nu tanae  katirupanga... Ivlo naal inga illa atanala anga pogala.. Ipo pogalam laa... Dhenam dhenam avungala nenachi inum alututu tana da iruku... Atleast anga pona unaku konjam arutala vachum irukum da.. Polam.. Please.. Enkaga.. Un appa amma kaga... Please..

Arjun released a huge breathe ..
.
Ar:sari.. Polam..

They sat on the bike and dtive towards his home... He reached his home while his eyes glossed a little..

A lonely Road!!!... -Ashaangi💜Where stories live. Discover now