Seungmin'in küçüklüğü

97 7 25
                                    

Heyday

____

Küçük Seungmin odaya bugün yine tek başındaydı. Altı yaşına girecekti ve bugün de ailesi yanında yoktu. Hoş, ne zaman vardılar ki? Yetimhanenin kendisi ve beş kişi için daha ayrılmış odasında yatağına oturmuş, elindeki köpek oyuncağı ile karanlıkta tek başına korkmamaya çalışıyordu.

"PuppyM koykuyoyum."

Normalde odada yaklaşık on beş, on altı yaşında kişiler olduğu için hiçbir zaman konuşmazdı. Hepsi piçin tekiydi sonuçta. Ya da pedofili?

Küçük oyuncak köpeğine iyice sarılarak yatağın içinde biraz daha kayboldu küçük oğlan. Normalde yetimhanede on yaş altı bir odada, on yaş üstü bir odada kalırdı fakat oda yeteri kadar dolu olduğu için Seungmin iki yıldır büyüklerin odasında kalıyordu.

Üç yıl önce babası kendi gözlerinin önünde annesini öldürmüş ve Seungmin'i ocağın üzerine oturtup yakmaya çalışmıştı. Ablası onu görünce o an ki telaşla babasını bıçaklayarak öldürmüş ve şu an bu yüzden kendisi hapishanedeydi.

Tabii Seungmin bu anıları silik silik hatırlıyordu.

Kapının açıldığını duysa bile kaldırmadı o kafasını yorgandan yukarı. Titremeye devam ederken titremesini artıracak bazı sesler duydu.

"Kim Seungmin! Nerdesin çocuk. Hadi ama yalaman gereken bir sik var!"

Artık daha fazla bunları kaldırmak istemiyordu Seungmin. Sürekli bazı şeyleri unutuyordu. Hatta bazen boya kalemi, yemek çeşitleri, renkleri, yürümeyi ve birçok şeyi unutuyordu. Beyni sürekli bir şeyler unutmaya çalışıyordu.

Yorgan açılınca yaşça büyük olan çocuk Seungmin'in kolunu tuttu. "Hadi bu sefer iyisin. Dövmeyeceğim, söz."

Seungmin'in gözleri çocuğun altındaki şişliğe gitmişti. Midesinin bulandığını hissederken çocuğun eli kendi fermuarına gitmiş ve ortalığa çıkarmıştı aletini. Seungmin'in göz yaşları yanakları ile buluşunca çocuk keyiflenmiş bir şekilde sırıttı.

Oysaki o doğum gününü bu şekilde kutlamak istememişti.

Ağzına dolan alet ile hıçkırarak ağlamaya başladı bu sefer. Midesi aşırı derece de bulanıyordu. Keşke şu an da ölebilseydi.

"Hey, sen kimsin?"

Çocuğun geri çekilmesi ile Seungmin başını duvara vurdu. Odaya yeni gelen çocuğun bakışları ona kısa bir süre dönse de geri işine dönüp çocuğun yüzüne yumruk atmıştı.

"Piç kurusu,"

Çocuğun artık dermanı kalmamış ve odadan ayrılmıştı. Diğerinin bakışları ona döndüğünde korkmuş ve yatağa iyice sinmişti.

"Benden korkmana gerek yok."

Yaşça büyük olan çocuk gelip ona sarılınca minik kollarını etrafına sardı. "Şey adın ne?"

"Christopher. Senin?"

"Seungmin,"

"Şeyy şana işim koyalım mı? Chan olşun!"

Az önce ki her şeyi unutup şu an küçük çocuğun onunla oynamasına gülümsedi Christopher. Heyecanla yükselmiş sonra da yaptığını fark etmiş gibi yerine oturmuştu.

"İşterşen yalayabilirim."

Christopher'ın penisine bakıp yutkundu. Christopher rahatsız olmuş bir şekilde hareket edip ellerini Seungmin'in yanaklarına koyup kendisine bakmasını sağladı.

"Sana her zaman böyle mi yapıyorlar?"

Başını salladı.

"Herkese öyle yapmıyoylay mı? Küçükler büyüklerine şaygılşızlık yapıldıyında büyükleyin şeyini yalamazyay mı?"

Christopher eğilip Seungmin'in alnını öptü.

"Bundan sonra sana bir şey yapamayacaklar, tamam mı?"

"Şen buyada mı kayacaksın"

"Hmhm."

"Kaç yaşındaşın?"

"On bir, sen altı değil mi?"

"Evet."

Seungmin ilk defa rahat bir şekilde birine güveniyordu.

"Chan güzel isim, tamam bundan sonra herkese kendi ismimi bu şekilde tanıtacağım."

"Oyeyy!"

"Gel, şimdi uyu. Ben lavaboya gideceğim."

Seungmin Christopher yani Chan ayağa kalkınca korkup elini beline sardı.

"Giytme, koykuyoyum."

"Hmm, hadi peki yat."

"Yanımda mı yatacaksın?"

Başını salladı ve yorganın altına girip yanını patlatladı. Seungmin yanına girince kollarını sıkıca sarıp kendine bir söz verdi.

Bu çocuğu hayatım boyunca bırakmayacağım.

Öyle de olmuştu. Ailesinden miras kalma evde o çocuğu oturtturmuştu. Çocuğu sevgilisi bile yapmıştı. Seungmin'in sürekli başına gelen unutkanlığı, bazen kendisini bile unutması hiçbir zaman sorun olmamıştı. Seungmin bir süre sonra adım atmayı, konuşmayı, bile unutsa bile kendisini unutmayacak kadar aşık olmuştu ona.

Kendi arkadaşının evlendiğini, Minho'yu, Felix'i, Jisung'u ve tüm arkadaşlarını unutsa bile Chan'ı hiçbir zaman unutmayacak kadar aşık olmuştu.

___

Evet tüm ülke chanin evinde kira ödemeden kaliyor

Bu arada su an Seungmin Jisung'u filan hatırlamıyor. Tek Chan'ı hatırlıyor bu arada.




Electric / Minsung  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin