Prolog

79 5 0
                                    

Hary wraz z przyjaciólmi wrócił do Hogwałtu , aby dokończyć naukę i napisać OWUTE-MY

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Hary wraz z przyjaciólmi wrócił do Hogwałtu , aby dokończyć naukę i napisać OWUTE-MY. Zdając Hogwałt trzeba zaliczyć m.in. obronę przeciw ciemnym mocom, trasmutacje ,eliksiry, zaklęcia, zielarstwo, historie magii ,astronomie oraz przedmioty wybrane na 3 roku. Hermiona Granger, Hary i Ron Weaslay są nierozłączni od 1 roku to z nimi kurczoczarnowłosy przeżywał każdy ważny moment swojego życia. Teraz wszystko się zmieniło odkąd Hary został sam. Hermiona spotyka się z Natalie Boską, a Ron z Jacobem, synem Natalie. Haremu nie stanął na widok żadnego z Boskich, dlatego zostało mu tylko konia walenie. Czuł pragnienie seksu, ale od zerwania z Dżiny nie znalazł nikogo kto mógłby zaspokoić jego ostre potrzeby.

W Hogwłacie są 4 domy Gryffchujdor ,Hufflepufle ,Ravenacląw, Spermothrin

Hary,Hermiona i Ron zostali przydzieleni przez Dildo Przydziału do Gryffchujdoru. Darko Malfoy to odwieczny rywal Harego. Zawsze zazdrościł mu chuja, a skąd wiedział jakiego ma (?). Bo przed 1 rokiem spotkali się u Madame Paruchańskiej w Yalla Boutique na mierzeniu przyrodzeń, aby dobrać rozmiar kondoma, którego należy nosić pod szatą (na wszelki wypadek).

Do Hogwałtu rok temu przybyły bezchujne istoty pragnące połknąć fiuta Harego chujożercy na czele z Voldildosem / Czarnym Chujem.

Wiele osób mówi, że Hogwałt w dzień to szkoła magicznego seksu a w nocy to burdel...






Mamy nadzieję, że podobał wam się wstęp do tej unikalnej historii. Kochani to dopiero początek, czekajcie na więcej. W następnych rodziałach poznacie tą sexstorię lepiej.

Mokrego popołudnia autorki :*

Enimies with benefits/ HarkoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz