4. Mój ex dziwka Dżiny (Darko better)

35 2 0
                                    

Hary wracając z kybla czuł takie wkurwienie ze az chuj go bolał.

„Jebna pizda niewdzięczna, a ja w nią calego wlozyłem"

Nagle ni stad ni z owąd wyonil się darko. Od razu w oczy rzucił się jego wielki czlonek stojacy na bacznosc w gotowosci bojowej.

- Pottah!!!!!1!!!!1!!1!- syknął darko

-Malfoy cos ci stoi.- miałknąl hary.

-Co nie podoba ci się potter?- odmiałkął darko

-Skąd ten pomysł? Nie narzekam. -odpowiedział łapiąc darka za wybrzuszenie.

- Co taki napalony poter? Już ci twoja dżin nie wystarczy?- mruknal nad uchem harego.

Powoli zblizali do siebie swoje twarze i gdy ich usta się spotkaly zaczęli się kysać. Zmierzali, nie przerywając calowania, do pokoju seksualnych życzeń. Hary zaciągnal go na łóżko i delikatnie zaczal rozpinac mu spodnie.

-Nawet nie wiesz jak tęskniłem...-mruknąl darko.

-Ale my nawet nigdy nie byliśmy razem...-

-Ummm, chyba mi się sniłeś w takim razie.. czy coś. -skonczył wsadzając głowe kutasa harego do buzi.

-Mmm, delicje.


Wstał z kolan i zaczał rozbierać górna czesc ubran harego

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wstał z kolan i zaczał rozbierać górna czesc ubran harego.

-To niesprawiedliwe. – warknął gardłowo.

-Co?

-Ty masz wszystko na sobie.. musimy to zmienić. – odwarknąl z pedalskim uśmieszkiem hary.

Rzucił się na niego i rozerwał koszulę a następnie spodnie i bieliznę.

-O tak, to mi się bardziej podoba.-oblizal się na widok jego stojącego przyrodzenia z którego zaczęla już wypływać sperma.

Hary rzucił Malfoja na łóżko i powoli pochylil się nad jego uchem.

-Przygotuj się... jutro będziesz potrzebował wózka inwalidzkiego.

Hary przygwozdzil go rekami do materaca i wycelował swoim kutasem w ciasną dziurke Darka.

-OH HARYY BOZE!!1!1!

Jebali się tak długo, ze Darko doszedl wiecej razy, niż miał chromosomów.

Podczas seksu w zapętleniu w tle leciało

Ja jestem Fagata, sexy cipka spod Konina (Aha)

Dupa taka duża, że jej szkoda nie wypinać (Aha)

Enimies with benefits/ HarkoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz