adsız bölüm2

27 4 6
                                    

-Multimedia İrem -
Dur orada , kimsin sen ?
Duyduğum yabancı ses ile birlikte , bana doğru yaklaşan ayak seslerini duymak mümkündü . Rüzgârdan birbirine girmiş saçımdan tutarak beni kendine çevirdi . Nasıl olduysa bunu hiç acı vermeden , son derece nazikçe yapmıştı. İnce ve düzgün parmaklarını hala saçımda görebiliyordum . Hiç beklemediğim anda ağzımdan , dudaklarımın arasından en ürkek sesimle iki kelime döküldü . " Ben İrem "...
Saçıma baktı . Bu son derece normal bir bakıştı altındaki imaları anlamak mümkün değildi . Konuşmaya hazırlanıyordu ki arkasından bir ses duyuldu. İnce ve kur edalı bir bayan sesi "Ömer haydi "... Saçımı bıraktı ve onun yanına gitti . Bende hala beni bekleyen Hilal'in yanına gittim . Arkamı döndüğüm de afallamış küçük bir çocuğu benziyordum . Buradan değil gibi . Uzak gibi ama yakın olduğu belli .
Dün gibi ama yarın gibi ...
Tahmin ettiğim gibi servisler gitmişti . Hilal 'in ki duruyordu . Onunla vedalaşıp ayrıldık . Şimdi servis kaçtığına göre metro ile gitmem gerekecekti . Hızlı adımlarla metro istasyonuna yürüdüm . Sürekli toplu taşıma kullanıyordum . Ondan dolayı metro kartım doluydu . Hemen metroya giriş yerlerinden geçip Çayyolu metrosunu beklemeye başladım. Yaklaşık on dakika kadar sonra metro gelmişti . Boş yer vardı, bende geçip oturdum . Genelde metroda kitap okuyanlardandım. Çantamı yokladım , kitabım buradaydı . Kaldığım yeri açtım ve okumaya koyuldum . Bir sonraki durağımız Kızılay 'dı . Kapılar açıldı . Yanımdaki yaşlı teyze kalkmış onun yerine sarı saçlı üç yaşlarında bir erkek çocuğu oturmuştu . Tepemde dikilen bir karanlık hissediyordum . O karanlık gitti . Şimdi yanıma parfümü çam ve vanilya kokan bir bey oturmuştu . Bu kadar güzel kokan beyin kim olduğunu merak ediyordum ve yüzüne baktım . O karanlık gerçekten bir karanlıkmış meğer çünkü yanımda Ömer Altay oturuyordu .Kitabımı elimden alıp :
- Güzeldir Antik Yunandaki bir aşk hikayesini anlatıyor dedi .
Şaşırtmıştı beni . Onun gibi umursamaz birinin kitap okuyacağı aklıma gelmezdi . Şimdi bunu daha kibarlaştırıp söylemem gerekiyordu .
- Hmm yani senin gibi hmm nasıl desem yani kitap okuması biraz değişik geldi. dediğimde sırıtıyordu .
- Ben ders çalışmam ama kitap okurum , sen hangi sınıftasın ?
- 11/A
- Benim sınıfım , benim içinde okula git çünkü benim bazen daha önemli işlerim olabiliyor dedi .
İçimden önemli işlerin masum bakireleri yatağa atıp iyice becermek mi diye sorasım geldi ama tabiki iç sesim ve iç sesimin aşırı cesurluğuydu . Odtü durağına gelmiştik ki inmesi gerektiğini söyledi. İnmesini istediğim hala , inince biraz eksikleşmiştim . İnerken kitabımı elime bırakmıştı . Kitabımı çantama kaldırıp telefonuma baktım . Hilal aramıştı . Annem mesaj atmıştı onun haricinde hiç bir bildirim yoktu . Annem mesajında okuldan çıkıp çıkmadığımı soruyordu . Hilali ise metrodan çıkınca arayacaktım . Çayyolu durağına gelmiştik . İndim metronun merdivenlerini ikişer ikişer çıktım . Evime doğru yürümeye başladım . Kısa bir yürüyüşten sonra asansöre bindim . Altıncı katta oturuyorduk çok yüksekte değildik o nedenle asansöre çok ihtiyaç duymuyordum. Evin önüne geldiğimde anahtarı , kilide sokamıyordum . Kilit deliğini bulamıyordum çünkü . En sonunda kapıyı açmayı becerdim . Kapıyı kapatıp odama girdim . Telefonu elime alıp Hilal ' e mesaj attım .
" Naber ? "
Çok geçmeden cevap geldi .
" İyi sen ? Seni aradım kapalıydın . "
" Evet metrodaydım . Yanıma Ömer oturdu . "
" Ciddi misin neler oldu ? "
" Okuduğum kitabın çok güzel olduğunu , okula onun içinde gitmemi söyledi . "
Anlatırken çok sıradan gelmişti .
" Ben Ömer Altay'ın bir kızla konuşmaya çalıştığını ilk defa görüyorum. Dikkat et İrem "
Neden herkes bunu söylüyordu ?
Ilık bir duş alıp birşeyler yemek istiyordum . Ilık bir duş alıp yemeğimi ailemle yemiştim . Şimdi saat 22.47 'yi gösteriyordu .Tam o sırada ekrandaki yazıyı gördüm .
Yeni çağrı ...
Gizli Numara !
- Evet arkadaşlar nasıl buldunuz ? Vote verirmisiniz çok uğraşıyorum lütfen :( -

Dünden YarınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin