adsız bölüm6

19 2 12
                                    

multimedia İrem
İrkildiğim ses sonucunda Ömer'den ayrıldım . İkimizde bakışlarımızı sesin geldiği yöne doğru çevirmiştik . Berkay kapıyı kırmıştı . Benden bir yaş büyük olan erkek kardeşim gelmişti. Peki annem yada babam burda değildi ama neden o buradaydı ? Beni kolumdan tuttuğu gibi çekti . Canım yanıyordu ama ne hissettiğimi bilmiyordum.Şaşırmıştım . Ailemle bağlarım iyi sayılmazdı. Ama Berkay ' ı seviyordum babamdan görmediğim sevgiyi ondan görmüş gibi hissederdim ben kendimi hep.
Bu durumda onun bana yardım etmesi gerekirdi . Ama o beni üzecek davranışlar sergiliyordu. Ne ara biz bu hale gelmiştik ?
Bir kolumdan Ömer diyer kolumdan Berkay tutuyordu .
Berkay :
- Kızı bırak . Senin istediğin benim. Bunun bedelini de ben ödeyeceğim , kız kardeşimden uzak dur .
Ne bedeli ? Ömer benimle bir çıkar için mi var ? Bu çıkar ne? Kendime en az bin tane soru sorabilirdim şu dakikada .
Ömer :
- Yok ya .
Bunu alaylı alaylı söylemişti . Alay ettiği belliydi ve gülüyordu . Sanırım gözümdeki yaşlar kendini bırakmıştı . Dayanamıyordum artık .
- Berkay noluyor ?
- Onu yanındakine sor .
Acınacak bir ifadeyle Ömer' e döndüm.Ne olduğunu gerçekten anlamıyordum. Ama sanırım beni üzecek şeyler konuşuluyordu burada .
- Ben özür dile...
Tokat diye bildiğim o tüm acıları bir noktaya toplayan eli suratına sert bir şekilde yapıştırdım . Demekki özür dilenecek birşey yapmıştı . Beni hiç düşünmemiş miydi ?
- Beni kullandın ve ben sadece bir anlamı var sanmıştım. Sadece biri ilk defa yanımda dedim. Bana değer veren biri olduğunu düşündüm . Ve lanet olsun ki hepsi sadece senin o saçma oyunlarından biriymiş.İçimdeki en ufak hücreye kadar beni uyardı . O iyi değil dedi ama ben sadece kendimi dinledim . Sadece kalbimi. Peki sen naptın siktiğmin oyunlarına beni alet ettin .
Gözümdeki yaşları sildim ve komidinin üstünde duran parfüm şişelerini yere fırlattım.
Berkay beni yatıştırmaya çalışıyordu ve burdan götürmek istiyordu. Ama boşuna çabalıyordu. Karşımdaki piç öyle bakıyordu . Tanımasam üzüldü diyebilirdim.

- Şimdi geçen günleri düşünüyorum tekrar yaşama şansım olsaydı en çok kendimi severdim. Seni tanımamak isterdim. Bu evi hiç görmemiş olmak isterdim.O lanet okula hiç gitmemiş olmak isterdim. Ama artık gelemeyeceğin iki yer var biri o orospu ananın karnı diğeri benim yanım !
Evden çıkıp gitmiştim . Bunlar beni ne sanıyordu . Berkay arkamdan indi . Arabaya binip doğru eve gittik . Yol boyunca konuşmamıştık.Kırgın mıydım yoksa üzgün müydüm bende bilmiyordum sanırım oda farkındaydı ki beni çok zorlamamıştı . Eve geldiğim gibi odama girip kapıyı arkamdan kitledim . Bi kaç kere gelip benle konuşmaya çalışmışlardı . Yemek yedirmek istemişlerdi . Ama hayret edici birşey olmuştu. Üstüme gelmemişlerdi . Beni rahat bırakmışlardı. İnsanlık için küçük bizim için çok büyük bir başarı ! Ağlamıştım sürekli . Beni kullanmıştı ve en kötü yanı benimleyken değişmişti . Uyku dalıyordum istemsizce. Sabah uyandığımda bir çift güçlü kolun beni sardığını gördüm ...
-Yorum ve vote sayısına göre devam edicem arkadaşlar . -

Dünden YarınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin