5

97 14 13
                                    

Chan şaşkın bakışlarla Jeongine bakmaya başladı. 18 yaşındaki bir veledin bu konuda konuşması onca garipti ama Jeongin için bu zevkliydi. Büyük bir iştahla waffleı isirirken hafif tebessüm ediyordu.

"Jin hyung da çok güzel yapıyor waffleları."

"Bana bak."

"Efendim Chan hyung."

"Daha önce sevgilin oldu mu senin?"

"Yani, tabi ki. Yaşıtlarım rahat durmuyor benim onlardan ne eksiğim var?"

"Bana yardım edecek misin?" dedi Jeongine muhtaç bir şekilde bakmaya başlarken.

"Ne konuda?"

"Flört edebilme konusunda."

"Valla hyung. Tam adamına denk geldin. Ben de flört uzmanıyım sanki!"

Chan telefonu kapatıp Jeonginin elindeki çatalı aldı ve waffledan küçük bir dilim kesip kendi ağzına atıverdi.

"Bana ne yapacağımı söyle Jeongin, dayın kırk yılda bir birinden etkilendi farkında mısın?"

"Anlaşıldı hyung anlaşıldı."
Chan'ın elindeki çatalı tekrar alıp kendisi yemeye devam edince bir süre Chan'a bakti.

"Garip geliyor."

"Ney?"

"İlk günden etkilenmen."

"Onu her gün görüyordum Jeongin, sürekli dikkatimi çekiyordu ama küçük bir hoşlantı diyerek başta önemsememiştim. Dünkü yemekten sonra emin oldum diyebilirim."

Omuz silkerek başını salladı. Dayısına tabi ki yardım edecekti. Felixin, onu ne kadar evlendirmek istediğini biliyordu. Seungmin ile ciddi bir ilişkisi olursa Felix de mutlu olurdu. Kendisinin eline ne geçecek bilmiyordu ama Chandan ne isterse yapacağına emindi.

Chan elindeki telefonu Jeongine doğru tuttu. Jeongin bir süre telefona bakıp ne yapacağına karar veremediği için sessiz kalmayı tercih etti.

"İlk ne yazılır bir insana? Sen olsan ne yazardın?"

"Hyung sen buna kafa yorma olmayan kelimeler türeterek bir sürü kız düşürmüşlüğüm var. Dün sen ne izliyordun onu söyle."

"Bir sürü videosunu izledim, ideal tipini çektiği videosu bile var."

Jeongin anahtar kelimeyi bulmuş gibi parmağını şıklattı.

"İdeal tip! İdeal tipi nasıl bilmiyorum ama ona uygun olmasan bile öyle davran."

"Tam da ideal tipine göreyim, ne yazayım hadi söyle."

Jeongin bir süre düşünmeye ihtiyacı varmı gibi ellerini birleştirerek gözlerini kıstı.

"Sence, ideal tipine fazla uygun değil miyim?" dedi sesini seksi bir şekle sokarak. Chan yüzünü ekşitip Jeongine bakmaya başlayınca Jeongin iki yana salladı başını.

"Ne var? Senin döneminde mektuplar falan vardı ama şimdiki nesilde yok. Sen bana güven."

"İçimden bir ses siksen de güvenme diyor ama..."

Jeongin suratını asınca Chan yerinden kıpırdandı endişeyle.

"Tamam tamam, yazıyorum."

Chan hesabında kendi yüzünü paylaşmadığı için bu hesabından yazacaktı. Şuanlık Seungminin kendisini tanımasını istemiyordu. Jeonginin dediği gibi yazıp gönderdiğinde gergindi.

"Ya engellerse?"

"Bir şey olmaz."

"Başladık bir işe, devamı da gelsin bakalım."

Secret Follower Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin