"Author's pov"
6сарын25 борооны улирал эхэлж байна. Ёнжүн борооны улиралд үнэхээр л дуртай гэвч одоо тэр гэрээсээ ч гарахгүй сургууль, гэр сургууль, гэр хоёрын хооронд л холхиж амьдралын үнэ цэнийг мэдэрхээ байсан билээ.Нэгэн өдөр Ёнжүн хичээлээ тараад гэртээ орж ирэхэд гэрээс нь сайхан хоолны үнэр сэнгэнэж байсанд. Ёнжүн гайхсаар Үён? Гэж асуух бол цаанаас Үён яасан гэж? гэсээр сарын өмнө нас барсан хайрт нь асуув.
Эхэндээ Ёнжүн хэсэг гайхширан өөрийгөө зүүдэлж байна хэмээн бодсоор хацраа чимхэж үзээд Би зүүдлээгүй байна! Гэж орилсоор хайртыгаа ханатлаа тэвэрж аваад нүүр нүдгүй үнсэж эхэлсэнд.
Бомгю одоо л нэг ярьж эхлэв.
Хайрт минь намайгаа уучлаарай. Юу ч хэлээгүй явсанд бас.... гээд уйлж эхлэв.
Ёнжүн зүгээрдээ одоо зүгээр чи минь хүрээд ирлээ одоо л сайхан амьдрахад болно гээд нулимсыг нь арьчсанд.Бом уйлхаа зогсоон би борооны улирал дуусахад явна гээд шууд хэлээд орхисонд. Жүн хэсэг чимээгүй зогссоноо. Я.яагаад? Надтай х.х.амт байж болохгүй гэж үү? Үлдчихэлдээ г.гуйя? Яагаад заавал явах ё.ёстой гэж в.э? Хэмээн арай ядан хэлсэнд Бом чимээгүй л нулимсыг нь арьчсаар байлаа.
"Yeonjun's pov"
Өглөө сэрэхэд би өрөөндөө ганцаараа байсан юм. Хар хурдаараа гал тогоо руу очиход Бомгю хоол хийгээд зогсож байхыг хараад сэтгэл минь амран хүнд амьсгаа аваад хайрт Бомгюга тэврэв.Бид цайгаа уунгаа ярилцсан юм. Бомгюг юу хийж явааг яах гэж ирсэнийг нь ярисан юм.
Тэр минь надтай бүтээж чадаагүй хийхийг хүссэн зүйлсээ хийхээр надад сайн хань олж өгөхөөр ирсэн гэсэн. Гэвч би яаж түүнийгээ мартаад өөр нэгэнтэй амьдрах вэ дээ?
Би шууд л чадахгүй өөр нэгэнтэй уулзахгүй гээд хэлчихсэн. Бом намайг ятгах гэж хичээсэнд би зөрүүдэлсээр байсанд аргагүйн эрхэнд бууж өгөв.
Бом би парк ормоор байна явъя гэсэнд. Би хэсэг гайхаад шууд чирсээр гараад автобус хүлээхийн оронд шууд л такси барин парк руу явав.
"Author's pov"
Тэд өдөржин инээлдэж ийш тийш олон тоглоом тоглосоор оройны 7цаг болгов.Орой гэртээ ороход Үён гэрт нь байсанд Бом, Жүн 2 хоёул цожиж харин Үён ухаан алдаад уначихав.
(Mne wooyoung jxn zvpx muutelda😉)Үён сэрээд юу болоод байгааг асуухад Ёнжүн түүнд бүгдийг ярихад Үён итгэж ядсан харцаар тэднийг харж байхад хаалганы хонх дуугарав.
Жүн хаалгаа онгойлгосонд Сан түүнийг дайрах шахам орж ирээд Үён луу очоод таг гацаж орихов. Үён түүнийг дуудан хажуудаа авчираад юу болоод байгааг тайлбарласанд Сан гайхахын дээдээр гайхан Бомгюд хүрч үзээд жинхэнэ гэж үү? Гэж асуухад Ёнжүн жинхнээсээ одоо хайртыг минь тайван орхи гэж ёжилсон өнгөөр хэлэхэд тэд бүгд инээлдэв.
Тэд өнөө орой хамтдаа хөгжилдөж хонохоор болон Сан, Ёнжүн 2 дэлгүүр орохоор гарсан хойгуур.
Бомгю: хайртыг минь заавал сайн нэгэнтэй учируулах ёстой юм шүү. Гэж Үёнос аминчлан гуйв.
Үён: чи гуйж байгаа учир заавал биелүүлэх болноо гээд тэврэв.Энэ хооронд Сан, Үён хоёр инээлдсээр гэрт орж ирээд. Авсан зүйлсээ ширээн дээр тавьж эхлэв.
Тэд шөнөжин ярилцан кино үзэж инээлдсээр өглөө 6цагын үёд унтацгаав.
Үнэхээр л сайхан ховорхон дурсамж бүтээсэндээ тэдний хэн хэн нь баяртай байсан юм<3.
Тэд сэрээд гоймон чанаж идээд өчигдөр буулгаж хаясан юмнуудаа цэвэрлэж дуусгаад.
Сан үён 2 гэртээ харьж. Бомгю Ёнжүн 2 тэврэлдэн унтсан юм.
_________________________________
👵🏻's note: vnxp bognixn bcd baigaagaa medj bainaa vvndee uuclalt xvsey.✌🏻 exny xedn part Yeongyu ywj bgd svvlde Yeonbin blnoo.❤ cdx ydxapa xupdn bicj duusganaa.🥰