• VI •

9 4 0
                                    

Амьдралын минь хамгийн том алдаа гаргасан өдөр өдөр...

"Yeonjun's pov"
Би маш удаан бодсон. Сүбинд 3хоног гэсэн ч би хоног нэмсээр сар болсон байх. Гэвч би дахин нэг удаа хайрлуулах боломжоо өөрийн гараар үгүй хийсэн...

"Flash back"
Сүбина би үнэхээр чадахгүй нь намайг уучлаарай...гэж хэлээд өөрийгөө хараан одох Ёнжүн ард нь яг юу болооп байгааг ойлгох сөхөөгүй самгартах Сүбин. Ёнжүн хэдий Сүбинд хайртай гэвч тархи нь түүнийг болиулж орхижээ. Тархи нь Бомгю гэх нэгнийг байгааг сануулсаар хайртай нэгнээс нь салгаж орхиж.

"Flash backend"
Бомгюг яаж ч хайсан ор мөргүй алга болж. Тэхён гэгч энэ хотоос нүүсэн гэх цуурхал сонссон үнэн эсэхийг мэдэхгүй нь.

"Beomgyu's pov"
Борооны улирал дараа долоо хоногт дуусна. Гэвч би Тэхён гэх нэгэнд хэтэрхий их дасаж, дуралчихаж. Би ч хөгийн амьтан бололтой. Ёнжүныг хаяаад өөр нэгэнд дурлаад явж байдаг...

Тэхёна? Энэ магадгүй галзуу сонсогдох байх гэхдээ намайг сайн сонсоорой.
Тэхён: ахх за?
Би түрхэн зуур борооны улиралаар ирсэн юм. Би хэдэн сарын өмнө нас барсан. ^Бич галзуу нэгэн шиг сонсогдож байгаа байхдаа намайг хараал идэг^
Тэхён: сайн ойлгохгүй байгаа ч би чамд итгэж байна.
Борооны улирал дуусахад би энэ оршихуйгаас бүр мөсөн явна. Хэрэв чи хүсвэл надтай хамт... зза мартаж үз ямартай ч намайг алга болвол битгий гайхаарай би ийм л тавьлантай нэгэн.
Тэхён: чиний хэлэх гээд байгаа үг надтай хамт энэ оршихуйгаас явах? Зөвшөөрч байна чамтай л бол хаана ч байсан яахав.
Ү.үнэхээрү?

"Yeonjun's pov"
Дахиад л новшийн гунигтай хэн нэгнийг хүлээсэн, санасан хар бараан амьдралдаа хүрээд ирлээ.

"Soobin's pov"
Тэгэхээр би хаягдчихсан гэсэн үгү? Уул нь би бүхнээ зориулж, гуйсан юмсан... Магадгүй би үүнийг хүртэх эрхгүй байх тиймү? Тиймдээ хэн л намайг хайрлахыг хүсэв гэж...

_________________________________
Hi lovers sonin sxn yu baitsgna. Nre en xesg barg mny amidrlyn neg xesg dvrslegdleeshd gs. Za yrno duusx talruuga ywj bainadaa. Byrte vnsy.💋

Be with you.Место, где живут истории. Откройте их для себя