"Yeonjun's pov"
Сүбин өөр нэгэнтэй үерхсэн байна билээ. Тэр нь ч болж над шиг азгүй амьтныг хайрласан дорхноо өөр нэгэнтэй аз жаргалтай байсан нь дээр биз.Тэр өмнө таньдаггүй байсан юмшиг аашилсан би багахан л гомдсон гэхдээ бодохнээ би ч бас түүний оронд байсан бол тэгэх байсан байх.
Надад одоо аль нь ч үлдсэнгүй Бомгю ч тэр Сүбин ч тэр. Бүгд надаас явчихаж миний дэргэдэх хүн бүхэн, итгэл, хайр, аз жаргал надад юу ч үлдсэнгүй бүр юу ч Үгүй ээ! Гуниг үлдчихэж дотор минь мэдрэгдэх гуниг...
Би бүх чадлаараа хичээж байгаа. Амьдрах гэж, амьсгалах гэж. Гэвч бүгд миний эсрэг байх юм. Яг юу хийвэл надад багахан ч болов сайхан мэдрэгдэж, багахан ч болов инээх юм?
"Туслаач"Ээж намайг сэтгэцийн эмнэлэг ор гэж хэлсэн гайхалтай байгаа биз????? Төрсөн хүүхдээ галзуу солиотой гэж бодоод би биш ээж л галзуурсан байх!
After 1months.
Би амьд хэрнээ дэндүү үхмэл, үхсэн гэхэд амьд зүгээр л амьсгалан орших болсон.
Хичээлдээ явж ирээд өөрийгөө зүсэж үзнэ. Аз таараад үхэх ч юм билүү.Хааяадаа өөрийгөө ч танихаа байх юм. Эргэн тойрныхон минь намайг хачин аашлаад байна гэсэн гэвч би нэг ч зүйл санахгүй байна. Магадгүй би галзуурсан байх тийм үү?
_________________________________
Xedn part zuwxn yeonjuny pov dr ywna. Yu medepj dotpn yu blj baigag medj bolx partnuud. Setgl gutraltai xvn yadg setgtsndee uurclultte xvn yadg ntrig mdj blx part ywna gs. +Boginxn. Dpagin part xvptl bye gays.