PEMBERITAHUAN📌

14.3K 139 26
                                    


Hye pretty ladies! 🫶🏻

Bila dah keluar title 'pemberitahuan', pasti dah ramai agak apa yang saya akan inform kan? Hehehe.

Dengan lafaz Bismillah, saya telah jadikan Mr Zafran anda sebagai Ebook!🥳

Boleh dikatakan perubahan cerita ini 85% dari asal. TAPI! Bukan perubahan jalan cerita. Trisha dan Zafran masih Trisha dan Zafran yang dulu.

Dimana Trisha masih lagi penggoda. Manakala Zafran masih lagi digoda dan juga penggoda.

🗣Apa kelebihan beli ebook?
🗣Masih sama dengan versi wattpad ke?

Kelebihan beli ebook kali ini ialah, kuantiti ini lebih banyak berbanding wattpad

Di wattpad, hanya ada 40 bab sahaja. Dan total words di wattpad ialah 31K words sahaja.

Manakala di ebook, Zafran mempunyai 65 bab termasuk 7 special chapter raya✨

Words di ebook mencecah 67K. Pages pula 847 pages. Bagi saya, di ebook sangat berpuas hati kerana saya ceritakan kisah Zafran dan Trisha dari awal sehingga akhir.

Untuk persoalan masih sama ke dengan versi di wattpad? Ya, masih sama. Cuma ada perubahan scene sebelum ini.

Versi ebook ni saya ceritakan kisah anak-anak mereka juga. Versi Zafran dan Trisha berpuasa pun ada. Versi Zafran penat berpuasa pun ada hahahah.

Rate untuk ebook kali ini ialah hot romance, funny and sweet. Tiada masalah sebesar alam. Hanya ada salah faham diantara mereka. Tapi.. faham-faham je la kan? Bila ada masalah, mesti ada salah seorang antara mereka yang memujuk dengan cara menggoda.

Jadi, kepada peminat uncle Zafran atau sesiapa berminat nak kenali siapa uncle Zafran, korang boleh grab ebook saya tau.

Konfirm korang jatuh cinta dengan sikap Zafran. Walaupun dia nakal, tapi dia tahu cara untuk menangani isteri dia yang degil dan sering memberontak. Dia tidak pernah menengking, malah dia salahkan diri dia kerana tidak memberi perhatian yang lebih kepada Trisha.

Sesiapa yang ingin beli, boleh pm ke nombor 0102004518 . Saya jual di nombor ini sahaja tau. Harga tertera di pic bawah❤️

 Harga tertera di pic bawah❤️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
MR ZAFRAN (SPICY LOVE NEW VERSION) [EBOOK]Where stories live. Discover now