Bir kurt, iki insan hayatı kadar yaşardı. Fakat kral hayata erken veda ediyordu. Henüz saçlarında tek bir ağarmış tel bile yoktu. Fakat yüzü yaşadığı yılların ağırlığını taşıyordu.Kimi içkiden dolayı ömrü kısa dedi, kimi elem ve üzüntüden...
Kral hayatının son günlerini bir tek kadının adını fısıldayarak geçiriyordu. Odette.
Kurdun iki karısı ve yedi çocuğu vardı. Fakat hepsi sevgiye açtı. Kral kimseye zerre kadar sevgi gösteremiyordu. Herkes kişiliği öyle sanıyordu fakat hayır... Kalbi zamanında bir daha onarılamamak üzere kırıldığından dolayı böyleydi.
Kralın etrafında toplanan karıları ve çocukları ağlıyorlardı. Kimi sahiden ağlıyordu kimininse göz yaşları sahteydi. Bir an önce babaları ölsün de taht onlara kalsın diye bekliyorlardı.
Kral birkaç dakikadır sekerat halindeydi. Artık gözleri öte dünyaya bakıyordu. Kimi zaman ağlıyor, kimi zaman fısıldıyordu. Birini çağırıyordu. Bu herkese kralın sayıklamasından ibaret gibi geliyordu.
Kaos'un duyduğunu kimse duymadı. Etrafta rüzgar esiyordu. Bir el sanki saçlarını okşuyor onu teselli ediyordu. Rüzgarda çınlayan kahkaha perisinin kahkahası idi! Onun şen şakrak gülüşünü nerede duysa tanırdı.
Biraz sonra odada beyaz bir ışık belirdi. Beyaz ışık bir kapı şeklini aldı. Nurdan kapılar ardına dek açıldı. Biri şarkı söylüyordu...
Kaos başını kapıya çevirdi. "Odette!" diye haykırdı. Bu onun sesiydi!
Biraz sonra bedeni süzülen bir kadın silüeti belirdi. Menekşe rengi gözleri, ak saçları vardı. Beyaz teni göz kamaştırıcı bir ışıkla parıldıyordu.
"Seni iyileştireceğim." dedi. "Ruhunu iyileştirmek için söylüyorum şarkımı aşkım."
Kaos gözlerini kadından ayırmadı. "Odette..." dedi tekrar.
Odayı müzik doldurdu. Bunu sadece Kaos duydu. Her tınıda yıllarca suçlulukla kavrulan ruhu iyileşiyordu. Bir taraftan açlıkla kadına bakıyor, diğer yandan gözlerini kaçırıyordu.
Müzik bittiğinde kral son nefesini verdi. Elleri yanlara düştü. Bu sadece, bu dünyadaki fani gözlerin gördüğü gerçeklikti.
Ölü bedenden bir sis bulutu yükseldi. Bedenlendi, şekil aldı. Kaos periyle ilk tanıştığı yaşta görünüyordu şimdi.
Odette, onun yanı başındaydı. Ellerini tutup öptü. "Nihayet kavuştuk. Seni götürmeye geldim." dedi.
Kaos ona sarıldı. Belinden tutup döndürdü. Ardından dudakları birleşti. Yılların özlemi vardı bu öpücükte. Yavaş ve sevgi dolu, duygu yüklüydü.
Dudakları ayrılınca Kaos gözlerini kaçırdı. "Odette üzgünüm... Seni ben öldü-"
Odette parmaklarını onun dudaklarına koydu. "Şşt. Seni asla suçlamadım. Elinde değildi. Sen karşı koymaya çalıştın. Boynundaki o kolyeyi söküp alanlar ve seni öldürmeye çalışanlar şu an tartarusun dibinde yanıyorlar. Ruhları huzurdan uzak. Artık tüm acıları, suçluluğu ardında bırakma zamanı. Benimle Elysium'a, cennet bahçelerine gel, aşkım."
Kaos onlarca yıldan sonra ilk kez gerçekten gülümsedi. Gamzeleri ortaya çıktı. Bu gülüş karşısında Odette'in yine kalbi hopladı, ilk günkü gibi.
İkisi el ele tutuşarak kapıdan içeri girdiler. Tanrı Hades'in alemi olan yer altı krallığına doğru yola çıktılar. Onları orada sonsuz mutluluk, şefkat ve sevgi bekliyordu. Ayrılık ve acı, keder ve elem artık aşıklara dokunamazdı.
YN: Dünyada mutlu olamadılar bari öteki dünyada mutluluğu tatsınlar dedim :) bu müziği dinlerken yazdım, çok güzel arkadaşlar dinleyin. Ben ilhamlarımı hep müziklerden almışımdır.
Elysium: Yunan mitolojisinde cennet.
Odette'nin söylediği şarkı medyada mevcuttur. Dinlemeden geçmeyin derim, çünkü çok güzel. Aşkı çok nahif anlatıyor.
Ve arkadaşlar Kaos'un Odette'den sonra evlenmesi çocuk yapması hakkında geri dönüşler aldım da ölümler acı olsada hayat devam ediyor o da hayatına devam etti. Bu onu unuttuğu ya da sevmediği anlamına gelmez. Olan şey sadece bundan ibaret. Allah kimsenin başına vermesin tabi ama annenize bir şey olsa ve babanız yine evlense bu annenizi sevmediği anlamına gelir miydi? Ya da onu unuttuğu? Hayır gelmezdi. Buradan empati yapabilirsiniz.
Dip not: Hikayenin sonlarına doğru ben iyice Van Helsing'den etkilenmişim. Kızın kurdun elinden ölmesi, kurtların dolunayda kontrolsüzce dönüşmesi, ölümden sonra tekrar şöyle bir görünmesi...
Ah ah ❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peri & Kurt
Loup-garouMor Salkım ağacında yaşayan perinin yolu bir gün yakışıklı fakat aynı zamanda tehlikeli derecede hırslı bir delikanlıyla kesişir. +18 sahneler mevcuttur. Cinsellik, küfür veya vahşet içerebilir.