Karakterleri tanıyalım ve hikaye başlasın :)

3 0 0
                                    

                  Yaz : Kasım ayının soğuk rüzgarları arasında doğan ama içinde her zaman bir günü yaz özelliğini içeren bir genç kızdır.

                  Efe : Aralık soğuğunda doğan gülüşünde yazın davranışları, tavırlarında kışın serin rüzgarlarını taşıyan bu tatlı adam boyunca insanlardan oluşan insanlarla sarhoş olur.

                  Neşe : Bir evin en büyük kızı aynı zamanda Yaz'ın en iyi arkadaşlarındandır. Umursamaz neşeli ve enerjik tavırlarıyla kendine hayran bırakıyor.

                 Betül : Neşe'nin kardeşi ve Yaz'ın biricik arkadaşı olup ablası kadar deli dolu olmasa da görünümleri eksik olan ve her daim olumlu düşünebilen bir kızdır., 

                  Ayla : Deli dolu çılgın her zaman sesli kahkahaları olan Yaz ile üniversitede tanışmış olan ve her zaman eğlenebilen çılgın kızımızdır.

   

                                                                                GİRİŞ       

  

           Yaz, taptaze bir Ekim sabahında üniversite diplomasını almış bir genç kızdı. İş arayışları içinde umutsuzluğa kapılmadan, her güne umutla başlıyordu. Ancak iş bulma çabaları bir sonuç vermeyince, her seferinde ders çalışmak için gittiği o cafeye sığınıyordu.  

         Üniversite yıllarında, en önemli sınavlarında ona sığınak olan bu cafe şimdi de iş bulamadığı, arayışlarının boşa çıktığı, hayal kırıklığını yaşadığında sığındığı bir liman oldu. Her zaman ki gibi sert kahvesini alıp bir köşeye çekildi ve düşünmeye başladı. En sonunda kahvesi buz gibi olmuşken bir fikir geldi ve cafenin ortasında bir anda: 

" İş bana gelmiyorsa ben işe giderim ." 

diyerek bağırmaya başladı ve diğer müşterilerin tuhaf bakışları arasında cafenin sahibi İsmail abinin yanına konuşmaya gitti.

          İsmail abisiyle yaptığı konuşmanın ardından bir işi olmuştu en nihayetinde. Artık cafe de garsonluk yaparken hem insanlarla iletişim içinde olabilecek hem de parasını kazanabilecekti. Yeni başlangıcının getirdiği umutla işine dört elle sarılırken hayatın ona getireceği sürprizlerden henüz haberi yoktu ...         

BaşlangıçWhere stories live. Discover now