üzerime tam oturan beyaz elbisem ve boğazımdaki zarif kolyem güzel bir uyum içerisindeydi. topuz yaptığım saçlarım kolyemi ve yüzümü ön plana çıkarmıştı. fazla iddialı olmayan makyajımla da tamamen hazırdım.
odada bulunan boy aynasından kendimi son kez kontrol ederek derin bir nefes aldım. olanlardan sonra onunla başbaşa bir davete katılacak olmak karnıma ağrıların girmesine sebep olsa da, yalnız olmayacağımızı düşünmek biraz da olsa rahatlamamı sağlıyordu.
camiadaki seçkin kişilerin katılacağı bir açık arttırma etkinliğine gidecektik. temelinde bir bağış kampanyasıydı. bu tarz etkinliklere elimden geldiğince katılmaya çalışıyordum. neymar'a da, bana da ayrı ayrı davet gelmişti ve medyaya ilk görünüm olarak bağış etkinliği seçmek neymar'ın şöhreti için de iyi olur diye düşünmüştük.
odadan çıkmak üzereyken kapımın tıklatılmasıyla eş zamanlı olarak neymar'ın hazır olup olmadığımı sorduğunu duydum. bunun üzerine cevap vermek yerine gergin adımlarla ilerleyerek kapıyı açtım ve hazır olduğumu gösterdim.
bakışları sırasıyla yüzümde, boynumda ve vücudumda gezerken yüz ifadesinden düşündüğü şeyleri anlamaya çalışıyordum fakat hiçbir mimik yapmaması buna yardımcı olmuyordu tabii.
"sen de hazırsan çıkabiliriz." gözlerim birkaç saniyeliğine kolumu süsleyen takıların arasında olan cartier saatime döndü. "yarım saatimiz var."
neymar her zamanki gibi ifadesiz suratı ile bir şey söylemeden başını salladı ve masadan eşyalarını alarak önden çıktı. ben ise ona dikkat etmemeye çalışarak peşinden ilerledim.
"ne söylemek istiyorsun?"
arabaya bineli on dakika olmuştu. neymar'ın özel şoförünün sürdüğü siyah camlarla kaplı büyük arabanın arka kısmında oturuyorduk. dakikalardır içimde tuttuğum, söylemek isteyip söyleyemediğim şeyden dolayı huzursuzca yerimde kıpırdanıp durmam neymar'ın dikkatini çekmişti.
bunu beklemiyordum ama fark etmesi üzerimden büyük bir yük kaldırmıştı. parmağımdaki yüzüğümle oynarken ona doğru baktım. "düşündüm de, bir fotoğraf paylaşsam iyi olurdu sanki."
dışarıyı izleyen bakışları bana döndü. "nasıl bir fotoğraf?"
gerçekten bu adamla aynı ortamda on dakikadan fazla durmak ölümüm olacaktı. ela gözlerini gözlerime dikmesi tüm söyleyeceklerimi unutturuyordu.
"ben— bilmiyorum, soft launch gibi bir şey güzel olabilir. bir ilişkim olduğunu onaylamanın en basit yolu."
her zamanki gibi sessiz kalırken isteğimin reddedildiğini düşünerek utançla kafamı kendi tarafımdaki camdan dışarıya çevirdim. saniyeler saatler gibi geçerken, elbisemin açıkta bıraktığı bacağımın üzerinde hafif bir dokunuş hissettim. buz gibi soğuk olan dokunuş, irkilmeme sebep olmuştu.
bakışlarımı dokunuşun sahibine çevirmiştim. tepkime bakar gibi yüzümü inceledikten sonra, bakışları tekrar benden uzaklaştı. hâlâ şoktan çıkamamışken, hafifçe titreyen elimle telefonumu aldım ve anın fotoğrafını çektim.
bu zamana kadar çektiğim en güzel fotoğraf olabilirdi. giydiği siyah takımın beyaz elbisemin üzerinde duruşu, elinin konumu, tüm zıtlıklarımızın oluşturduğu uyum ve arabanın içindeki loş ışık. her şey harikaydı.
fazla beklemeden fotoğrafı instagram'da paylaştım ve gecenin devamında açmamak üzere telefonumu kapattım. gelecek tepkilerle ilgilenmek için hazır hissetmiyordum.
"paylaştım."
neymar sadece başını sallamakla yetindi. tek eliyle koltuğun yanında duran telefonunu alıp instagram'a girerken bacağımın üstündeki elini çekeceğini düşünüyordum, fakat öyle olmadı.
kalan yolculuk boyunca elini bacağımdan çekmedi.
🧚🏻♀️⭐️💌🫶🏻EN SEVDIGINIZ NEYMAR KURGUSUNA YENI BOLUM GELDI 📣📣‼️‼️🥳🥳
neymar'a karşı şu şekilim 🫠📝
etkinlik bir sonraki bölümde 🤩🤩
ŞİMDİ OKUDUĞUN
deal. neymar jr
Fanficmedyanın altın kızı celine eleanor aubert, batışa geçmiş olan şöhretini kurtarmak için neymar da silva santos júnior'a bir teklifte bulunur. ⊹ neymar jr fanfic, 2023.