Bazı hisler vardır,yaşamak istesenizde yaşamaktan korktuğunuz.
Dün geceden sonra anlamıştım ben birine aşık olmaktan korkuyordum.
Bilmem kaçıncı kez çalan alarmı kapatıp yatağımda doğruldum.
Doğru düzgün de uyuyamamıştım zaten dün gece olanlardan sonra.
Hayır ben Taehyun'u düşünmekten uyuyamamıştım.
Dün gece beni evime motoruyla bırakmayı teklif edince reddetmemiştim.Daha doğrusu reddedememiştim.
Aklımdan bir an olsun çıkmıyordu dün gece.
Elime nazikçe krem sürmesi,
eldvenini vermesi,motoruna binmem,düşmemek için ona sarılmam.Aklım almıyordu,neden bu kadar değişik hissediyordum ki?
Kafamdaki düşünceleri bir kenara bırakıp yataktan kalktım,hızlıca yatağı toparladıktan sonra banyoya girdim.
Banyodan çıktıktan sonra saçımı kurutup üstümü giydim.
Çantamı da alıp evden çıkmıştım,kulaklığımı takıp hızlı adımlarla okula doğru yürürken telefonumu çantamdan çıkardım.Beomgyu
YEONJUN
YEONJUN
YEPNJUN
BAKSANA LAN
YA AMK BAK BAK
BIR KERE DE ULASAYIM SANA BIR SEFERDE
AÇ LANcevapsız sesli arama
Yeonjun
SENIN DE SULALENIN DE
OTOBUSTEKI AMCAYLA OKUDUK MESAJINI
NOLUYO MALBeomgyu
CABYK 2 DK ICINDE OKUL DA OLYeonjun
GOTUME TURBO TAKIP MI GELEYIM 3 AKTARMAYLA GELIYLRUM OKULA DALGA MI GECION AQ
NOLDU DIYORUMBeomgyu
OKULA GEL
5
DAKIKAN
VARSıramda oturmuş Yeonjun'un gelmesini bekliyordum.
Hissetmek istemiyordum ona karşı hiç bir şey hissetmek istemiyorum.Ama onla konuşurken o benim yanımdayken savunmasız kalıyordum ona karşı,itiraz edemiyordum uzaklaşmak istesemde uzaklaşamıyordum.
Hadi bakalım ne yapacağız?
Bana karşı olan davranışları arkadaşça değildi bunu bir aptal bile anlayabilirdi.
Nasıl karşılık vermem gerektiğini bilmiyordum,daha yeni yaşadığım olaylar belkide beni tereddüte düşürüyordu.Defterimi ve kalemlerimi çıkarıp sıraya koydum.
İlk karşılaşmamızda benden bir şey çizmemi istemişti ama ben bir türlü beceremiyordum.
Yeonjun çantasını sıraya resmen fırlatıp yanıma oturdu.
"Anlat anlat ne bok yediysen ne yaptıysan en ince ayrıntısına kadar anlat"
Elindeki su şişesinin kapağını açıp su içtiğinde derin nefes aldım.
"Dün gece Taehyun'la karşılaştım"
Lafımı bitirmemle gözleri fal taşı gibi açılmış,içtiği suyu anında yutmuştu."Aklımdan geçen şeyin olmadığını söyle"
Yüzündeki komik ifadeyle bana baktığında imasını anlamam çok zor olmadı.
"Ya aklın fikrin o taraflarda olmadı öyle bişey!""Ulan gece gece ne oldu o zaman?"
Elindeki şişeyi çöpe attıktan sonra pür dikkat beni dinlemeye başladı.
Olanları baştan sona anlatmamdan sonra elini sertçe alnına vurdu.
"Ben senin kadar odun biri görmedim,çocuk eline krem sürmüş üstelik bide motoruyla seni evine bırakmış aşık işte neyini sorguluyorsun daha"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Race|taegyu
FanfictionGüzel sanatlar öğrencisi olup boş zamanlarında grafiti sanatçılığı yapan Beomgyu yaptıklarını sosyal medyada paylaşır. Ve motorsiklet yarışlarındaki başarısıyla ün kazanmış Taehyun'un dikkatini çeker.