פרק 6

203 18 16
                                    

ליה-
״גל.״ לחשתי בשקט וניהרתי את הכתף של אחי הגדול. כרגע גל וכל חבריו נרדמו על הספה בסלון לאחר שהמשחק נגמר והם שתו קצת אלכוהול. הם נראו כמו כל רווקים ממוצאים בגיל העשרים. חבורת אידיוטים. ״גל!״ לחשתי כמעטת ללא קול. ״מממ״ אחי התעורר לאט לאט. ״קום כבר.״ המשחתי ללחוש. ״מה קורה?״ הוא קם ושפשף את עינו. ״נרדמנו פה?״ שאל והצביע על חבריו. ״כן.״ אמרתי. ״פאק, תודה שהארת אותי. מה השעה?״ הוא העביר יד בשיערו המתולתל. ״אחת בלילה, יש לך מזל שאמא נשארה למשמרת ערב בבית קפה ואבא הלך לעזור אז הם לא ראו אותכם.״ אמרתי לו ונזכרתי בעסק הקטן שיש לאמי. ״צודקת, תודה ליה.״ הודה לי שוב ואני עליתי לחדרי, היה ברור שגל קצת שיכור והייתי בטוחה שחבריו שיכורים עוד יותר כי בדרך כלל גל הוא האחראי מבניהם. אחרי שעליתי לחדר שמעתי את גל מעיר אותם ומבקש מהם לקום. ואני נפלתי לשינה עמוקה.

״ליה.״ שמעתי קול. פתחתי את עייני לאט לאט וראיתי את גל עומד מולי. ״קומי.״ הפעם הוא זה שהעיר אותי. ״מה השעה?״ שאלתי והזדקפתי במקומי על המיטה שלי. ״אחת וחצי.״ אמר, עבר רק חצי שעה מאז שהערתי את גל. ״משהו קרה?״ שאלתי. ״קרתה טעות קטנה.״ אמר לי בקול מהוסס. ״אוי ואבוי.״ ישר קמתי מהמיטה שלי. ידעתי שמתי שגל אומר ״טעות.״ משהו לא טוב קרה, כי גל היה בן אדם מבריק שכמעט ולא עושה טעויות. ״אז ככה....״ הוא התחיל להגיד. ״אז שתינו קצת. קצת הרבה, ויכול להיות שעכשיו אין לאף אחד מהם דרך לחזור הביתה, כי כולם שיכורים.״ הוא אמר בנשימה אחת. ״אוי גל, אתה אדיוט.״ אמרתי לו בקול חלש. ״כן, כרגע כן.״ אמר לי. ״ואיך אתה רוצה שאני יעזור לך בזה?״ שאלתי. ״קודם כל את יכולה לבוא למטה נראה מה אפשר לעשות, בסדר?״ שאל. ״בטח.״ אמרתי לו, הייתי מוכנה לעזור לגל בכל הזדמנות שיש לי, כמו שהוא עוזר לי.
שירדתי למטה מצאתי את החברות אדיטוים באותה תנוחה כמו שהיו שבאתי לפני חצי שעה. ״לא הערת אותם?״ שאלתי. ״כן הערתי, הם נרדמו שוב.״ הוא היה מייואש. ״אני מניחה שנשאיר אותם לישון פה, לא?״ אמרתי לו. ״ כן, זה האופציה היחידה, אבל אני לא יכול להשאיר אותם לישון פה על הסלון שאמא ואבא יכולים לחזור בכל רגע.״ אמר לי. עם כל כמה שגל אחראי ומבריק, כרגע הוא היה נשמע כמו ילד בן 16 שלא יודע מה לעשות עם החיים שלו. ״הם חמישה, יש חדר אורחים אחד, שיכולים להיכנס שם שניים, יש את החדר שלך שגם שם יכולים להיכנס עוד שניים, ונשאר עוד אחד..״ אמרתי לו. ״ויש את החדר שלך...״ מלמל. ״אתה רוצה שאחד מהחברים שלך ישן איתי בחדר?!״ לא היה לי בעיה עם זה, אבל לא חשבתי שגם לגל לא תהיי בעיה. ״על הריצפה כמובן.״ אמר לי את המובן מאילו. ״בסדר״ מלמלתי. ״תודה ליה! אני חייב לך... כרגיל.״ אמר לי. ״ברור, בכיף.״ אמרתי לו. ״יאללה אדיוטים, קומו!״ גל הרים את קולו והתקדם לבחורים שישנו על הספה. ״מה קורה?״ אמר אחד מהם. ״קומו, אתם הולכים לישון בחדר אחר.״ אמר גל וכולם קמו בעייפות.
״איזה חדרים?״ שאל עוד אחד מהם. ״שניים מכם הולכים לישון בחדר שלי, ועוד שניים בחדר אחר.״ אמר גל בקול ברור. ״אבל אנחנו חמישה.״ אמר איתי. המאניק מהערב. ״ועוד אחד... בחדר של ליה.״ אמר גל בקול נמוך. וכולם הנהנו. ״אני מתנדב לישון עם ליה.״ אמר איתי והרים את גבותיו. ״זה מפריע לך?״ לחש לי גל. ״אני בטוחה אני אסתדר.״ לחשתי לו בחיוך. ״תודה.״ הוא חייך לי חיוך קטן שחשף לי את שתי גומותיו. ״בוא.״ אמרתי לאיתי והוא הלך אחרי כמו כלב. עלינו למעלה ביחד ושהגעתי פתחתי את הדלת. ״אני יבא לך שמיכות ותישן על הריצפה, בסדר?״ שאלתי אותו. ״מה שתרצי נסיכה.״ אמר לי בטון פלרטטני. אני התעלמתי, הוצאתי לו כמה שמיכות מהארון והבאתי לו אותם. ״בטוחה שאת לא רוצה שאני ישן איתך במיטה?״ אמר לי. אני הסתכלתי עליו, ולא עניתי, כי היה ברור שהתשובה היא לא.
שהוא הבין שהתשובה היא לא, הוא התקרב עליי צעד אחד והעביר חתיכה משערי מאחורי אוזני. נרתעתי קצת.
״אני מבטיח להיות עדין שאדפוק אותך, אם זאת הבעיה.״ הוא חייך. ותוך שנייה הדלת נפתחה במהירות. ידעתי מי זה, עומרי. רק הוא יכול לפתוח ככה בלי לדפוק, כמו היום בצהריים. פרצופו של עומרי היה עצבני יותר מתמיד. ״עוף החוצה.״ אמר רציני. ״גבר אני מבין, אבל אני לא חושב שזה העסק שלך מה אני עושה עם-״ התחיל איתי להגיד. ״פאקינג עכשיו!״ צעק עומרי בטון שלא שמעתי מימיי. איתי נרתע ויצא החוצה. עומרי סגר את הדלת בעצבנות. ״ליה.״ אמר בטון קשוח. כל האווירה בחדר הייתי מטוחה. ״עומרי.״ אמרתי לו, הוא חשב שאני אפחד, או ירתע, כמו בכל הפעמים שאנחנו רבים והוא מתעצבן, אבל לא נרתעתי הפעם, עמדתי בגב זקוף ושילבתי את ידיי. ״למה המזדיין הקטן בא לישון איתך?״ שאל. ״כי לא היה לו איפה לישון. ״ אמרתי לו את מה שנכון. ״על הזין שלי. הוא לא ישן איתך.״ אמר והתקדם לעברי. ״למה?״ שאלתי אותו. ״אף אחד לא ישן איתך.״ הוא לא ענה על השאלה שלי. ״למה זה מפריע לך? לעזאזל עומרי, אתה שונא אותי, דברים כאלה לא אמורים לשנות לך.״ אמרתי לו. ״זה לא...״ התחיל להגיד. ״אני שונא אותך ליה, זה נכון. אבל זה לא אומר שאני מסכים לאחרים לישון איתך.״ לא הבנתי את כוונתו. ״לגברים תמיד יש מחשבות מלוכלכות בראש, ליה. ושהם ישנים עם נשים באותו חדר המחשבות רק מתחזקות, ואני לא רוצה שגברים יחשבו על האחות הקטנה של החבר הכי טוב שלי דברים, זה עניין של כבוד. ולא קשור לשום רגש שאני מרגיש אלייך זה רק מכבוד.״ הוא סיים להגיד את דבריו. ואני נותרתי ללא מילים. ״אם הם רוצים, הם ישנו על הריצפה, אבל אף אחד לא ישן איתך.״ אמר לי. ״גם אתה לא?״ שאלתי. לא היה לי שום כוונה שעומרי ישן איתי. ״גם אני לא, אני אשן על הריצפה בחדר אחר.״ אמר לי. ״למה? זה לא שלך יש מחשבות עליי בראש כמו שאתה מספר שיש לגברים, נכון עומרי?״ אין לו, הוא האויב שלי. נכון? ״לילה טוב, אנג׳ל.״ אמר ובא לצאת מהחדר. ״איך קראת לי?״ התקדמתי צעד לאיפה שעומרי עמד. ״אנג׳ל?״ שאל. ״כן, מאיפה זה בא?״ שאלתי. ״לא יודע, זה יצא לי אוטומטי.״ אמר לי. ״ איך בדיוק זה יצא לך אוטומטי?״ שאלתי. ״ את פשוט כזאת... כולם חושבים שאת איזה מלאך, אז מסיבה לא ברורה יצא לי ׳אנג׳ל.׳״ אמר לי. ״אתה מתכוון להמישך לקרוא לי ככה?״ שאלתי אותו. ״כן. תתחילי להתרגל.״

עומרי-
הבן זונה, הבן זונה הקטן רצה לישון עם ליה באותו חדר, על גופתי הפאקינג מתה. ניסתי לחשוב על משהו אחר בזמן ששכבתי על הריצפה בחדר של גל. מאז שיצאתי מהחדר של ליה לא הפסקתי לחשוב על מה ששמעתי שהאזנתי לליה ואיתי בזמן שהיו בחדר שלה. התוכנית הייתה להאזין להם, ולעוף מהדלת של החדר שלה כמה שיותר מהר, אבל כנראה הלב שלי לא אהב את התוכנית אז יצא ככה שהתפרצתי לחדר והעפתי את איתי משם כמה שיותר מהר.
נאבקתי בעוד כמה מחשבות על איך אני רוצח אותו, ונפלתי לשינה עמוקה.

פתחתי את עייני לאט לאט וקרני השמש ישר פגעו בי, הסתכלתי סביבי ונזכרתי שאני בחדר של גל, וחברי לא נמצאו בשום מקום. קמתי המיטה המאולתרת שניסיתי לעשות על הריצפה בחדר של גל.
אחרי שהתאפסתי על עצמי והתארגנתי ירדתי למטה, שירדתי ראיתי את גל יושב בספה ורואה משהו בטלווזיה. ״בוקר טוב גבר, לא ראיתי שקמת.״ אמר לי גל אחרי שהתיישבתי לידו. ״בוקר טוב, מה קרה אתה קם כזה מוקדם?״ שאלתי, ״סתם, התעוררתי.״ אמר לי. ואני הנהנתי.
״ היי תגיד,״ התחלתי לשאול את גל, ״אפשר את התפילן שלך? פשוט שלי בבית כי לא ידעתי שאני אשאר לישון.״ הוא הנהנן. ״בטח, זה על השידה בחדר, כי אני כבר הנחתי היום.״ אמר לי. ״תודה רבה.״ אמרתי לו והלכתי להביא את התפילן מהחדר.

ליה-
השפרצתי כמה שפריצים מהבושם וניל שלי וירדתי למטה, הצצתי בשעון וראיתי שלא איחרתי הפעם, ואפילו קמתי דיי מוקדם. אז ניצלתי את זה שקמתי מוקדם כדי ללכת לשאול משהו את גל, יצאתי מחדרי והלכתי לחדרו של גל, שפתחתי את הדלת לא ראיתי את גל, ראיתי את עומרי, הוא עמד ליד החלון והניח תפילן, או אלוהים, הוא נראה יפה מתמיד, למה לעזאזל גברים שמניחים תפילון אוטומטית נראים יותר טוב?! זה לא פייר. המשכתי להסתכל על עומרי עוד כמה דקות הכי בשקט שאני יכולה כדי לא להפריע לו, הוא היה יפיפה כרגע, פשוט יפיפיה. הלב שלי לא יעמוד בזה לעוד הרבה זמן. שנזכרתי שאני בוהה בפאקינג אויב שלי, מיהרתי לצאת מהחדר.

~~~~~~~~~~~~
שבוע טוב💋 🤍

המלאך בגיהנום (1) Where stories live. Discover now