sellammm yine ben ;)))
nabersiniz bea???
neyse neyse geri geldiğime göreeeee artık burdayızke fjnskjfvnhs
(vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın)
çok uzatmadan bölüme geçelim demiiii
öpüldünüzzzzzz
(multi-medya > Akgün Aktaş )
........................................................................................................................................................
Binaya girdikten sonra asansör ile uğraşmak istemediğimden merdivenlerden bir üst kata çıktım böyle daha hızlı oluyordu zaten. Hafif hafif Soluklanırken kapının hemen sol tarafındaki zile basıp annemin kapıyı açmasını bekledim normalde anahtarım vardı ama çantanın içinde Allah bilir neredeydi hiç uğraşmak istemedim. Zaten annemin içersen sesi geliyordu. "Geldim, geldim" kapıyı açan annem benim geldiğimi görünce gözlerinin içinin parladığına şahit oldum. İçeri geçip ayakkabılarımı çıkarırken annem kapıyı kapatıp yanıma geldi.
"Hoş geldin kızım. Aç mısın? senin sevdiğin tatlıdan yaptım istersen karşılıklı oturup yiyelim" anneme sarılıp "ay anne gerçekten mi valla nasıl canım çekiyordu" tam mutfağa doğru ilerlemeye başlamıştım ki annem önüme geçip "önce kıyafetler değişecek küçük hanım" deyip omuzlarımda çevirip koridora itekledi "ay anne tamam tamam "dönüp annemin ellerini tuttum.
"Şey anne benim okuldan arkadaşlarım bu gece buluşacakmış beni de davet ettiler bir sorun olur mu? Eğer yalnız kalmaktan çekiniyorsan ya da herhangi bir sorun varsa arayıp iptal edebilirim"
Annemin gözlerinde endişe parıltılı geçerken biraz düşünmesine izin verdim.
"Kızım normalde Kızım bende üst katımızdaki Aysel teyzenlere oturmaya gidecektim yani tek kalmam ama sen dikkat edeceksin annem kendine tamam mı? söz ver bakayım" "söz annecim söz sen merak etme üstelik telefonum açık kalacak zaten herhangi bir şey olursa mesaj atarım zaten. O zaman ben duşa gireyim Aynur Hanım sende tatlılar hazırla bende kahveleri yaparım."Annemin yanağından öpüp odaya geçtim.
Kıyafetlerimi alıp hızlıca bir duşa girdim saçlarımı güzelce yıkarken bugün olanları düşündüm içim ısınmıştı onlara farkındayım birine güvenmek çok zor ama belli bir yerden sonra da güvenmeden tanıyamıyorsun insanları bu yüzden risk almayı öğrenmiştim. Düşüncelerimden uzaklaşırken Saçlarımı duruladım. Vücudum da sıcak suyla rahatlayınca suyu kapadım havluma sarıldım.Bir yandan vücudum kururken bende elimdeki saç havlusuyla saçlarımın nemini aldım. İç çamaşırlarımı giyinip altıma bir mavi yırtık dar pantolon, üzerime de beyaz gömleğimi giyindim. Evden çıkmadan da ceketi ayarlarım diye düşünüp banyodan çıktım. Fazla özenmek istemedim üstelik ne gerek vardı? altı üstü dışarı çıkacağım abartmaya gerek yok.
Kırlı kıyafetleri makineye attıktan sonra mutfağa geçtim annemle kendime kahve hazırladım. Ve salona geçtim.
"Aynur Hanım kahvelerimiz geldi" bir fincanı onun yanındaki sehpaya ben kendi kahvemden bir yudum aldım anne kız tatlılarımızı yerken muhabbet ettik birkaç komşuyu çekiştirdik daha sonra ben saçlarımı tam kurutmak için odama geçtim annemde hazırlanmaya gitmişti.
"Kızım ben çıkıyorum sende evden çıkarken haber et bana "
"Tamam anne görüşürüz. "
Saat altıyı çeyrek geçe aslıdan mesaj gelmişti.
Kimden gelen/ aslı
-Tatlım biz Arslan'la evden yeni çıktık diğerlerini de toplayıp geçeriz mekâna sen saat yedi gibi çık gel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▪︎Gökyüzünden Düşen Gülümsemeler▪︎
Literatura FemininaBen 15 yaşımda daha çocukken başladım bu hayat savaşına. aslında hiç aklımda yoktu aşık olmak sevmek sevilmek hiç göremediğim baba şefkatini hissetmek öyle ansızın, öyle güzel geldin ki bana. bir kalbim olduğunu, bir hayatım olduğunu gösterdin bana...