MULTİ-MEDYA : DEFNE ÇAKIRsellaammmmm ben geldimmmmm nabersiniz beaaaaaa
Her neyse
Bana yardımcı olan tatlım sana kocaman tişikürler🩶🩶🩶
Hemen bölüme geçmek istiyorum o yüzdennnn
Babayszz
~ilk temaslar~
✨️
✨️
✨️
✨️
Akgün ikisine kapıdan çekince, yaklaşık benim boyumda, kocaman gülümseyen kıvırcık bir kız arkasında bir sürü bavullarla kapının önünde duruyordu. Akgün'ü görmesiyle gözlüklerini çıkarıp "ÇAKMA ABİŞİMM BEN GELDİM" diyerek sevinç çığlıkları atmıştı.
Akgün'ün şaşkınlıkla "doğa.. abim nerden çıktın sen.." demesiyle Eray ve Soner aynı anda "DOĞA MI?" demişti...
Ben şaşkınlıkla ne olduğunu çözmeye çalışıyordum. Kapıdaki adının doğa olduğunu öğrendiğim kız kendini daha fazla tutamamış olmalı ki kıkırdamaya başlamıştı." Doğa tabi yaa ne oldu bir fazla şaşırdın abiciğim sanki" hepsinin yüzünde atlatamadığı bir şaşkınlık ifadesi vardı.Doğa şaşırmamıza dayanamamış olmalı ki bavullardan birkaçını alıp bizi umursamadan içeri geçmişti. Soner le Eray hala doğanın arkasından bakmaya devam ederken Akgün girdiği şoktan çıkmıştı kapını önünde alan bavulları içeri almıştı ben ortada ne yapacağımı şaşırmıştım.
zaten uykudan uyandım mı onu bile çözememiştim. üstü başı darmadağın un olan Sonerle Eraya kıyamayıp karşısına geçip ellerimi gözlerinin önünde salladım ama hala kendilerinde değillerdi. en son ikisinin de kolundan tutup dün Akgün'den öğrendiğim banyonun önüne getirmiştim.
İki elimi de ıslatıp parmak uçlarımla yüzlerine su attım. suyu hissettikten sonra ne olduğunu kavramış olmamalılar ki birbirlerine bakıp geri bana döndüler.
"bana bakın ben şimdi odaya geçiyorum sizde üstünüzü toplayıp, temizleyip içeri geçin, hemen!"
Onlara emir verir şekilde konuştuğumda ikisi de aynı anda kafa selamı verip "emredersiniz defne kaptan!" demiş ve işe koyulmuşlardı. bende odaya geçip dün gece çıkardığım kıyafetleri geri giyindim.
Yatağı da toplayıp odadan çıktım eray ve soner de üstlerini değiştirmiş saçlarını da yıkamışlardı daha sonra duş alırlardı herhalde üçümüz beraber salona doğru ilerlerken doğa ve akgünün sesleri geliyordu.
"oğlum siz neredesiniz bir anda kayboldunuz?"
"ne yapsaydık abi? Un savaşından çıkıp muhabbet mi etseydik Allah Allah "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▪︎Gökyüzünden Düşen Gülümsemeler▪︎
Chick-LitBen 15 yaşımda daha çocukken başladım bu hayat savaşına. aslında hiç aklımda yoktu aşık olmak sevmek sevilmek hiç göremediğim baba şefkatini hissetmek öyle ansızın, öyle güzel geldin ki bana. bir kalbim olduğunu, bir hayatım olduğunu gösterdin bana...