Bölüm 5

42 6 29
                                    

"Açım, amına koduğum! Yemek verin bana!"

Dünki kavga yüzünden ne yemek ne su vermişlerdi.

Gardiyan bozuntusu da hiçbirşeye cevap vermiyordu.

Anam çıldıracaam ha!

Kapıya sinirle tekme atmaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapıya sinirle tekme atmaya başladım.

"Orosbu....çocukları.....hepinizin....ta"

Her tekmemde yeni bir küfür savuruyordum.

"RAHAT DUR KİM JİSOO!"

"SANANE YARRAM!"

"TERBİYELİ KONUŞ ŞEREFSİZ ,PİÇ!"

"LAN TETE MİSİN TATA MISIN SİKTİR GİT!"

"KES!"

"Pezevenk!"

Bu adamdan nefret ediyordum! Gerizekalı aptal! Neden tek ben ceza alıyordum? O da hastaya şiddet uyguladı?

Jisoo... Hasta olduğunu kabul etmeye başladın...?

Ya sen de bi kes be! İkide bir her boka karışıyorsun!

Ben ne yaptım be?! Beni sen oluşturdun Kim Jisoo! O kadar hastasın ki,o kadar manyaksın ki iç sesinle kavga edecek kadar gerizekalısın!

"KES LAN SESİNİ!" derin nefesler almaya başlamıştım. Bunu nasıl söylerdi?

Benim kesecek bir sesim yok Jisoo. Benim görüntüm bile yok. Sen zihnindeki bir sesi susturamayacak kadar acizsin. Zavallısın...

"BEN ZAVALLI DEĞİLİM!"

Ellerimle kulaklarımı kapattım. O aptalı duymak istemiyordum.

Aldığım nefeslerle omuzlarım hızla inip kalkarken titrediğimi hissettim. Dizlerim artık yükünü taşıyamıyordu.
Geri geri yürümeye başladım. Bacağımı masaya çarpmamla masa yere düşmüştü.

"Lanet olsun sana,Soyaa."

Diye fısıldadım. Bana nasıl bunları söyleyebilirdi?

Olmayan birine lanet okuyorsun. Şizofrensin işte... Kabul et!

Boğazım kanarcasına çığlık attım ve zaman geçirmem için konulan kitaplığı yere savurdum.

Herşeyden, herkesten nefret ediyordum.

Bağırarak odadaki herşeyi yere savuruyordum.

"JİSOO! LANET OLSUN KAPIYI AÇIN!"

En son tuvaletteki aynayı kırmamla gözüm ayna parçasına takılı kaldı.

Darmadağınıktım...

İnsanları zevk için öldüren bir canisin sen! Çift karakterli,bipolar,psikopat ve şizofrensin! Geçen sefer olmayan anneni bıçakladın. Halisünasyon bile görüyorsun,aptal kadın!

Haklıydı. İşe yaramazın tekiydim...

Benim gibi birisi yaşamayı hak etmiyor...

Hızla yerdeki ayna kırığını elime aldım ve bileğime yasladım. Tam bileğimi boydan boya kesecekken bir el elimi tuttu.

Sıcak ve büyük bir el...

Elimdekini almaya çalışıyordu. Ben vermemek için direnip çığlık atarken aynanın kenarları elimi kesiyordu.

"JİSOO,BIRAK ŞUNU!"

"NEDEN?"

"ÇÜNKÜ ÖLMENİ İSTEMİYORUM,APTAL KADIN!"

2023'ü dün gibi hatırlıyorum:D
Şaka bı yana da bundan sonraki bölümler daha adrenalinli olcak hehe~~

2023'ü dün gibi hatırlıyorum:DŞaka bı yana da bundan sonraki bölümler daha adrenalinli olcak hehe~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
PSYCHOPATHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin