"Çünkü ölmeni istemiyorum,aptal kadın!"
Şok içinde hareketsiz kalmıştım.
Benim gibi birinin ölmesi onun işinde gelmezmiydi?
Başımı çevirdiğimde çoktan elimdeki aynayı almıştı.
"Cidden.... Bir insan neden intehar eder ki?" Diye fısıldadı.
Gözlerimiz buluştuğunda endişesini gördüm.
Bu adam benim için mi endişelenmişti? Ama neden?
"İyimisin,Jisoo?"
"Hayır."
O kadar donuk bakıyordum ki...
"Tamam,Felix! Hastayı sorgu odasına götürün. Tedavi uygulamaya başlamalıyız."
Ne dediklerini kavrayamayacak kadar şoktaydım. Ben az önce intahara mı kalkıştım?
Benim yüzümden...
Evet,senin yüzünden...
***
"Jisoo,konuşacak mısın?"
Mal mal baktım yüzüne.
"Böyle yaparsan daha fazla kalırsın burada."
Ne? Cidden mi?
"Ahh! Tamam sor ne soracaksan!"
Hafif sırıtıp "Aferin." Dedi.
Ama ben bunu sikerim!
Sakin ol Jisoo,sakin ol~
Derin bir nefes alıp soru sormasını bekledim.
"Şimdi, bana hayatını anlatmanı istiyorum."
Kıkırdadım.
Şaşırdı.
Kahkaha attım.
Afalladı.
Kahkaham odayı inletiyordu.
Kendimi zar zor durdurup "Tamam,tamam."
"Öncelikle ilk cinayetim babamdı. Evet garip gelse de babam olacak o soysuzdu. Beni dedem yaşında bir adama satmaya çalıştı. Bende kriz geçirdim ve ekmek bıçağı ile boğazını kestim... Her neyse sonra diğer aile üyelerimi de katlettim. Çünkü babamı haklı buldular ve adımı sürtüğe çıkardılar. Sonra cesetlerini sakladım. Ondan sonra çok yanlız kaldım. Soyaa ile o dönem konuşmaya başladım hatta. Sonra işte yurda aldılar beni. Bu arada ceselerini bulamadılar."
Diyip güldüm. O ise dikkatle yüzümü inceliyordu.
"Yurttaki bir kızla kavga ettim. Bana hırsız demişti. O kıza zarar vermedim fakat neden öldürmek istediğimi sorguladım. Sonrasında ise kanım dondu,çünkü öldürmek bana iyi geliyordu? Oysa sadece beni satmak isteyen ailemden intikam almıştım ve kurtulmuştum? Neden tekrar kan istiyordu bedenim? Neden çığlık duymak istiyordu bu kulaklarım? Kendimi bastırmayı denedim ama yapamadım. O kızı parçalara ayırdım. Bana bulaşan herkesi katlettim. Ve bu işe girerken yaşım 16'ydı,şimdi ise 28 yaşındayım..."
Derin bir nefes aldı. Ben ise dolan gözlerimi sildim.
"Peki,kurbanlarını nasıl öldürüyorsun?"
Sırıttım.
"İster inan ister inanma ama 42 tanesini çıplak elle,71 tanesini bıçakla, 103 tanesini silah ya da tüfekle,35 tanesini işkence ederek,22 tanesini zehirle,5 tanesini ise özel tasarımım olan hançerle... Eğer beni yakalamasaydın yeni icadımı kullanabilirdim!" Diye hafif sitem ettim.
"Ve istesem burdan kaçabilirim,sadece tedavi olmak istiyorum."
Dinlediği her şeyi not ediyordu.
"Başka soru?" Sıkılmıştım.
"Şimdilik yok, Felix seni odana götürecek."
Sonunda,dilim damağım kurudu...
Nivnininivvv yine benn