I

12 1 0
                                    

Stüdyoda ses kaydediyordum, ve ses mühendisi Kim Taehyung bana bir anda “Dur” dedi. Durdum, ve “Sorun nedir?” dedim; “Bir sorunumuz var, merak etme seninle ilgili değil. Ses mikserinde bir sorun var.”

Durdum ve ses mühendisinin “İşimiz halloldu, devam edebilirsin.” demesini bekledim.. Stüdyoya bir göz gezdirmeye başladım sıkıntıdan, bu dar ve boğucu stüdyoya. Kafam doluydu, içimden öyle düşünceler geçiyordu ki.. Aklımda soyut nesnelerle oyun oynuyordum sanki, sözlerimle dalga geçiyordum, hissettiklerimi algılayamıyormuş gibiydim. “Yorgunluktan oldu Sungchan. Yorgunluktan başka bir şey değil.” dedim kendime.

Taehyung bana “Başla.” dedi. Yine o acı verici sözleri bu boğucu stüdyoda söylemeye devam ettim..

“Problemlerimi iliklerime kadar hissettim.
Yağmurun ortasında,
İçmekten beter olmuş insanlardan biriydim.
Casino’nun ışıklarını açtım,
tek kelime etmeden.
Yağmura çıkmak istedim, içim cayır cayır yanarken..”

*Bateri ve gitar sesi eşit notalarla devam eder..*

“Zehirlendim, kendimi zehirledim.
Bile bile, kendimi öldürmek istedim.
Bile bile, bile bile. (2x)
Gökyüzü ağladı,
Mavi kapkara oldu,
Denizler taştı,
Ormanlar yandı,
Kıtalar ayrıldı,
Ama ben seni hala o mavi ceketle görmek isterim. (2x)
Seni hala maviyi severken görmek isterim.
Bile bile, kanım mavi olsun isterim.”

*Şarkı sonlanır.*

Taehyung beni tebrik etti, sesimle.

Taehyung: “Mükemmeldi, bravo.” *Alkışlar* “Şarkıyı hissedebiliyorsu-”

Karşılık verdim ve dedim ki: “Dur.. Dur.”

Taehyung benden özür diledi ve nedenini sordu; “Üzgünüm, üzgünüm. Neden durmamı istedin?”

Yine Tae: “Ah, sözler yüzünden mi?”

“Sanırım.” dedim.

Dedikten hemen sonra Taehyung “Peki.” dedi ve mutfağa gideceğini söyledi. Ona eve gitmem lazım dedim. O da bana “Tamam.” dedi.


: Bu bölüm biraz kısa oldu (:
Kusuruma bakmayın. 2. Bölüm uzun olacak.. İyi günler dilerim ve yeni yılınız mutlu olsun. 2024ün güzel geçmesini diliyorum.

- nakarat ୨୧ | 𝓒𝓁𝒸𝓮Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin