III

4 0 0
                                    

*Şarkı biter.*

"Sesine sağlık." dedi Taehyung.

*Gülüşürler.*

"Emeğine sağlık." dedim gülüştükten hemen sonra.

"Şarkıyı 15 Mayıs gibi yayınlamayı düşünüyoruz. Bir kaç kez daha tekrarlayacağım. İyice gözden geçireceğim."

"Tabii, kabul."

"Peki, işin bitti gibi. Bir kahve içmek ister misin Sung?"

"Evet, kesinlikle." dedim ve mutfağa doğru yürümeye başladık.

Taehyung, kahveyi hazırlarken; "Ee, evde ne yapıyorsun?"

Bende ona "Tüm vaktimi uyuyarak geçiriyorum genellikle."

"Bu kadar uykuyla hala uykusuz gözüküyorsun.. Yoksa uyuyorum diye bütün gün telefona mı bakıyorsun ergenler gibi?"

"Hayır, ciddiyim. Telefonu 20 dakika kullanırım en fazla. Pek aram iyi değil."

*Makine kahvelerin olduğunu belirten ses çıkartır ve Taehyung kahveleri alır.*

"En sevdiğin kahve türü nedir?"

"Karamelli latte."

"Hiç denemedim.."

"Bir ara evime uğra. Tadı mükemmel.. Senin nedir?"

"Cappuccino." diye cevap verdi.

*Taehyung kahveleri koyar ve Sungchan'ın yanına koyar."

Taehyung, soruma cevap verdikten hemen sonra bir şey daha sordu; "Ünlü olursan ve bir sürü paran olursa planın nedir?"

Düşündüm.. Düşündüm ve aklıma sıradan şeyler geldi; ev almak, araba almak vesaire..

Bir kaç saniye sonra cevap verdim; "Sıradan bir insan gibi yaşamaya devam edeceğim."

Gülerek bana cevap verdi; "Zengin olmak ayrıcalıktır.. Sıradan bir insan gibi yaşayamazsın."

"Peki ya sen? Zengin misin?" dedim söylediğini umursamadan.

"Orta halli. Bir karım ve iki çocuğum var. Karım ünlü bir avukat, bende ünlü bir ses mühendisiyim fakat buna rağmen orta halliyiz.. Ekonomi bize uymuyor sanki, hatta tüm halka."

"Haklısın. Karın kim? Bir karın olmasını beklemiyordum." *Güler.*

"Karıma genellikle Winter takma adı takıldığı için hep Winter diye sesleniriz. Lisedeki arkadaşları kışı andırdığı için bu adı takmışlar.. Gerçek adı Kim Minjeong. Belki tanıyorsundur. Haberlere çıkmıştı, bir miras kavgası ve cinayetle alakalı."

İçimden bir şok yaşadım, kalbim küt küt atmaya başladı; Minjeong'u, Winter'i duyunca. Nefes alamıyordum sanki, Winter evli miydi ki? Ünlü bir ses mühendisiyle, Taehyung'la. Nasıl Winter olabilir diye düşündüm, yollarımız ayrıldı sandım. Neden buradayım? Onun kocasıyla çalışmaktayım? Oksijen kalmadı sanki etrafta, ses yok, koku yok, görüntüler puslandı gözümde.

"Ne oldu sessizleştin?" dedi Tae bana;

Cevap bile veremedim, daha uzun süre sessiz kalmak istedim. Winter dediği an eridim bittim, Minjeong dediği an yandım ve kül oldum. Sanki sonsuz bir çukura düşmüştüm ve beni cehenneme kadar götürüyordu.

Tae sağ elini kaldırdı ve benim ölmediğimden emin olmak için gözlerimin etrafında bir aşağı bir yukarı sanki hipnoz edermiş gibi sallamaya başladı.

Onu umursamadım bile, sadece az önce dediği şeyleri aklımda takıntı yaptım.

Tae, o sırada elini sallamaya devam ediyordu ve dedi ki; "İyi olduğundan şüpheliyim."

- nakarat ୨୧ | 𝓒𝓁𝒸𝓮Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin