Upozornenie:
Táto časť bude v ten istý moment ako je v minulej časti ale z pohľadu démona.Démon:
Keď ma Klára objala, chcel som protestovať no Simon ma upozornil za koho sa vydávam. Rýchlo som ju objal aby to nebolo čudné alebo nás v niečom nepodozrievala.
Potom ma pustila a chcela aby som jej predstavil Simona - môjho nového kamaráta ktorého som stretol na ulici. Takže asi jej historka povedaná do telefónu stačila. Bol som rád. Rýchlo som pozrel na Simona. Síce to bola len naša druhá rodina a mal som na výber stovky mien ktoré mu dať, napadlo ma práve meno Franklin.D- Toto je Franklin. Predstavil som Simona hoci som vedel že toto meno z duše nenávidel. Ale nikdy mi nepovedal prečo. No čo už. Spoznali sa len pred niekoľkými týždňami.
V- Ahoj! Ty si Klára však? Dé.... Pre boha!!!
D- Denis. Nemôžem tomu uveriť! Skoro mi povedal démon!?
V- Áno Denis. Pardon. Ešte som si to meno nezapamätal. Denis mi o tebe veľa rozprával.
K- Naozaj? Zrazu sa zorfúkal silný vietor. Striaslo ma a aj ostatných. Chcel som navrhnúť aby sme išli dovnútra no nemusel som.
K- No poďte do vnútra lebo tu ešte zamrznete.Klára išla prvá a ja so Simonom sme išli za ňou.
D- Prepáč Simon. Pošepky som sa mu ospravedlnil aby to nikto iný nepočul ako on. Dvere som potom zavrel.K- Denis, prosim ťa, ukáž nášmu hostovi svoju izbu. Ja zatiaľ spravím večeru. A inak. Čo bude s tvojou priateľkou? Pôjdeš za ňou alebo zostaneš tu pri mne kým to pominie?
Prosím?! Priateľka?! Je pravda že som u nich už pár týždňov nebol lebo som bol so Simonom ale že si sa ten čas Denis našiel priateľku?! To neprichádzalo vôbec do úvahy! Nie! Nemôžem ísť za ňou! Musím zostať so Simonom. Myslel som si že stačí zabiť túto mrchu a zničiť tento kaštieľ spolu s ňou! Toto v pláne vôbec nebolo!!!! Zrazu som si začal hovoriť: upokoj sa, upokoj sa a prehovor k nej. V tom mi napadla úžasná veta!D- Klári, musím s tebou zostať tu, nenechám ťa tu samú a navyše je teraz nebezpečné sa pohybovať po meste. Frajerka si určite poradí aj sama. Povedal som čo najviac pokojným tónom akým sa to len dalo.
K- To naozaj?! Ty si úžasný braček! A zase ma objala! Tentoraz som ju s kyslou tvárou objal aj ja.Simon:
Démonovi som už odpustil. Budem to musieť vydržať. Nič iné my nezostáva. Budem musieť dúfať že démon to meno nebude používať tak často. A celý kaštieľ je úžasný. Démon odišiel neisto hľadať svoju izbu lebo sa vydal o poschodie vyššie
YOU ARE READING
Démon Vs Vrah
HorrorDievča menom Klára býva vo veľkom kaštieli. Má brata ktorý chce z toho urobiť Hotel ale ona, ani on netušili čo sa stane potom. Dôjde k výmene. Dokáže sa Klára po zistení že žila s vrahom v jednom Kaštieli vyrovnať? Zabije vrah Kláru alebo zvíťazí...