𝐼𝑛𝑠𝑝𝑖𝑟𝑒𝑑 𝑏𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑜𝑛𝑔 "𝑐𝑒𝑖𝑙𝑖𝑛𝑔𝑠" 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑏𝑦 𝐿𝑖𝑧𝑧𝑦 𝑀𝑐𝐴𝑙𝑝𝑖𝑛𝑒! ♡
𝐼𝑛𝑠𝑝𝑖𝑟𝑒𝑑 𝑏𝑦 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑦𝑟𝑖𝑐𝑠𝑇ℎ𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑑𝑟𝑖𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑒 ℎ𝑜𝑚𝑒
𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 𝑏𝑢𝑡 𝐼 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑔𝑜
𝑦𝑜𝑢 𝑘𝑖𝑠𝑠 𝑚𝑒 𝑖𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑐𝑎𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑡 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑠 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡 𝑜𝑓 𝑎 𝑚𝑜𝑣𝑖𝑒 𝐼'𝑣𝑒 𝑠𝑒𝑒𝑛 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒.𝐾𝑖𝑛𝑑𝑎 𝑡𝑜𝑜𝑘 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑝𝑎𝑟𝑎𝑔𝑟𝑎𝑝ℎ𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑒𝑛𝑡𝑒𝑛𝑐𝑒𝑠 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑃𝑎𝑠𝑠𝑒𝑟𝑖𝑛𝑒 - 𝑆ℎ𝑟𝑖𝑘𝑒 𝑤𝑟𝑖𝑡𝑡𝑒𝑛 𝑏𝑦 𝑜𝑟𝑝ℎ𝑎𝑛_𝑎𝑐𝑐𝑜𝑢𝑛𝑡 𝑜𝑛 𝐴𝑜3! ♡ (𝑖𝑑𝑘)
𝑁𝑒𝑤 𝑦𝑒𝑎𝑟 𝑠𝑝𝑒𝑐𝑖𝑎𝑙 𝑡𝑜 𝑎𝑙𝑙 𝑚𝑦 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑒𝑟𝑠! ♡
𝐻𝑖𝑔ℎ𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙 𝑎𝑢 𝑡𝑜 𝑂𝑟𝑖𝑔𝑖𝑛𝑎𝑙 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦𝑙𝑖𝑛𝑒
𝐶𝑒𝑟𝑖𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑎𝑛𝑐𝑒 𝑎𝑟𝑒 𝑖𝑛 𝑎 𝑟𝑒𝑙𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠ℎ𝑖𝑝 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑖𝑔ℎ𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙 𝑎𝑢 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑟𝑖𝑔𝑖𝑛𝑎𝑙 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦𝑙𝑖𝑛𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑏𝑜𝑡ℎ ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑎 𝑐𝑟𝑢𝑠ℎ 𝑜𝑛 𝑒𝑎𝑐ℎ 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟, 𝑏𝑢𝑡 𝑛𝑒𝑖𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑑𝑜𝑒𝑠𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑎𝑑𝑚𝑖𝑡 𝑖𝑡.
------
𝑻𝒉𝒆 𝒆𝒏𝒈𝒊𝒏𝒆 𝒔𝒕𝒐𝒑𝒔. 𝑳𝒂𝒏𝒄𝒆 𝒑𝒂𝒓𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒐𝒂𝒅 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝑪𝒆𝒓𝒊𝒔 𝒑𝒖𝒍𝒍 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒃𝒂𝒈 𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒓𝒂𝒃𝒔 𝒉𝒆𝒓 𝒕𝒆𝒙𝒕𝒃𝒐𝒐𝒌𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒑𝒂𝒑𝒆𝒓𝒔 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒉𝒆𝒓 𝒍𝒂𝒑 𝒈𝒓𝒂𝒃𝒃𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒍𝒆 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒓 𝒅𝒐𝒐𝒓, 𝑳𝒂𝒏𝒄𝒆 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒍𝒐𝒐𝒌 𝒂𝒕 𝑪𝒆𝒓𝒊𝒔 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒂𝒅𝒐𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒎𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒂𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒓.
𝑪𝒆𝒓𝒊𝒔 𝒔𝒕𝒐𝒐𝒅 𝒖𝒑 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒆𝒂𝒕 𝒂𝒔 𝒔𝒉𝒆 𝒔𝒍𝒐𝒘𝒍𝒚 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒔 𝒕𝒐 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒐𝒑𝒆𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒓 𝒅𝒐𝒐𝒓, 𝒂 𝒉𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒕𝒐𝒑𝒔 𝒉𝒆𝒓 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝑳𝒂𝒏𝒄𝒆'𝒔 𝒉𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒕𝒐𝒑𝒔 𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒔 𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒄𝒌 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝑪𝒆𝒓𝒊𝒔 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒑𝒖𝒓𝒑𝒍𝒆 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒃𝒍𝒂𝒄𝒌 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒎𝒆𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒍𝒊𝒑𝒔 𝒕𝒐𝒖𝒄𝒉𝒆𝒅 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒂𝒑 𝒃𝒆𝒕𝒘𝒆𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒘𝒐 𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒔 𝒉𝒆 𝒘𝒉𝒊𝒔𝒑𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒐𝒓𝒅𝒔 "𝑩𝒆 𝒔𝒂𝒇𝒆 𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆, 𝑪𝒆𝒓𝒊𝒔." 𝒂𝒏𝒅 𝒍𝒆𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒌𝒊𝒔𝒔 𝒇𝒂𝒅𝒆𝒅, 𝑳𝒂𝒏𝒄𝒆'𝒔 𝒉𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒍𝒐𝒘𝒍𝒚 𝒍𝒆𝒕 𝒈𝒐 𝒐𝒇 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒓 𝒅𝒐𝒐𝒓 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆𝒔.
𝑪𝒆𝒓𝒊𝒔 𝒘𝒂𝒗𝒆𝒔 𝒈𝒐𝒐𝒅𝒃𝒚𝒆 𝒕𝒐 𝑳𝒂𝒏𝒄𝒆 𝒉𝒐𝒍𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒆𝒓 𝒑𝒂𝒑𝒆𝒓𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒃𝒐𝒐𝒌𝒔 𝒊𝒏 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒔, 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒃𝒂𝒈 𝒔𝒍𝒐𝒘𝒍𝒚 𝒇𝒂𝒍𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅𝒆𝒓. 𝑨 𝒉𝒐𝒖𝒔𝒆 𝒔𝒆𝒓𝒗𝒆 𝒂𝒔 𝒂 𝒃𝒂𝒄𝒌𝒈𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒕𝒐 𝑳𝒂𝒏𝒄𝒆'𝒔 𝒗𝒊𝒆𝒘 𝒂𝒔 𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒏𝒈𝒊𝒏𝒆 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒚 𝒕𝒐 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒆𝒔𝒕𝒖𝒓𝒆𝒔 𝒉𝒊𝒔 𝒍𝒂𝒔𝒕 𝒈𝒐𝒐𝒅𝒃𝒚𝒆 𝒕𝒐 𝑪𝒆𝒓𝒊𝒔 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒆𝒆𝒌𝒆𝒏𝒅 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒔.
------
𝑻𝒉𝒆 𝒗𝒐𝒊𝒅 𝒍𝒐𝒓𝒅 𝒘𝒐𝒌𝒆 𝒖𝒑 𝒕𝒊𝒓𝒆𝒅.
𝑯𝒆 𝒔𝒍𝒐𝒘𝒍𝒚 𝒑𝒆𝒆𝒍𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒎𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒂𝒃𝒍𝒆 𝒇𝒊𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒑𝒂𝒑𝒆𝒓𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒔𝒕𝒖𝒄𝒌𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒂𝒄𝒆, 𝑯𝒆 𝒔𝒍𝒐𝒘𝒍𝒚 𝒑𝒆𝒆𝒍𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒂𝒑𝒆𝒓𝒔 𝒐𝒇𝒇 𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒂𝒄𝒆 𝒔𝒉𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒇𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒑𝒊𝒅𝒆𝒓 𝒘𝒆𝒃𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒅𝒖𝒔𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒈𝒓𝒐𝒘𝒏 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒉𝒊𝒎. 𝑯𝒐𝒘 𝒍𝒐𝒏𝒈 𝒉𝒂𝒅 𝒉𝒆 𝒃𝒆𝒆𝒏 𝒂𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒕𝒊𝒎𝒆? 𝑴𝒐𝒏𝒕𝒉𝒔? 𝒀𝒆𝒂𝒓𝒔? 𝑯𝒆 𝒔𝒍𝒐𝒘𝒍𝒚 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒆𝒅 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒊𝒈 𝒔𝒉𝒆𝒍𝒇𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒖𝒓𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒎 𝒇𝒖𝒍𝒍 𝒐𝒇 𝒃𝒐𝒐𝒌𝒔 𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒂𝒍𝒓𝒆𝒂𝒅𝒚 𝒇𝒊𝒏𝒊𝒔𝒉𝒆𝒅 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒗𝒆𝒓, 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏.
"𝑯𝒎𝒎," 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒓𝒅, "𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒄𝒆𝒏𝒕𝒖𝒓𝒚 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒏𝒐𝒘?"
𝑻𝒉𝒆 𝑳𝒐𝒓𝒅 𝒂𝒔𝒌𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒉𝒊𝒎𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒃𝒖𝒕 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒔𝒆𝒆𝒎 𝒕𝒐 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒉𝒐𝒘 𝒕𝒐 𝒂𝒏𝒔𝒘𝒆𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒒𝒖𝒆𝒔𝒕𝒊𝒐𝒏, 𝒉𝒆 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒆𝒅 𝒔𝒍𝒐𝒘𝒍𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒓𝒂𝒄𝒆𝒇𝒖𝒍𝒍𝒚, 𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒐𝒐𝒅 𝒖𝒑 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒉𝒊𝒔 𝒄𝒉𝒂𝒊𝒓 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒏𝒅𝒍𝒆𝒔𝒔 𝒉𝒂𝒍𝒍𝒔 𝒊𝒏𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒉𝒊𝒔 𝒄𝒂𝒔𝒕𝒍𝒆? 𝒑𝒂𝒍𝒂𝒄𝒆? 𝒍𝒊𝒃𝒓𝒂𝒓𝒚? 𝒉𝒆 𝒅𝒐𝒆𝒔𝒏'𝒕 𝒓𝒆𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
𝑯𝒊! 𝒀𝒆𝒔 𝒊𝒕'𝒔 𝒔𝒉𝒐𝒓𝒕 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝑰'𝒎 𝒍𝒂𝒛𝒚 𝒃𝒖𝒕 𝑰 𝒉𝒐𝒑𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒊𝒕!
𝑹𝒆𝒒𝒖𝒆𝒔𝒕𝒔 𝒂𝒓𝒆 𝒐𝒑𝒆𝒏! ♡
𝑩𝒚𝒆! ♥︎
𝑫𝒂𝒕𝒆: 𝟏-𝟏-𝟐𝟒
YOU ARE READING
𝙾𝚗𝚎𝚜𝚑𝚘𝚝𝚜 - 𝚁𝚊𝚒𝚗𝚒𝚖𝚊𝚝𝚘𝚛
Fanfiction𝑪𝒂𝒍𝒍 𝒎𝒆 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆𝒓 𝒐𝒓 𝑵𝒐𝒐𝒏𝒆 𝑰 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒓𝒆𝒒𝒖𝒆𝒔𝒕𝒔 𝒕𝒉𝒐 𝑰 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒇𝒊𝒏𝒊𝒔𝒉 𝒒𝒖𝒊𝒄𝒌𝒍𝒚. ˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚ ˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚ 𝑻𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒔𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕..𝒔𝒎𝒖𝒕? 𝑳𝒆𝒎𝒐𝒏? 𝑾𝒉𝒂𝒕𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒈�...