𝐀 𝐛𝐫𝐮𝐧𝐧𝐞𝐭𝐞 𝐦𝐚𝐧 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐨𝐫𝐭𝐚𝐥 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐞𝐥𝐞𝐩𝐨𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐨 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝? 𝐥𝐚𝐧𝐝? 𝐮𝐧𝐢𝐯𝐞𝐫𝐬𝐞?
𝐇𝐞 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰.
𝐓𝐡𝐞 𝐛𝐫𝐮𝐧𝐧𝐞𝐭𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐨𝐝 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐮𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐨𝐟𝐟 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐮𝐫𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐡𝐞 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐨𝐝𝐝, 𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐢𝐧 𝐚 𝐫𝐮𝐢𝐧 𝐜𝐚𝐦𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐬𝐤𝐞𝐥𝐞𝐭𝐨𝐧𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝𝐬, 𝐛𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡 𝐡𝐚𝐭𝐬 𝐥𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐲 𝐡𝐞 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚 𝐬𝐢𝐠𝐧 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐬𝐚𝐢𝐝.
"𝐓𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐯𝐞𝐧? 𝐛𝐞𝐰𝐚𝐫𝐞 𝐨𝐟 𝐰𝐢𝐭𝐜𝐡𝐞𝐬?" 𝐓𝐡𝐞 𝐛𝐫𝐮𝐧𝐧𝐞𝐭𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐠𝐧𝐬 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐢𝐭 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝 𝐨𝐟 𝐮𝐧𝐤𝐧𝐨𝐰𝐧 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐮𝐫𝐞𝐬.
"𝐀𝐡- 𝐮𝐡𝐠 𝐚𝐡.." 𝐀 𝐡𝐞𝐚𝐯𝐲 𝐩𝐚𝐧𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐟 𝐚 𝐰𝐨𝐦𝐚𝐧 𝐜𝐚𝐧 𝐛𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐢𝐧 𝐚 𝐝𝐢𝐬𝐭𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐨𝐨 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐫𝐮𝐧𝐧𝐞𝐭𝐞, 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐧 𝐢𝐧𝐬𝐭𝐢𝐧𝐜𝐭𝐬 𝐨𝐧 𝐡𝐮𝐦𝐚𝐧 𝐧𝐚𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐫𝐮𝐧𝐧𝐞𝐭𝐞 𝐫𝐚𝐧 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐚 𝐧𝐞𝐚𝐫 𝐛𝐲 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐝 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞, 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐬𝐠𝐮𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐦𝐞𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐰𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐨𝐫 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐦𝐞 𝐮𝐧𝐢𝐯𝐞𝐫𝐬𝐞 𝐚𝐬 𝐡𝐢𝐦?
𝐀 𝐫𝐮𝐬𝐭𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐟 𝐠𝐫𝐚𝐬𝐬𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐨𝐜𝐤𝐬 𝐜𝐚𝐧 𝐛𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐨𝐮𝐭𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐢𝐭 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐫𝐮𝐧𝐧𝐞𝐭𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤 𝐨𝐮𝐭𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐢𝐧𝐝𝐨𝐰 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐰 𝐚 𝐩𝐮𝐫𝐩𝐥𝐞 𝐡𝐚𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐥𝐚𝐝𝐲, 𝐰𝐡𝐨 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐠𝐧 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚𝐭, 𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐮𝐩𝐢𝐥𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐨𝐥𝐨𝐫𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐟𝐢𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠.. 𝐛𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐬 𝐢𝐭?
𝐓𝐡𝐞 𝐩𝐮𝐫𝐩𝐥𝐞 𝐡𝐚𝐢𝐫𝐞𝐝 𝐥𝐚𝐝𝐲 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐛𝐞𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐫𝐮𝐧𝐧𝐞𝐭𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐰𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐲 𝐝𝐢𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐞𝐫𝐫𝐢𝐟𝐢𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐠𝐥𝐚𝐜𝐞𝐝 𝐮𝐩, 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐢𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐬𝐡𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝?
YOU ARE READING
𝙾𝚗𝚎𝚜𝚑𝚘𝚝𝚜 - 𝚁𝚊𝚒𝚗𝚒𝚖𝚊𝚝𝚘𝚛
Fanfiction𝑪𝒂𝒍𝒍 𝒎𝒆 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆𝒓 𝒐𝒓 𝑵𝒐𝒐𝒏𝒆 𝑰 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒓𝒆𝒒𝒖𝒆𝒔𝒕𝒔 𝒕𝒉𝒐 𝑰 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒇𝒊𝒏𝒊𝒔𝒉 𝒒𝒖𝒊𝒄𝒌𝒍𝒚. ˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚ ˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚ 𝑻𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒔𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕..𝒔𝒎𝒖𝒕? 𝑳𝒆𝒎𝒐𝒏? 𝑾𝒉𝒂𝒕𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒈�...