"𝐋𝐨𝐨𝐤! 𝐦𝐨𝐦𝐦𝐲! 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐛𝐨𝐲𝐬 𝐠𝐨𝐭 𝐦𝐞 𝐟𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫𝐬!"
𝐀 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫𝐬 𝐨𝐟 𝐝𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐤𝐢𝐧𝐝𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐢𝐯𝐞𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐛𝐨𝐲𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐫𝐞.
𝐓𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐝𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐰𝐫𝐚𝐩 𝐡𝐞𝐫 𝐝𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫 𝐢𝐧 𝐚 𝐰𝐚𝐫𝐦 𝐞𝐦𝐛𝐫𝐚𝐜𝐞 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐬𝐚𝐭 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐬𝐬 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐨𝐫𝐞𝐬𝐭.
"𝐌𝐚𝐧𝐲 𝐛𝐨𝐲𝐬 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫𝐬, 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐝𝐚𝐲 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐚 𝐛𝐨𝐲 𝐰𝐡𝐨'𝐥𝐥 𝐥𝐞𝐚𝐫𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐚𝐯𝐨𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐟𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫, 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐚𝐯𝐨𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐬𝐨𝐧𝐠, 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐚𝐯𝐨𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐢𝐟 𝐡𝐞'𝐬 𝐭𝐨𝐨 𝐩𝐨𝐨𝐫 𝐭𝐨 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐲 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐦."
𝐓𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐚 𝐝𝐞𝐞𝐩 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐬𝐨𝐟𝐭𝐥𝐲 𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐝𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫 𝐥𝐢𝐬𝐭𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐜𝐭𝐢𝐯𝐞𝐥𝐲 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫 𝐦𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫.
"𝐁𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝'𝐯𝐞 𝐭𝐚𝐤𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐬 𝐧𝐨 𝐨𝐧𝐞 𝐞𝐥𝐬𝐞'𝐬 𝐝𝐨𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐛𝐨𝐲 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐞𝐚𝐫𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭."
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
."𝐒𝐨? 𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐨𝐰 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐎𝐬𝐢𝐫𝐢𝐚 𝐫𝐨𝐬𝐞𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲."
𝐑𝐚𝐢𝐧 𝐬𝐚𝐢𝐝, 𝐠𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫𝐬 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐫𝐮𝐬𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐞𝐬𝐭𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐯𝐞𝐧'𝐭 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐲𝐞𝐭.
"𝐘𝐨𝐮 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐎𝐬𝐢𝐫𝐢𝐚 𝐫𝐨𝐬𝐞𝐬 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐝𝐚𝐲 𝐑𝐚𝐢𝐧, 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐢𝐭?"
𝐀𝐛𝐢𝐠𝐚𝐢𝐥 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝 𝐡𝐨𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐧𝐠𝐥𝐞 𝐎𝐬𝐢𝐫𝐢𝐚 𝐫𝐨𝐬𝐞 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬, 𝐒𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐬𝐞𝐞 𝐫𝐚𝐢𝐧 𝐠𝐫𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐞𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐞𝐫 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐦𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦.
"𝐇-𝐡𝐞𝐲! 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐚 𝐦𝐚𝐧 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐟𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫𝐬 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐞𝐬𝐭𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐧𝐨𝐰?" 𝐇𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐣𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠𝐥𝐲 𝐟𝐫𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐫, 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐮𝐫𝐞𝐥𝐲 𝐦𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐀𝐛𝐢𝐠𝐚𝐢𝐥 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡.
YOU ARE READING
𝙾𝚗𝚎𝚜𝚑𝚘𝚝𝚜 - 𝚁𝚊𝚒𝚗𝚒𝚖𝚊𝚝𝚘𝚛
Fanfiction𝑪𝒂𝒍𝒍 𝒎𝒆 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒆𝒓 𝒐𝒓 𝑵𝒐𝒐𝒏𝒆 𝑰 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒓𝒆𝒒𝒖𝒆𝒔𝒕𝒔 𝒕𝒉𝒐 𝑰 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒇𝒊𝒏𝒊𝒔𝒉 𝒒𝒖𝒊𝒄𝒌𝒍𝒚. ˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚ ˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚ 𝑻𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒔𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕..𝒔𝒎𝒖𝒕? 𝑳𝒆𝒎𝒐𝒏? 𝑾𝒉𝒂𝒕𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒈�...