𝐓𝐡𝐞 𝐄𝐧𝐝𝐥𝐞𝐬𝐬 𝐕𝐨𝐢𝐝

28 5 0
                                    

𝑷𝒂𝒔𝒕! 𝑨𝒖
𝑵𝑶 𝑺𝑯𝑰𝑷𝑺
𝑪𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔:
𝑪𝒆𝒓𝒊𝒔
𝑽𝒐𝒓𝒅𝒖𝒔
˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚˙༓࿇༓˙˚
𝑻𝒉𝒆 𝑬𝒏𝒅 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒇𝒊𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒆𝒏𝒅𝒍𝒆𝒔𝒔 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒔, 𝒕𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒄𝒂𝒍𝒍 𝒊𝒕, 𝒃𝒖𝒕 𝒊𝒕'𝒔 𝒏𝒐𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒏𝒅𝒍𝒆𝒔𝒔 𝒗𝒐𝒊𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒔𝒍𝒐𝒘𝒍𝒚 𝒕𝒂𝒌𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒕𝒉 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒂𝒊𝒏𝒇𝒖𝒍 𝒎𝒂𝒏𝒏𝒆𝒓, 𝒃𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒎𝒂𝒅𝒆 𝒊𝒕 𝒔𝒐 𝒃𝒆𝒂𝒖𝒕𝒊𝒇𝒖𝒍.

𝑪𝒆𝒓𝒊𝒔, 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕 𝒅𝒓𝒂𝒈𝒐𝒏 𝒕𝒂𝒎𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒏𝒐𝒘 𝒓𝒖𝒍𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝑫𝒓𝒂𝒈𝒐𝒏𝒔𝒑𝒊𝒓𝒆, 𝒔𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒓𝒖𝒍𝒆𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒂 𝒄𝒐𝒖𝒑𝒍𝒆 𝒐𝒇 𝒎𝒐𝒏𝒕𝒉𝒔, 𝒂𝒏𝒅 𝒏𝒐𝒕 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒄𝒉𝒂𝒏𝒈𝒆𝒅, 𝒔𝒉𝒆'𝒔 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒍𝒆𝒂𝒓𝒏𝒊𝒏𝒈, 𝒂 𝒔𝒘𝒆𝒆𝒕 𝒄𝒉𝒊𝒍𝒅 𝒍𝒆𝒂𝒓𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍.

𝑪𝒆𝒓𝒊𝒔 𝒉𝒂𝒅 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕 𝒐𝒇 𝒊𝒕, 𝒔𝒊𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒅𝒈𝒆 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒍𝒂𝒕𝒇𝒐𝒓𝒎 𝒐𝒇 𝒅𝒓𝒂𝒈𝒐𝒏𝒔𝒑𝒊𝒓𝒆, 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒏𝒅𝒍𝒆𝒔𝒔 𝒗𝒐𝒊𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒔𝒌𝒔.

"𝑫𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒚𝒐𝒖'𝒓𝒆 𝒒𝒖𝒊𝒕𝒆 𝒎𝒚𝒔𝒕𝒆𝒓𝒊𝒐𝒖𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒃𝒆𝒂𝒖𝒕𝒊𝒇𝒖𝒍 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒎𝒆 𝒕𝒊𝒎𝒆?"

𝑺𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒊𝒕𝒆𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒂𝒏 𝒂𝒏𝒔𝒘𝒆𝒓, 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒂 𝒄𝒉𝒊𝒍𝒅 𝒘𝒂𝒊𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒐𝒓 𝒊𝒕𝒔 𝒘𝒊𝒔𝒉 𝒕𝒐 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒕𝒓𝒖𝒆, 𝒏𝒂𝒊𝒗𝒆𝒍𝒚, 𝒂𝒓𝒓𝒐𝒈𝒂𝒏𝒕𝒍𝒚, 𝒔𝒕𝒖𝒑𝒊𝒅𝒍𝒚, 𝒔𝒕𝒖𝒃𝒃𝒐𝒓𝒏𝒍𝒚. 𝑩𝒖𝒕 𝒔𝒉𝒆 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒔𝒆𝒆𝒎 𝒃𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒊𝒕 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒔𝒑𝒐𝒌𝒆 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒊𝒏𝒔𝒕𝒆𝒂𝒅 𝒔𝒉𝒆 𝒄𝒉𝒖𝒄𝒌𝒍𝒆𝒔 𝒕𝒐 𝒉𝒆𝒓𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒐𝒘 𝒔𝒕𝒖𝒑𝒊𝒅 𝒔𝒉𝒆 𝒊𝒔 𝒕𝒐 𝒂𝒔𝒌 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒔 𝒏𝒐𝒕 𝒂𝒍𝒊𝒗𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒅𝒐𝒆𝒔𝒏'𝒕 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒂 𝒇𝒐𝒓𝒎 𝒐𝒇 𝒊𝒕𝒔𝒆𝒍𝒇, 𝒃𝒖𝒕 𝒔𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒅𝒊𝒅.

"𝑪𝒆𝒓𝒊𝒔"

𝑺𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒉𝒂𝒅 𝒄𝒂𝒍𝒍𝒆𝒅 𝒐𝒖𝒕, 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝑪𝒆𝒓𝒊𝒔 𝒕𝒖𝒓𝒏𝒔 𝒕𝒐 𝒔𝒆𝒆 𝒘𝒉𝒐 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔, 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒏𝒐 𝒐𝒏𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒔𝒐 𝒔𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒐𝒐𝒅 𝒖𝒑 𝒇𝒂𝒄𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒄𝒂𝒎𝒆 𝒇𝒓𝒐𝒎, 𝒉𝒆𝒓 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒇𝒂𝒄𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒏𝒅𝒍𝒆𝒔𝒔 𝒗𝒐𝒊𝒅.

𝑰𝒏 𝒂 𝒔𝒑𝒆𝒆𝒅 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒑𝒖𝒔𝒉 𝒉𝒆𝒓, 𝑪𝒆𝒓𝒊𝒔 𝒆𝒚𝒆𝒔 𝒘𝒊𝒅𝒆𝒏𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒔𝒖𝒓𝒑𝒓𝒊𝒔𝒆, 𝒔𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒅𝒏'𝒕 𝒎𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒕𝒆𝒍𝒆𝒑𝒐𝒓𝒕𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒚𝒆𝒕, 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒆𝒍𝒆𝒑𝒐𝒓𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒇𝒂𝒍𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒗𝒐𝒊𝒅 𝒊𝒔 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒕𝒓𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒈𝒓𝒂𝒔𝒑 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒍𝒓𝒆𝒂𝒅𝒚 𝒈𝒐𝒏𝒆, 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒂𝒊𝒓.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 22 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝙾𝚗𝚎𝚜𝚑𝚘𝚝𝚜 - 𝚁𝚊𝚒𝚗𝚒𝚖𝚊𝚝𝚘𝚛Where stories live. Discover now