Мэргэжлийн жүжигчний ангиас долоон оюутан сонгогдсон.
Сонгогдсон оюутнуудаас Music Video-ны гол дүрийг дуучин нь юмуу төлөөлөгч нь аль эсвэл продюссер нь өөрөө сонгох байх. Тиймд илүү үг хэлэхгүйгээр нэрсийг зарлья.
Жэксон Пасалиа.
Миранда Помб.
Жессика Анжелс.
Андреас Сирилл. /Энди/
Эсмее Хуанита.
Даня Мелников.
Санти Казор.
Намайг үзэж чаддаггүй хадагтай профессор Лондонг нэрсийг зарлаж дуусахтай зэрэгцэн амьсгаа минь давхцаад ирэх нь тэр.
Үүний хажуугаар анги ч тэр "Пирр" хийтэл дуу шуугиантай болоод ирэв. Залуус орилолдож элдэв цамц гадуур хувцасаа дээш шидлэнэ.
Тийм лдээ бид бүгд л Холливүүдын нэг хэсэг болохыг хүсдэг.
Гэхдээ энд мартагдсан нэг зүйл байна.
Чөтгөр алгад.
Яг л кино шиг.
Бид дөрөв дөрвүүлээ маргаашийн төсөлд багтчихаж.
Баярлах эрт байна гэж мэдсэн юм аа.
Гэхдээ яаж?
Хувь тавилан гээч нь бид нараар тохуурхаад байгаа юм гэж үү?
Жэксон түүнд шинэлэг өнгө төрх байдаг тиймдээ ч тэр залуучуудаас нэгт сонгогдох нь гарцаагүй байсан.
Миранда бол илүү зүйл нуршилгүй дараагийн үеийн Margot Robbie. Харин Жессика?
Яахав Жессика гэгчийг хангалттай хөөрхөн гэж хүлээн зөвшөөрч болох ч гэлээ Нат-ыг давж гарахаар өгзөг, хөх биеийн порпорц түүнд байдаггүй л юмсан.
Хачирхалтай.
Ахх.
Явж явж тэгээд би.
Нүгэлт Есүс минь гэж.
"Би өөрийгөө багтчихна л гэж бодсон.."
Үдийн завсарлагаанаас хойш Нат хажууд минь чихрээ булаалгуулчихсан цэцэрлэгийн хүүхэд шиг гомдолсоор явна. Тэр өөрийгөө The Weeknd-ын галзуу фен болохоо хэлж бас ч болоогүй Холливүүдэд ормоор байсан шалтгаануудын нэг нь тэр дуучин байсан гэдгийг хүртэл надад нэг бүрчлэн ярьж байв.
Би харин толгой дохисон шигээ л.
Жаргамаар диваажин шиг хоолойтой уран бүтээлчийг нь мэдэх ч гэлээ эр хүний зүгээс юу ч гэмээр юм бэдээ Натын сонголт их өвөрмөц. Түүнийг хүлээн зөвшөөрч байнаа. Натад бага зэргийн махлаг залуучууд таалагддаг юм шиг байгаа юм.
YOU ARE READING
𝐉.𝐒: 이집트 사람 푸른
Storie d'amore✦「 Танилц энэ миний найз охин. Ингэж хэлэх хүртэл нь би өөрийгөө түүний найз охин гэж боддог байлаа.」✦