!!

695 6 3
                                    

Lütfen fice başlamadan önce aşağıdaki maddelere karşı emin olun.

*Fic smut içermekte olacak,eğer rahatsız olacaksanız hiç okumamanızı öneririm.

1-Fici okumadan önce bu kavramları mutlaka okuyunuz;

Nikotin bağımlılığı;

Rahatlamak ya da yoksunluk belirtilerini gidermek için nikotin almak, giderek artan miktarlarda kullanmak, başarısız bırakma girişimleri, zararları bilinmesine rağmen içmeye devam etme ve sosyal-mesleki işlevsellikte bozulmayı içermektedir.

Uyku bozukluğu;

Uyku esnasında oluşan sorunlar veya aksiliklerin tamamına uyku bozukluğu denir.

Paranoid kişilik bozukluğu;

Paranoid Kişilik Bozukluğu olan kişilerin temel özelliği paranoya, amansız bir güvensizlik ve şüphe duymak için yeterli sebep olmamasına rağmen başkalarından şüphe duymak.

Cinsel sadizm kişilik bozukluğu;

Cinsel birleşim sırasında fiziksel acı çektirme alışkanlığı bulunan ya da başkalarına fiziksel acı çektirerek cinsel doyuma ulaşma sapkınlığı olan.

Narsist kişilik bozukluğu;

Narsistlik, kişinin kendine duyduğu hayranlığı ve aşırı güveni ifade eden psikiyatrik bir rahatsızlıktır.

Obsesif kompulsif kişilik bozukluğu;

Obsesif kompulsif bozukluk (OKB), insanların obsesyon adı verilen sürekli tekrar eden düşüncelere sahip olması ve bu düşüncenin kendisini rahatsız etmesinden ötürü, genellikle rahatlamak amacıyla ritüel veya kompulsiyon adı verilen sürekli tekrar eden davranışlarda bulunmasıyla karakterize bir durumdur.

"Bir gün altımda inlemelerini duymak için sabırsızlanıyorum velet."

"Senin götünü başını öpüp sikerim moruk."

AngleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin