Talk show.

74 2 0
                                    

-MY

Ben ne günah işledim de buraya düştüm amına koyayım? Karşımda CEO bir şeyler zırvalarken dinliyormuş gibi yapıyordum çünkü hiç dinleyesim yoktu açıkçası.

"Seni gerçekten anlamıyorum,ne oldu sana! Sen işinden ve başarıdan başka bir şey düşünmezdin Min!"

Ne dinlemeye başladığımı bilmediğim her yeri sarkmış moruğun aptalca cümlesi sinirimi bozmuştu. Ayağa kalkıp kapıya doğru ilerlemeye başladım.

"Beni anlamanız için ben olmanız lazım fakat ne yazık ki ben bile kendimi anlamıyorum."

Kapıyı açıp dışarı çıktığımda arkamdan sertçe kapattım. Bir gün cidden elimde kalacak kapının koluna baktım.

"Yazık sana be, herkes seni tutup çekiyor. Aynı şey gibi.."

Daha büyük gülümseyip rastgele bir yere doğru yürümeye başladım. Arkamdan gelen bağırış seslerini hiç umursamıyordum çünkü bağırsa da çağırsa da kabul etmesi gereken tek bir şey vardı. Siktiğimin şirketi benim sayemde ayaktaydı.

♫︎

Kapımın bilmem kaçıncı defa Mina tarafından çalınca artık bütün sinirlerim saç diplerime toplanmıştı.

"Gel Mina,gel!"

Mina içeri girdiğinde içinde hep geldiği duygusuz ifade değilde bir hüzün vardı.

"Efendim biliyorum ama bunu görmeniz gerekiyor sanırım."

Tek kaşımı yukarıya kaldırıp ona baktığımda elindeki laptopu önüme koydu. Ekrana baktığımda veletin çıktığı bir talk show vardı. Videoyu açıp izlemeye başladım. İlk başta gündelik hayatla ilgili sorular soruldu sonra sunucu yutkunup velete döndü.

"Peki Bang,bir kaç gün öncesine kadar listelerin en başında yer alıyordun daha yeni çıkış yapmışken. Fakat geçtiğimiz günlerde en ezeli rakibiniz olan Agust-d ile MAMA ödül töreni esnasında kuliste birlikte olduğunuz fotoğraflar yayınlandı. Aranızda bir şey var mı? Ve fazlasıyla sessizsiniz,bunun sebebi nedir?"

Gözlerim büyüdü, aslında böyle bir soru soracaklarını bekliyordum fakat bu soruyu direk böyle apaçık söylemeleri beni cidden şaşırtmıştı. Velet gülümsedi ve giydiği gri takımın kravatını oynamaya başladı.

Şirin bir çocuk edasıyla konuşmaya başladığında ister istemez bende uzunca gülümsedim.

"Şey... Aslında bunu size çok daha önceden, stajyer olduğum dönemde açıklamayı planlıyorduk. Yoongi'yle birlikteyiz. İnanın ki o, o kadar muazzam şekilde yaratılmış bir adam ki. Beni çok etkiliyor."

Nefes alıp konuşmaya devam etti.

"Ve ayrıca avukatım bizim gizlice o durumda iken çekilmemiz ile ilgili soruşturma başlattı bile. O videoyu kim çekti ise en şaşalı parfümü ağzına boşaltacağım,tenhada karşılaşmayalım."

Video bittiğinde Mina yüzüm anı bir şekilde düştü. Sandalyeyi arkaya doğru itip hızlıca ayağa kalktım ve ofisimden çıktığım gibi Ceonun odasına daldım.

AngleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin