Kulis.

86 3 0
                                    

-Chase Atlantic
Meddle About

-PJm

Birde yüzsüz gibi yüzüme sırıtarak bakıyordu. Tanrım sabır ver,ben bu siktiğimin moruğunu boğazlamak istemiyorum. Elini belime attığında sanki orospu çocuğu hiç kameralar yokmuş gibi davranıyor sinirlerimi iyice tepeme çıkarmayı başarıyordu.

Sinirle hemen yürümeye başladım. O moruğun ne dediği zerre umrumda değildi. İdollerin oturduğu kısma geçip benim için ayarlanan yere oturdum ve sağ bacağımı sol bacağımın üzerine attım. Moruk ise kendisine yer ayrılmamış gibi yanıma oturdu.

"Bas git lan, orospu çocuğu."

"Niye gidiyorum lan?" Garipser bir şekilde bana baktığında gülüp dalga geçmemek için zor durdum. Orangutana benziyordu.

"Yerine gitsene lan."

"Yerim burası."

Hassiktir amına koyayım ya. Herkesin önünde birbirimizi becermezsek iyidir.

"Başka yer mi bulamadılar amına koyayım?"

Günüm cehennem gibi geçiyordu. Özellikle beni fahişe olarak görüp baş ucuma para koyan birisi ile yanyana oturmayı asla istemezdim. Onu, giydiği boyum kadar zincirler ile boğup öldürmek istiyordum.

"Yoongi sunbaenimm."

Bok çukuruna batırılmıştan farkı kalmayan kız moruk ile benim arama oturduğunda onuda morlukla birlikte boğmamak için zor durmuyorum desem yalan olurdu aslında.

Kolunu dürttüm, bakmadı.

Bir daha dürttüm,yine bakmadı

Tekrar dürttüğümde de bakmayınca koluna sertçe vurdum.

"Manyak eline koluna hâkim olsana!"

"Sus, Tanrının hakkı üçtür. Üçünde de bakmadın bende vurdum."

"Ruh hastası."

Tekrar moruğa dönüp konuşmaya başladıklarında dinlemeye başladım.

"Sunbaeniimmm hani şu birlikte yapacağımız cover'ı hızlandırsak diyorum. Sizinle iş birliği yapmak çok hoşuma gidiyor."

Cıvık orospu, yapışmış çocuğa. Aman banane,yatmasınlar yeter benim için. O çocuk benim sex makinem.

Moruk?

Bu kızla?

Cover yapmak?

Yarrağımı yerler kalanı da yarın kahvaltıda yediririm. Oh mis,vallaha. Kızı bilmiyorum ama moruk bunu çok ister.

Yüzsüzüm,yattığımız gecenin sabahı baş ucuma para koyan adamla o günün akşamı yatmayı isteyecek kadar yüzsüzüm. Moruğun elini tuttuğumda ikisi de şaşkınca bana bakınca tabi daha da hırslandım, gülümseyip bacağımı onun bacağının üzerine attım ve doladım.

"Önce Jaekyung şimdi de Yoongi mi Hannah?"

Kahkaha attım. "Sevgilimi kimseye vermem bir daha, özellikle senin gibilere."

Jaekyung orospusu, gayim diyerek beni kandırmıştı. Fakat ilişkinin birinci yılında beni Hannah ile aldatmıştı. Aslında çok üzülmemiştim bile, iyi sikişemiyordu.

Eğlence başlıyor,merhaba yeni oyuncağım Min Yoongi.

♫︎

Kolumdan tutup sertçe beni kulislerin olduğu bölüme sürüklediğinde gülümsedim. O pek eğlenmiyor gibi görünüyordu.

"Ne oldu morukcuğum?"

Omuzlarımdan sertçe itip elmacık kemiğime sert bir yumruk geçirdi. Yüzüm... Arka cebimden aynayı çıkartıp yüzüme baktığımda morluğu gördüm.

"Orospu çocuğu!"

Karnına tekme atıp sırtına atladığımda omuzlarını sertçe ısırdım. Ona çığlık attırdığımda "Oh!" diye bağıracaktım resmen. Ensesine yumruk atıp sırtından indim.

"Ne yapmaya çalışıyorsun amına koyayım sen?!"

"Eğlenmeye."

Dudağına yapıştıgımda beni itip ayrıldı. Daha sonra kendisi dudağıma tekrar yapıştığında karşılık vermeye başladım.

Kulisim hemen yanımız olduğu için kapıyı açtım ve içeri girip ardımızdan tekrardan kapıyı kapattım.

Öpücükler hızlandığında elimi siyah saten gömleğinin düğmelerine atıp teker teker açmaya başladım. Oda benim gömleğimin düğmelerini âçtığında üst vücudumu sertçe öpüp emmeye başladı.
Odaya bıraktığım inlemeler hem onu hem beni hırslandırırken sertçe meme ucumu ısırdı. Odaya tiz bir çığlık bırakıp ellerimi ensesinde ki saçlarına geçirdim ve çektim.

Daha fazla sabredemediği belli olacak ki beni koltuk altlarımdan tutup sırt üstü koltuğa yatırdı ve bir hışımla paltolonumu çıkardığı zaman yüzüme baktı.

"Neden iç çamaşırı yok?"

"Sıkıyor."

Çok uzatmadan kendi paltolonunu da çıkarıp bacaklarımı omzuna attı ve içime hiç alıştırmadan girdi.

İkimizin inlemeleri tüm odayı doldurduğunda ikimizden hiç birisi ismimizin anonslarını umursamadan sikişmeye devam ettik.

Ve o an bir şey oldu,kapı açılıp bir flaş ışığı içeri yansıdığında ikimizde büyük gözlerle birbirimize baktık.

"Amına koyayım Bang!"

"Bende seninle sikişmeye bayılıyorum bebeğim!"

-Krc.

Sonunda bir bölüm yazabildim ya. NEYSE BEBEKLERİM YORUM YAPMAYI VE OYLAMAYI UNUTMAYIN 💋💋💋💋.

AngleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin