Platin escort.

184 1 0
                                    

-PJm

Aptalı oynamak herkes için kolay değildir,yani bazı kişilere göre. Ama benim için saçma sapan okunan kıta kıta yazıları okumaktan daha kolay. Özellikle onun için, yaşlı aptal.

Videonun yayınlanmasının üzerinden ne kadar geçmişti? 1 hafta? 2 hafta? Ah hayır, tam tamına 1 ay oluyordu bu gün. 14 Şubat geçmişti, herkes bizden bir şey beklerken hiç bir sikim yapmamıştık. Tabii bu gereksizleri şüpheye düşürmüştü.

Ben de ne mi yapıyorum? Tabii ki moruğun evine gidiyorum. Aptal gecenin bir yarısı çağırmıştı yine ama ben sex için kıtaları aşardım. Özellikle de onun gibi beceren bir adam için. Ona diğer gereksiz ergen kızlar gibi tapıyorum sanıyor, gerizekalı. Keşke o gerizekalı kafası birazda benim çıkarlarımı düşünse. Onun sayesinde ünümüz daha da artmıştı. Ve artık kendimi becerttirmek için para bile vermiyorum.

Arabayı her zamanki yere park edip indiğimde yine aynı pencereye baktım. Bu sefer onu gördüm, üzerinde bir şey yoktu ama altında bir kot pantolon olduğunu anlayabiliyordum çünkü gözüküyordu amına koyayım. Kafasını çevirip bana baktığında irisleri iyice büyüdü,sanki bu sefer ben becermeye geldim.

İlerlemeye başladığımda oda hemen ayağa kalkıp gözden kayboldu. Kapıya alacaklı gibi vurduğumda içeriden bir kadının bağırma sesleri gelmeye başlamıştı. Ne oluyor burada amına koyayım? Sarı uzun platin saçlı ve escort görünümle hanımefendi pek cezbedici görünüyordu.

"Bu kim be?"

Yoongi'nin siluveti gözükünce escort ile aynı anda ona baktık.

"İki gün iletişimi kestim sadece amına koduğumun çocuğu, hemen buldun mu yeni sex aletini?"

Yüzünde tek bir ifade bile yoktu bu sefer, delireceğim sanırım. Kızı tekrar baştan aşağı süzdüğümde giydiği şorttan gözüken bacaklarına baktım. Sütun gibi amına koyayım bu ne?

Gülümseyip moruğa döndüm."Sarı platin saçlı escort? Bacakları çarpık yağlı saçlar,ıyy ter kokusu buraya kadar geliyor."

Gay olmasam kesinlikle sahip olmak isterdim. Ama altta olmak daha çok hoşuma gidiyor. Yanii,kimin gitmez ki?

"Pislik ucubeler." Diyip içeri geçti ve çantasını alıp zorlu adımlarla evden çıktı. Gerisi kimi ilgilendirir ki?

"Burada olmamalıydın,sana sevgilimden sonra gel diye mesaj attım."

Ne? Ulan ben senin oyuncağın mıyım amına koduğumun oğlu? Senin ben Ya geceni de gündüzünüde evrenin başlangıcınıda uzayıda mevsimleride ananıda bacınıda seni doğuran ebenin elinden sıçtığı boka kadar sikeyim orospu çocuğu. Senin ananın babanın 7 ceddinin soyunu sopunu gelmişini geçmişini papazların kucağında hoplata hoplata siksinler. Amına koduğumun hayatında amına koduğumun insanları ile baş etmeyi ben mi seçiyorum amına koyayım? Sevgili kafanı koparıp ananın amında sürte sürte sürtünme kuvvetini öğrettiğimin evlâdı.

Yüzüne yumruğu geçirdiğimde sendeledi "Siktir git amına dayadığımın oğlu, ben seninle mi uğraşacağım?"

Oda gecikmeden benim yüzüme bir yumruk attığında sanırım asıl kavgaya orada başladı.

-30 dakika sonra.

"Amcık yüzümün geldiği hâle bak!"

"Büyünce geçer." Cidden alay ediyor benimle.

Kendimi toparlamak için ayağa kalktım. O orospu çocuğunu becermemek için kendimi zor tutuyorken ona baktım. Sırıtmış bir şekilde bana bakıyordu.

"Ne bakıyorsun lan ambiti."

"Kalçan." Daha büyük gülümseyince yüzümü şaşkınlığa büründü.

"Ne?"

"Kalçan diyorum velet, büyüleyici gözüküyor."

Gülümsedim çünkü hoşuma gitti. Biz birbirimizi sevmiyorduk,sevmemeliydik de. Çünkü biz sex için birlikteydik, sevişmek denilemez buna. Sevişmek sevdiğin kişi ile yaptığın sextir. Ama biz birbirimizi sevmeyi bırak nefret ediyorduk. İşte bu yüzden birlikteydik,acı çektirmek için.

"Becer beni morukcuğum."

"Midem bulandı."

"Çok mu komik?"

"Fazlasıyla."

Bana doğru yaklaşınca bende aynı şekilde ona yaklaşmaya başladım. En sonunda dipdibe olduğumuzda dudağıma yapışıp sertçe öpmeye başladı ki bende kollarımı boynuna doladım. Evet biz birbirinden nefret eden iki adamdık ama bu engel değil. Kalçamdan kavrayıp beni kucağına aldı ve doğrudan odasına götürdü. Odaya girdiğimizde kendimi yatakta buldum. Cam ile bitişik olan yatak sanırım favorim olacak. Saniyeler içinde bütün kıyafetlerimiz yer ile buluşunca kafam camdan tarafta olacak şekilde köpek pozisyonunu aldım ve bacaklarımı iyice araladım. Hızlı nefes alışlarını duyabiliyordum, bu beni daha çok azdırıyordu ki içime girdi.

Attığım tiz çığlık odada yankılandı,bu işte başla demekti. Saçlarımı tek eliyle kavrayıp çekti bu sırada da yaptığı gelgitler ve çıkan sesler beni iyice baştan çıkarıyordu.

"Söyle."

Söyle mi? Bu hâlde konuşmamızı falan mı bekliyordu.

Güçlükle "Neyi?" Dedim.

"Biliyorsun."

Büyükçe gülümsedim, biliyorum "Becer beni moruk!"

-Bir kaç saat sonra.

Moruk kendini yatağa atmış yatarken duştan çıktım ve gardolabı açtım. Aynı boyda olduğumuz için onun pijamalarını giymeyi hiç tereddüt etmezdim. Giyindiğimde kendimi onun yanına attıp.

"Bir tur daha mı atsak?"

"Ecdadını siktiğimin oğlu, sen mi alttasın?"

"Keyif veriyorsun."

"Git sevgiline söyle bunu amcık."

"İyi, söylerim."

Ayağa kalkıp banyoya girince kaşlarımı çattım.

"Eye,soğlerum."

"Seni duyuyorum."

"Çokta sikimde amcık!"

UZUN SÜRE OLDU OY VERİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN 💋💋💋🫂

AngleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin